Thursday, January 23, 2014

Episod 85

Se Yeon memberi amaran kepada Eun Su bahawa dia tidak akan membiarkan dirinya begitu saja jika Eun Su berani datang dengan perkara-perkara begitu lagi. Eun Su memberitahu Se Yeon yang dia juga tidak akan membiarkan Se Yeon memperlakukan dirinya.  Se Yeon berkata mereka akan tunggu dan lihat.

Eun Su datang untuk melihat Hyeon U di pejabatnya. Hyeon U bertepuk tangan dan berkata ia berasa baik. Eun Su memohon maaf kepada Hyeon U berkata dia sepatutnya memberitahunya terlebih dahulu pertama. Hyeon U memberitahu Eun Su bahawa ia akan menjadi baik jika dia juga hadir. Hyeon U memberitahu Eun Su bahawa beliau telah memaklumkan Kedai Makanan Man Bok yang mereka melanggar kontrak perundingan restoran. Eun Su terkejut dan bertanya jika Hyeon U perlu membayar untuk pelanggaran kontrak. Hyeon U katanya sanggup membayar untuk itu. Eun Su memberitahu Hyeon U bahawa dia tidak perlu berbuat demikian kerana dia boleh menarik diri. Hyeon U memberitahu Eun Su yang beliau mahu mereka melihat bahawa tidak bererti tidak dan berkata ia akan menjadi agak satu tamparan kepada Kedai Makanan Man ​​Bok. Hyeon U  berharap untuk melihat apa Se Yeon akan lakukan. Se Yeon mencipta masalah yang sangat besar untuk mereka-reka kelayakan dan pengalaman dalam kedudukan beliau. Eun Su berkata memang benar tetapi untuk Se Yeon ia seolah-olah seperti tiada apa-apa. Hyeon U berkata Se Yeon berharap bahawa ia adalah bererti. Tetapi ia telah dibuat diketahui kepada orang ramai dan ia tidak mudah diselesaikan. Eun Su memberitahu Hyeon U bahawa ia seolah-olah dia telah menyebabkan bencana. Hyeon U memberitahu Eun Su bahawa dia telah diberikan Se Yeon satu tamparan yang sangat besar. Hyeon U memberitahu Eun Su bahawa TV kabel mahu dia memberikan syarahan khas pada masakan. Beliau memberitahu Eun Su bahawa dia mesti menjadi pembantunya. Eun Su hairan Hyeon U mahu beliau berbuat demikian. Hyeon U memberitahu Eun Su bahawa dia mahu menggunakan peluang ini untuk membolehkan orang ramai tahu dan memberitahunya untuk bersedia. Eun Su berkata dia memahami .

Eun Su datang ke pejabat Gyeong Seon dan memberitahunya dia meninggalkan kerja pertama. Gyeong Seon berkata dia harus kembali juga. Gyeong Seon berkata dia melihat pada huru-hara di internet lebih masalah Se Yeon dan meminta apa yang berlaku. Eun Su berkata bahawa dia mempunyai syak yang lebih kelayakan Se Yeon dan oleh itu pergi untuk menyiasat dan mendapati. Sebab itulah perkara ini menjadi begitu besar. Eun Su memohon maaf kepada Gyeong Seon sebagai Se Yeon juga pengikut Gyeong Seon ini. Gyeong Seon berkata ia tidak mengganggu beliau. Beliau memberitahu Eun Su yang dia tidak tahu juga dan tertanya-tanya mengapa Se Yeon mempunyai untuk menyebarkan mereka macam dusta. Beliau berkata Se Yeon milik banyak tanpa perlu mengambil jalan keluar dengan ini. Gyeong Seon berkata ia menyesal. Gyeong Seon ditanya sama Eun Su mahu membalas dendam. Eun Su berkata tidak. Beliau memberitahu Gyeong Seon yang bermula dari yang ingin mengetahui apa yang benar itu dan itulah sebabnya beliau berkata ia dalam yang jenis forum awam. Eun Su berkata, dia mahu untuk memberi amaran kepada Se Yeon tidak bagaimanapun memijak atas orang lain hanya kerana mereka tidak adalah seperti baik kerana dia. Gyeong Seon kata Eun Su seolah-olah telah memberi amaran tepat Se Yeon. Eun Su berkata ia kelihatan begitu tetapi dia tidak tahu sama ada dia melakukan perkara yang betul atau tidak. Gyeong Seon berkata bahawa dia akan perlu tunggu dan lihat. Sebelum Eun Su kiri, Gyeong Seon ditanya yang Angels Stadium lakukan Eun Su tinggal sebelum ini. Eun Su memberitahunya di Yangpyung .

