Sunday, January 19, 2014

Episod 1-10

Ringkasan Sangat Ringkas Ep 1-10.

Yoon Jeong (nama asal : Li Eun Su ) telah sengaja terkena kereta yang dipandu oleh Jin Goo yang telah dibayar untuk berbuat demikian. Pada masa itu Yoon Jeong sedang mengandung. Dia hilang ingatannya . Jin Goo memberinya nama semasa dan berkahwin dengan dia. Beliau memberitahu pihak yang satu lagi (Dong Yeon ) yang Yoon Jeong dibakar dalam keretanya. Jin Goo berkahwin Yoon Jeong dan dibesarkan anak Yoon Jeong ini .

Yoon Jeong membesar di rumah anak yatim. Ibunya kirinya dengan setengah kalung bintang supaya mereka dapat mengenal pasti antara satu sama lain kemudian. Yoon Jeong sangat baik dengan memasak. Jeong Hoon bertemu Yoon Jeong manakala dia adalah seorang doktor pelatih di jabatan pemasaran di Man Bok. Mereka jatuh cinta dan dia mendapat mengandung. Yoon Jeong tidak tahu bahawa Jeong Hoon adalah anak pemilik syarikat.

Dong Yeon dan Se Yeon menjadi yatim apabila mereka masih muda. Bapa Dong Yeon itu seolah-olah telah meninggal dunia kerana Man ​​Bok. Dong Yeon dan Se Yeon dibesarkan oleh Man Bok dan Pal Soon. Pal Soon mahu Se Yeon untuk anak perempuannya dalam undang-undang . Dong Yeon adalah mengintai di syarikat Man Bok dan mahu Se Yeon berkahwin Jeong Hoon. Se Yeon juga mempunyai matanya ditetapkan pada Jeong Hoon. Jadi, apabila mereka mendapati bahawa Jeong Hoon akan keluar dengan Yoon Jeong dan juga cadangan kepada beliau , mereka pergi balistik . Walaupun , Man Bok tidak suka Se Yeon menjadi anak perempuan mertua itu, dia telah tidak suka yang lebih besar untuk Yoon Jeong yang yatim piatu tanpa sebarang latar belakang keluarga. Man Bok mengambil keputusan untuk menghantar Jeong Hoon jauh dengan ibunya selama 3 hari ke Jepun untuk rawatan untuk kembali dan memberitahunya Dong Yeon bahawa dia telah mendapat 3 hari untuk menyelesaikan Yoon Jeong . Dong Yeon mengarahkan lelaki untuk menganjurkan seseorang (iaitu Jin Goo ) untuk melakukan membunuh Yoon Jeong .

Jin Goo sebenarnya bertemu Yoon Jeong beberapa kali oleh kebetulan . Jin Goo keluar dari penjara dan tidak boleh berpegang kepada pekerjaan. Ibunya, Soo Ja telah kembali masalah dan memerlukan wang untuk pembedahan segera . Jadi, Jin Goo telah mendapat tiada pilihan tetapi untuk mengambil kerja untuk membunuh Yoon Jeong tetapi berakhir menyelamatkan beliau dan berkahwin beliau dan pergi ke bersembunyi bersama keluarganya di Anseong .

Jeong Hoon berfikir bahawa Yoon Jeong, adalah kira-kira untuk terlibat untuk Se Yeon melihat Yoon Jeong oleh kemalangan semasa menjalankan lawatan dengan rakan sejawatannya dari Jepun di kilang Kimchi syarikat mereka. Dengan nasib dan kebetulan, Jin Goo dan keluarga berpindah ke Seoul. Jin Goo telah diiktiraf oleh salah satu lelaki Dong Yeon dan dikejar . Jin Goo pergi menyembunyikan diri. Yoon Jeong pergi mencari Jin Goo dan secara kebetulan dilihat oleh Jeong Hoon yang cuba untuk memastikan sama ada dia adalah bekas teman wanitanya. Dong Yeon dan orang-orangnya juga menyaksikan Jeong Hoon dan mereka terkejut dan tertanya-tanya jika Yoon Jeong masih hidup.

Ringkasan akan datang:-

1. Yoon Jeong terserempak dengan ibunya di pusat membeli-belah tetapi tidak mendapat peluang. Dia kelihatan kaya.

2. Pal Soon dan Soon Ja seolah-olah tahu antara satu sama lain tetapi mereka tidak ingat .

3. Dae Goo (adik Jin Goo ) dan Dong Hee ( Pal Soon kakak, ibu saudara Jeong Hoon itu) mendapat tahu antara satu sama lain melalui kemalangan kereta di ep 1. Dae Goo mahu menjadi penyanyi dan dia tidak boleh tahan mana-mana kerja . Joon Hee juga adalah sama. Dia seorang anak dara tua dan sentiasa ditipu pelaburan beliau.

4. Jun Hee adalah anak Jeong Hoon itu.

5.  Man Bok sentiasa mahu Pal Soon untuk berkelakuan seperti wanita kaya yang sepatutnya. Pal Soon tidak boleh diganggu apabila dia adalah di rumah . Kedua-dua masuk ke dalam hujah-hujah berhubung perkara itu.

6. Yoon Jeong semakin sekilas ingatan kembali.

Translate daripada http://forums.soompi.com/discussion/2015016/drama-2013-your-woman-%EB%8B%B9%EC%8B%A0%EC%9D%98-%EC%97%AC%EC%9E%90

No comments:

Post a Comment