Se Yeon sangat marah sambil memandang melalui internet mengenai artikel atas beliau. Penolong Han datang memberitahu beliau bahawa akhbar yang baru sahaja dipanggil untuk memberitahu bahawa mereka tidak akan memberi dia satu permulaan lajur dari esok dan juga program yang diatur dengan TMN akan dikekalkan buat sementara waktu. Se Yeon berkata mereka merayu dengan dia pada masa lalu dan kini mereka melihat keadaan seperti ini dan mahu meludah keluar. Se Yeon ditanya jika mereka fikir dia akan jatuh seperti ini. Se Yeon mengambil beg tangannya dan berjalan keluar.

Semasa Se Yeon berjalan ke koridor,  beberapa orang merenungnya dan bercakap tentang dia. Se Yeon benar-benar membuat penipuan; kelayakan beliau serta pengalaman beliau. Beliau juga mahu secara paksa merampas kedudukan menjadi Pengarah Restoran Perniagaan dengan itu. Saya tertanya-tanya bagaimana perkara pergi begitu lancar dengan dia. Se Yeon bersumpah bahawa dia tidak akan membiarkan Eun Su menang begitu saja. Dia akan pasti tidak membiarkan dia off. [Semakin Se Yeon marah , kesilapan lebih rasional dan lebih dia membuat dengan keputusannya . Inilah yang Eun Su mahu.]

Man Bok mendengar tentang tentang kelayakan dan pengalaman Se Yeon melalui PA beliau. Man Bok berkata, seluruh dunia tahu bahawa Se Yeon adalah anak perempuan dalam undang-undang Man Bok Makanan dan bertanya apa yang perlu dilakukan tentang perkara ini. PA beliau bertanya jika syarikat perlu mengambil beberapa langkah. Man Bok memberitahu bahawa dia berharap ia akan lulus secara senyap-senyap. Jika lebih banyak masalah dicipta di sini, ia hanya akan menjana laporan berita lagi. Man Bok menyesal mempunyai orang itu menjadi anak perempuannya dalam undang-undang . PA beliau memberitahu Man Bok yang Se Yeon tidak boleh berpegang kepada tajuk Pengarah Restoran perniagaan. Man Bok berkata selagi Dong Yeon mempunyai buku akaun rahsia di tangannya , dia tidak boleh tampil ke hadapan. Man Bok memberitahu PA beliau untuk para pemegang saham yang terlibat. Dia bertanya tidak Jeong Hoon diseret atas dan ke bawah dari kedudukan Presiden kerana reaksi dalaman syarikat. Man Bok akan menggunakannya untuk membalas . Man Bok meminta PA beliau juga jika dia mempunyai seseorang berikut Dong Yeon . PA beliau menjawab ya . Man Bok memberitahu PA bahawa dia perlu mencari di mana buku akaun itu.

Dong Yeon meletakkan buku akaun rahsia dalam beg bimbit beliau. PA Man Bok itu mengetuk dan datang ke pejabat Dong Yeon itu. PA kepada Dong Yeon yang Jae Ryeol tidak berada di mejanya. Beliau memberitahu Dong Yeon yang Man Bok mahu untuk makan malam bersama beliau hari ini. PA tiba-tiba melihat beg bimbit Dong Yeon dan pemikiran yang pergi melalui fikiran sebagai Dong Yeon mula menunjukkan sedikit possessiveness ke atasnya. Dong Yeon ditanya sama ada hari ini. PA memberitahunya bahawa ia adalah malam esok dan dia meninggalkan . Dong Yeon juga perasan bahawa PA adalah mengintai di beg bimbit beliau.

Jun Hee sedang bermain di taman permainan di tadika menunggu Eun Su. Eun Su datang dan bertanya jika Jun Hee mempunyai hari yang menarik hari ini. Jun Hee berkata ya dan bertanya jika dia mengetuk awal hari ini. Eun Su berkata ya dan memberitahu Jun Hee bahawa dia akan datang awal dari sekarang. Jun Hee ditanya jika dia tidak perlu pergi ke tempat lama Ja ini . Eun Su memberitahu Jun Hee tidak begitu untuk masa yang singkat . Pal Soon mengekori mereka. Beliau berkata kepada dirinya bahawa dia cepat mesti membawa pulang bahawa rakan-rakan sedikit comel. [Saya begitu marah dengan Pal Soon, mengetahui apa jenis anak perempuan dalam undang-undang dia . Dia hanya mahu cucu dan tidak mahu kesatuan untuk Jeong Hoon dan Eun Su. Jadi keji , jahil . Arrgh ! ! Jangan beritahu saya dia akan menculik Jun Hee. Jika ya , saya mahu melihat dia dalam penjara untuk itu. ] Pal Soon memberitahu pemandu beliau ke ekor mereka dengan cepat kerana mahu tahu di mana mereka tinggal . Pal Soon tertanya-tanya apa cara dia boleh gunakan untuk mengambil Jun Hee kembali sebagai tindakan undang-undang jagaan tidak seolah-olah menjadi satu urusan yang mudah. Pal Soon menjerit chauffer dia memperlahankan sedikit.

Jeong Hoon telah menunggu mereka di luar rumah mereka. Jun Hee naik kepadanya untuk menyambut beliau. Jeong Hoon membeli beberapa biskut untuk Jun Hee. Jun Hee mengucapkan terima kasih kepada Jeong Hoon untuk itu. Jeong Hoon bertanya Jun Hee jika dia boleh berikan dia pelukan .

Pal Soon melihat Jeong Hoon melihat anak sendiri seperti ini dan berkata beliau mesti rasa loveable dan lagi sedih. Beliau berkata Jun Hee adalah anak dan dia akan dapat melihat dia membesar di sisinya. Itulah menggembirakan membesarkan kanak-kanak. Pal Soon memberitahu dirinya bahawa dia mesti membawa Jun Hee kembali dan biarkan Jeong Hoon membawa Jun Hee oleh pasukannya . Pal Soon memberitahu pemandu untuk meninggalkan .

Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa dia melihat ia di internet. Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa akan ada banyak kesukaran untuk Se Yeon pada masa hadapan. Man Bok Makanan serta dia akan malu. Eun Su ditanya sama Jeong Hoon akan halus dengannya. Jeong Hoon, berkata dia tidak peduli dan berkata apa Eun Su berkata adalah kebenaran. Jeong Hoon berkata Se Yeon dan Dong Yeon tidak adalah orang yang akan mengabaikan perkara. Beliau memberitahu Eun Su berhati-hati. Eun Su berkata dia akan . Eun Su juga memberitahu Jeong Hoon yang Pal Soon seolah-olah tahu bahawa Jun Hee adalah anaknya. Jeong Hoon ditanya bagaimana . Eun Su berkata Jin Goo memberitahunya Pal Soon jelas tahu. Beliau memberitahu Jeong Hoon Pal  Soon mengambil Jun Hee tidak lama dahulu tanpa kata ke rumahnya tiba-tiba. Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa dia memberitahu beliau ini hanya dalam kes. Jika Pal Soon bertanya kepadanya tentang Jun Hee ... Jeong Hoon memberitahu Eun Su yang dia akan berkata dia tidak akan memberitahu dan Pal Soon bahawa Jun Hee adalah anak Jin Goo ini . Beliau memberitahu Eun Su tidak perlu bimbang. Eun Su memohon maaf kepada Jeong Hoon. Eun Su berkata setelah masalah undang-undang diselesaikan dan Jun Hee telah menjadi anaknya dalam daftar isi rumah, tidak akan ada sebarang masalah kemudian . Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa dia telah pulih pengenalannya tidak lama dahulu. Jeong Hoon bertanya Jika dia boleh hidup sebagai Lee Eun Su. Eun Su menjawab ya . Jeong Hoon gembira bahawa Eun Su benar-benar boleh kembali menjadi Lee Eun Su sekarang. Eun Su berkata ya. Beliau memberitahu Jeong Hoon bahawa dia telah berbincang dengan peguam dan diberitahu bahawa dia akan memenangi litigasi penjagaan itu. Jeong Hoon memberitahu Eun Su tidak perlu bimbang tentang tindakan undang-undang yang jenis masalah. Katanya, beliau tidak akan merampas Jun Hee dari Eun Su. Beliau juga memberitahu Eun Su bahawa pihak utama yang terlibat dalam tindakan undang-undang adalah dia. Jika beliau berkata ia tidak kira jika dia berkata dia tidak melakukan . Beliau memberitahu Eun Su tidak perlu bimbang. Eun Su mengucapkan terima kasih kepada Jeong Hoon. Eun Su kiri.

Jin Goo berdering Eun Su , mahu bercakap dengan Jun Hee. Jin Goo ditanya sama Jun Hee mempunyai hari yang menarik hari ini di tadika dan dia memberitahu Jun Hee yang dia rindukan beliau. Jin Goo Jun Hee memberitahu bahawa dia akan mengambil dia dari tadika esok. Beliau memberitahu Jun Hee mendengar Eun Su dan makan makan malam , dan dia akan melihat dia esok.

Soon Ja bertanya Jin Goo jika Jun Hee telah pergi ke rumah selepas tadika. Jin Goo menjawab ya . Tidak lama kemudian Ja tidak gembira bahawa dia tidak dapat melihat Jun Hee kerana Pal Soon. Soon Ja bertanya Jin Goo jika Pal Soon benar-benar tahu . Jin Goo berkata ia kelihatan begitu . Soon Ja berkata Pal Soon akan mengambil Jun Hee jauh jika dia tahu. Soon Ja berkata jika ia adalah , dia akan melakukan perkara yang sama. Soon Ja bertanya Jin Goo berapa lama dia akan mengelap Jun Hee dan bawah Eun Su. Soon Ja ditanya jika Jin Goo berpendapat bahawa Eun Su akan kembali kepadanya. Jin Goo berkata ia tidak seperti itu. Soon Ja bertanya kemudian . Jin Goo memberitahu Soon Ja sehingga Eun Su dan Jun Hee boleh hidup pasti . Beliau memberitahu Soon Ja bahawa dia rasa tidak senang dengan Dong Yeon dan Se Yeon dan juga ibu bapa Jeong Hoon itu. Soon Ja memberitahu Jin Goo bahawa dia mempunyai untuk mencari semula kehidupan sendiri dan mencipta sebuah keluarga lagi. Jin Goo memberitahu Soon Ja bahawa ia adalah cukup untuk beliau hanya untuk melihat Eun Su dan Jun Hee gembira. Jin Goo juga meminta Soona Ja membiarkan Dae Goo berkahwin. Soon Ja ditanya bagaimana Jin Goo boleh katakan tentang Dae Goo apabila dia seperti ini. Soon Ja berkata Dong Hee adalah Pal Soon kakak dan dia membantah lebih. Soon Ja dia tahu kerana dia bekerja di rumah mereka sebelum ini. Soon Ja berkata Dong Hee akan membiarkan lelaki menjalani kehidupan yang sangat sukar. Beliau berkata Dong Hee adalah malas dengan tidak tahu dan hanya tahu bagaimana untuk minum. Soon Ja ditanya apa kegunaan ialah . Soon Ja berkata sekali tidak . Jin Goo berkata Dong Hee mempunyai pekerjaan yang baik , watak yang bagus dan baik. Standard yang lebih daripada cukup untuk Dae Goo . Soon Ja berkata Dong Hee adalah lebih tua daripada Dae Goo sebanyak lapan tahun . Dia bertanya jika dia mempunyai untuk membiarkan dia hidup dengan nuna dan berkata sekali tidak . Dae Goo datang ke kedai dan bertanya jika tidak ada apa-apa penghantaran. Soon Ja memberitahu Dae Goo yang Dong Hee ada dan berkata kepadanya untuk tidak bertemu dengannya lagi. Dae Goo ditanya mengapa Soon Ja tiba-tiba disebut Dong Hee. Soon Ja memberitahu Dae Goo tidak untuk berhubung dengan Dong Hee. Dae Goo enggan menjawab Soon Ja . Dia tiba-tiba berkata tanpa berpikir bahawa dia telah lupa untuk mengumpul wang untuk penghantaran tadi dan berkata beliau benar-benar bodoh. Beliau memberitahu Soon Ja bahawa dia akan keluar untuk mengumpul wang dan meninggalkan kedai. Soon Ja menuntut jawapan dari Dae Goo sebelum meninggalkan. Soon Ja berkata Dae Goo adalah benar-benar pelik kerana tidak menjawab dan beredar begitu saja. Dae Goo ketawa. Soon Ja tertanya-tanya apa kaitan dengan Dae Goo .

Jeong Hoon datang ke pengajian. Se Yeon diikuti. Se Yeon bertanya Jeong Hoon jika dia tahu apa yang menimpa ke atas beliau kerana Eun Su. Dia bertanya jika dia tahu bagaimana dia berasa sekarang. Katanya, dia dihina di hadapan negara kerana perempuan itu. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon meninggalkan kajian beliau kerana dia letih. Se Yeon ditanya bagaimana Jeong Hoon boleh menjadi seperti ini dan berkata dia adalah isterinya tidak kira apa. Beliau berkata isterinya adalah kira-kira untuk mati selepas menghadapi perkara seperti . Dia bertanya apa, letih? Dia bertanya jika Jeong Hoon benar-benar akan menjadi seperti ini. Jeong Hoon bertanya apa yang dia perlu lakukan kemudian . Beliau berkata beliau menyesal bahawa pembohongan beliau telah didedahkan . Yang Eun Su yang mendapati dan terdedah pembohongan beliau membuat rasa dihina adalah benar-benar buruk. Jeong Hoon berkata jika Se Yeon mahu berbohong, beliau harus melakukannya dengan betul. Jeong Hoon ditanya jika Se Yeon mahu dia mengatakan bahawa. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon yang dia tahu dia selama dua puluh tahun dan dia benar-benar tidak memahami dirinya. Dia bertanya jika Se Yeon mahu dihiburkan. Beliau memberitahu beliau kemudian untuk berfikir dengan teliti apa yang telah dilakukan setakat ini , apa yang dia telah dilakukan untuk Eun Su , untuk Jun Hee, kepada dia dan kepada ibu bapanya. Dia bertanya untuk memberitahu salah laku sendiri dan ikhlas menawarkan meminta maaf. Beliau memberitahu beliau juga mengakui bahawa dia direka kelayakan dan pengalaman beliau , dan kembali apa sahaja keuntungan yang dia dapat dari itu. Beliau berkata itu, beliau akan keselesaan beliau ikhlas. Jeong Hoon berkata beliau tidak yang lapang dan murah hati untuk menghibur orang yang tidak ikhlas. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon untuk keluar jika dia memahami apa yang dia berkata .

Se Yeon pergi ke pejabat beliau pada keesokan harinya masih fuming . Penolong Han bertanya Se Yeon apa yang perlu dilakukan mengenai mesyuarat pemegang saham. Se Yeon marah dengan dia untuk keluar dengan segera. Se Yeon masih bersumpah tidak membiarkan Eun Su off.

Dong Hee telah gemuruh dengan ketawa kerana beliau memasuki ke dalam jabatan dengan berkata dia begitu gembira. Ketua Yang ditanya mengapa dan jika dia sedang dipromosikan . Dong Hee menyatakan Ketua Yang bahawa dia lebih gembira daripada yang mempunyai promosi. Dong Hee berkata Se Yeon telah benar-benar dipecahkan pada mesyuarat pemegang saham. Se Yeon bukan sahaja tidak sesuai menjadi model iklan untuk " Penuh" restoran, dia juga kini merupakan ketawa untuk mereka-reka resume beliau dan akan merosakkan ke arah Man Bok Makanan . Dong Hee berkata semua iklan poster akan dikumpulkan kembali. Ketua Yang ditanya bagaimana yang boleh dan masih Dong Yeon . Dong Hee berkata bahawa keadaan itu adalah supaya walaupun Dong Yeon boleh berbuat apa-apa mengenainya. Dong Hee berkata jika Dong Yeon bercakap untuk kakaknya, dia mungkin kesan buruk dan bertanya jika itu tidak begitu. Ketua Oh bersetuju dan bertanya jika Se Yeon mempunyai untuk melepaskan jawatannya sebagai Pengarah Restoran perniagaan. Dong Hee berkata adalah kubu kuat lalu Se Yeon dan meminta jika dia akan memberikan sehingga. Dong Hee berkata Se Yeon tidak boleh menyebut nama beliau sebagai seorang penyelidik masakan lagi sekarang. Ketua Oh berkata yang terlalu . Ketua Oh berkata jika mereka mempunyai untuk menangkap pengintip yang mencuri pelan perniagaan sebagai pembersihan ke atas. Dong Hee berkata mereka telah meminta kepada pihak polis untuk melakukan pengenalan cap jari dan memberitahu mereka untuk tunggu dan lihat. Ketua Yang adalah cuba untuk tidak menunjukkan tanda-tanda panik. Ketua Oh ditanya apa jari pengenalan cetak yang memerlukan masa yang panjang. Dong Hee berkata beliau hairan juga. Ketua Yang berkata berhawa dingin yang terlalu tinggi dan dia berasa sedikit sejuk. Beliau juga berkata bahawa dia mendengar musim panas bahawa tahun ini akan menjadi penyeksaan juga. Dia bertanya mengapa dia adalah melanggar berpeluh sejuk dan tertanya-tanya jika dia tidak sihat. Semua seluruh kakitangan jabatan itu memerhatikan beliau.

Man Bok memberitahu Dong Yeon bahawa sekumpulan pemegang saham datang tadi. Nampaknya masalah Se Yeon ini telah menimbulkan banyak pendapat di kalangan kakitangan. Man Bok berkata setiap kali ada laporan mengenai resume yang direka, nama Man ​​Bok Makanan ' juga datang dalam laporan tersebut . Man Bok memberitahu Dong Yeon yang ia menyebabkan banyak masalah dengan imej syarikat . Dong Yeon memohon maaf. Man Bok memberitahu Dong Yeon walaupun beliau mahu berhenti mulut mereka , dia tidak boleh biarkan ia pergi dan melakukan apa-apa. Man Bok ditanya apa Dong Yeon mahu lakukan dengan Se Yeon . Dong Yeon berkata Se Yeon adalah anak perempuan Bok Man dalam undang-undang dan berkata Man ​​Bok nampaknya katakan tentang orang luar. Man Bok bertanya Dong Yeon jika dia boleh mengendalikan perkara itu bagaimanapun. Dong Yeon ditanya apa . Man Bok berkata jika Se Yeon adalah anak perempuannya dalam undang-undang , dia bertanya jika dia boleh mengendalikan masalah Se Yeon apa jua cara dia seolah-olah patut. Man Bok berkata Dong Yeon adalah abangnya dan oleh itu dia memintanya . Dong Yeon ditanya bagaimana Man ​​Bok mahu untuk mengendalikan perkara itu. Man Bok mahu Se Yeon untuk tinggal di rumah sebagai Se Yeon masih memerlukan untuk mempunyai anak . Man Bok berkata, keluarganya menekankan banyak pada generasi akan datang. Dia bertanya berapa lama Se Yeon adalah akan mandul . Dong Yeon berkata beliau perlu melihat langit sebelum bintang boleh ditangkap. Man Bok berkata langit masih terletak dengan dia. Man Bok memberitahu Dong Yeon yang Se Yeon harus lupa tentang menjadi Pengarah Restoran Perniagaan dan tinggal di rumah.

Dong Yeon tidak gembira apabila dia kembali ke pejabatnya. Beliau memberitahu Jae Ryeol untuk menyediakan sidang akhbar untuk Se Yeon . Dong Yeon berkata tidak ada pilihan tetapi mendapatkan satu kejayaan yang positif. Dong Yeon berkata Se Yeon hanya boleh berlutut dan berkata dia telah melakukan perkara yang salah.

Se Yeon dimaklumkan mengenai sidang akhbar itu. Se Yeon ditanya jika mereka mahu dia berdiri di hadapan kamera. Se Yeon bertanya jika itu adalah satu-satunya cara dan dia dengan berat hati bersetuju .

Pada sidang akhbar itu, Se Yeon memohon maaf pertamanya untuk rusuhan dia telah menyebabkan . Beliau juga ikhlas memohon maaf kepada mereka yang menyokong beliau dan percaya beliau dan kekecewaan dia menyebabkan mereka . Se Yeon katanya mengakui resume beliau mempunyai bahagian palsu dan permohonan maaf beliau ditawarkan . Se Yeon berkata walaupun ia berlaku apabila kakitangan beliau memperkenalkannya kepada media dan dia tidak menjelaskan awal kesilapan-kesilapan dan kesilapan. Beliau berkata menanggung tanggungjawab yang besar.

Hyeon U datang dan memberitahu Eun Su bahawa mereka perlu merundingkan semula masalah restoran itu dan berkata ia seolah-olah bahawa mereka bersedia untuk menerima pakai cadangan mereka. Eun Su bertanya Hyeon U jika dia tidak perlu membayar untuk pelanggaran kontrak lagi. Eun Su berkata yang baik . Hyeon U berkata jangka hayat beliau telah memotong sebanyak 10 tahun. Hyeon U berkata walaupun beliau dengan bongkaknya oleh dia tidak boleh seolah-olah menanggung kos. Dia bertanya di mana beliau mempunyai begitu banyak wang. Beliau berkata hatinya mahu berjuang dan mendapat dirinya ke dalam masalah ini. Eun Su bertanya jika itu adalah benar-benar begitu dan bertanya apa yang berlaku jika dia benar-benar perlu membayar untuk pelanggaran kontrak . Beliau berkata, beliau hanya boleh menjual restoran dan menghisap ibu jarinya . Hyeon U berkata kerana Eun Su memberi apa-apa impak yang besar kepada Se Yeon mereka berjaya sempit melarikan diri. Eun Su berkata ia adalah keterlaluan. Hyeon U memberitahu Eun Su yang Man Bok Makanan mahu mereka untuk datang dan memberitahu Eun Su untuk bertindak.

Se Yeon memberitahu laporan bahawa dia akan menderma keuntungan studio beliau dan semua aset beliau kepada yayasan biasiswa untuk kanak-kanak malang.

Se Yeon bertemu Hyeon U dan Eun Su apabila dia meninggalkan sidang akhbar itu, masih sedang diusahakan oleh media. Se Yeon marah glared pada mereka kerana mereka berjalan jauh.

Hyeon U dan Eun Su datang untuk melihat Dong Hee. Hyeon U ditanya jika Se Yeon mengadakan sidang akhbar . Dong Hee berkata ya dan motif utama adalah untuk meminta maaf dan berkata kandungan adalah terutamanya dia tidak mempunyai salah dan ia adalah kesilapan kakitangan beliau, dan lain-lain Eun Su berkata ia adalah keterlaluan. Dong Hee berpendapat begitu juga dan berkata Se Yeon mahu menggunakan derma untuk kekacauan melalui. Dong Hee berkata beliau tidak akan membenarkan itu. Eun Su berkata ia bernasib baik jika Se Yeon boleh menderma wang daripada tidak melakukan apa-apa . Dong Hee ditanya sama yang cukup dan berkata mereka perlu mengambil peluang untuk membuat dia tidak boleh diubati. Dong Hee menyatakan Hyeon U yang pengurusan atasan mempunyai 100 peratus disokong cadangan beliau alih perniagaan restoran dan bertanya jika dia boleh membantu beliau. Dong Hee berkata Hyeon U tidak perlu membayar untuk pelanggaran kontrak . Hyeon U berkata beliau telah ditemui tidak mempunyai apa-apa wang. Eun Su ditanya sama " Tarik The" akan meneruskan . Dong Hee berkata kursus dan perunding akan menjadi Lee Eun Su daripada Awesome Dapur. Hyeon U berkata ia adalah apa yang mereka mahu dan beliau mengucapkan tahniah kepada Eun Su. Beliau berkata ini adalah ciptaan pertama siap sebagai stylist makanan untuk seorang perunding restoran . Eun Su mengucapkan terima kasih kepada Hyeon U kerana ia adalah kerana dia. Dong Hee mengucapkan tahniah Eun Su. Beliau berkata adalah sukar bagi Eun Su sebelum dan kini dia akhirnya melihat pelangi selepas hujan. Hyeon U berkata seperti begini, " Penuh " telah sekali lagi dikembalikan kepada mereka. Dong Hee berkata tiada siapa yang pernah menyentuh sekali lagi. Dong Hee memberitahu mereka bahawa terdapat satu bulan kiri ke pembukaan dan berkata mereka perlu memberikan yang terbaik. Kedua-dua berkata mereka akan berbuat demikian. Dong Hee menimbulkan perkara tersebut berhubung pengenalan cap jari pengintip komersial. Dong Hee memberitahu mereka bahawa polis dipanggil hari memberitahu beliau bahawa cap jari itu terlalu kabur untuk mengenal pasti. Dong Hee adalah ia bukan apa yang mereka harapkan. Eun Su memberitahu Dong Hee bahawa dia mempunyai idea yang baik.

Se Yeon masih marah dan dihina oleh sidang akhbar. Se Yeon dipanggil Jae Ryeol yang memberitahu bahawa dia tidak boleh membiarkan Eun Su off. Dia memberitahu bahawa dia tidak boleh bertolak ansur lagi. Jae Ryeol memberitahu Se Yeon bahawa terdapat banyak keadaan yang tidak menggalakkan pada masa ini dan memberitahu Se Yeon untuk tinggal masih pada masa itu . Se Yeon ditanya sama ada beliau mahu beliau bertolak ansur selepas menghadapi seperti ini penghinaan . Jae Ryeol memberitahu Se Yeon bahawa dia perlu menanggung dengannya walaupun ia begitu. Se Yeon ditanya sama walaupun Jae Ryeol akan menjadi seperti ini juga. Dia memberitahunya bahawa Eun Su mahu mengheret beliau ke tahap bawah. Jika mereka tidak berhenti dia, yang tahu apa lagi yang dia akan lakukan. Se Yeon berkata halus dan memberitahu Jae Ryeol dia akan melakukannya sendiri dan memberitahu Jae Ryeol tidak masuk campur . (Se Yeon akan mendapat masalah yang lebih dan Dong Yeon dan Jae Ryeol perlu lap bahagian bawah beliau . Itulah yang Eun Su mahu. ) Se Yeon berkata ( lagi dan lagi ) bahawa dia tidak akan membiarkan Eun Su off.

Jeong Hoon mengupah seorang orang keselamatan untuk memastikan bahawa Eun Su dan Jun Hee adalah hak semua. Jeong Hoon dipanggil orang keselamatan dan bertanya jika mereka bersama-sama. Jeong Hoon memberitahu orang keselamatan untuk mengawasi mereka 24 jam sehari dan biarkan mereka meninggalkan pandangannya. Jeong Hoon memberitahu beliau tidak membiarkan mereka berada dalam bahaya . Lelaki keselamatan memberitahu Jeong Hoon tidak perlu bimbang kerana beliau akan mengikuti mereka dengan teliti. Jeong Hoon ditentukan tidak membiarkan Eun Su berada dalam bahaya sekali lagi. Dia akan melindunginya dan Jun Hee tidak kira apa.

Eun Su telah membaca artikel akhbar mengenai sidang akhbar Se Yeon itu. Eun Su berharap air mata SE Yeon ini adalah nyata. Ia hanya maka akan ada harapan untuk Se Yeon . Eun Su berkata, jika mereka adalah air mata buaya Se Yeon itu ini , Se Yeon tidak akan dapat untuk mendapat ampun. Jun Hee meminta Eun Su membaca dia buku. Eun Su berbuat demikian .

Jeong Hoon boleh ke tempat Eun Su . Beliau diminta keselamatan jika ada apa-apa yang tidak normal. Lelaki keselamatan memberitahu bahawa dia telah mengikuti mereka sepanjang hari dan tidak ada apa-apa yang tidak normal. Beliau memberitahu Jeong Hoon tidak perlu bimbang. Jeong Hoon juga diminta tentang bagaimana perkara mencari ibu Eun Su akan. Lelaki itu memberitahu bahawa dia sedang menghantar orang untuk menyiasat rekod rumah anak yatim Eun Su . Dia bertanya jika nama rumah anak yatim tersebut adalah Home malaikat ' . Jeong Hoon menjawab ya . Beliau memberitahu Jeong Hoon bahawa dia akan bermula dari rekod dalam Home malaikat ' . Beliau juga ditanya sama Eun Su telah log dalam ujian bapa ke balai polis .

Jeong Hoon adalah menjaga di luar rumah Eun Su bimbang tentang apa Se Yeon mungkin lakukan untuk Eun Su atau Jun Hee. Jiran Eun Su datang rumah dan melihat Jeong Hoon berlarutan di luar. Dia mengetuk pintu Eun Su untuk memberitahunya tentang seorang lelaki yang sentiasa kelihatan untuk beliau dan Jun Hee berdiri di luar rumah. Beliau memberitahu Eun Su keluar dan membaca. Beliau berkata ia seolah-olah dia sedang mencari beliau.

Eun Su keluar dan melihat Jeong Hoon yang baru beredar.

No comments:

Post a Comment