Monday, January 20, 2014

Episod 80




Pal Soon  memberitahu Jeong Hoon untuk pergi ke dalam bilik Man Bok kerana mahu melihat suaminya. Jeong Hoon dan  Se Yeon bertanya kepada Pal Soon bagaimana keadaan Man ​​Bok  dan jika dia harus memasak bubur  kegemaran  Man Bok. Pal Soon  memberitahu Se Yeon untuk memasak bubur tersebut. Se Yeon pergi ke dapur untuk memasak bubur itu, Pal Soon  mula merasa curiga terhadap Se Yeon yang dia teringat Se Yeon memasuki bilik studi Man Bok itu beberapa hari lalu. Pal Soon kemudian memanggil Se Yeon dan bertanya mengenai tujuannya memasuki bilik studi  Man Bok ini kali terakhir. Se Yeon memberitahunya bahawa dia pergi dalam untuk mencari buku. Pal Soon  bertanya apa jenis buku. Se Yeon berkata dia telah melihat buku-buku pengurusan akhir-akhir ini dan dia mahu  mencari buku-buku mengenai itu. Pal Soon  bertanya jika Se Yeon menjumpainya. Se Yeon memberitahu Pal Soon, dia tidak dapat mencari apa-apa dan bertanya kepada Pal Soon mengapa. Pal Soon kemudian bertanya jika Se Yeon menyentuh apa-apa di dalam bilik itu. Se Yeon berkata apa lagi yang dia boleh sentuh selain buku-buku. Pal Soon kemudian memberitahu Se Yeon untuk pergi dan memasak bubur.

Jeong Hoon bertanya kepada Man ​​Bok tentang apa yang telah selamat dirampas? Man Bok memberitahu Jeong Hoon bahawa dia telah memasang sesuatu yang selamat di belakang gambar di dalam bilik setudinya Man Bok memberitahu Jeong Hoon bahawa dokumen penting tempat simpanan yang telah hilang. Jeong Hoon bertanya apa itu dan mahu Man Bok memberitahunya. Man Bok memberitahunya bahawa ia adalah sebuah buku akaun rahsia.

Hyeon U (Cikgu Ji) bertanya di mana Pengerusi Jang? Gyeong Seon (ibu angkanynya) berkata beliau telah mengambil penerbangan pulang ke Amerika. Hyeon U bertanya jika Pengerusi Jang mesti melakukan itu dan memberitahu tentang skandal dikhabarkan Jeong Hoon ini tidak disahkan. Gyeong Seon berkata Pengerusi Jang tidak suka apabila kehidupan peribadi seseorang yang  kucar-kacir  dan memberitahu Hyeon U tentang kisah ini. Bekas isteri Pengerusi Jang terlibat dengan bekas kekasihnya bahawa dia meninggalkan kanak-kanak dan meninggalkan rumah. Beliau muncul lima tahun kemudian dan pertempuran jagaan muncul. Ia membawa banyak kesakitan kepada kanak-kanak . Akhirnya, dia meninggal dunia dalam kemalangan kereta semasa melarikan wang. Gyeong Seon berkata Pengerusi Jang adalah orang yang telah mengalami ini dan oleh itu dia mempunyai kepercayaan bahawa seseorang yang  hidup ini kacau-bilau bukan orang yang baik. Gyeong Seon berkata Pengerusi Jang tidak boleh memaafkan Jeong Hoon untuk meminta perceraian daripada isterinya yang hanya mempunyai keguguran dan masih melihat wanita lain . Hyeon U ditanya jika skandal Jeong Hoon adalah unjuran masa lalu bekas isteri Pengerusi Jang itu ini. Gyeong Seon berkata ia boleh dianggap begitu dan memberitahu Hyeon U memahami Pengerusi Jang. Gyeong Seon bertanya Hyeon U apa yang dia mahu untuk mengatakan mengenai Dong Yeon yang beliau tidak berkesempatan untuk berbuat demikian.

Jun Hee meletakkan teka-teki bersama-sama dengan Jin Goo . Eun Su datang untuk menjemput Jun Hee rumah. Eun Su memberitahu Jin Goo bahawa dia telah mendapat kad pengenalannya. Jin Goo mengucapkan tahniah Eun Su dan berkata dia benar-benar boleh hidup Eun Su mulai sekarang. Eun Su berkata bahawa dia mungkin perlu menunggu untuk satu atau dua bulan apabila dia melalui ujian bapa untuk mengesahkan hubungan beliau dengan Jun Hee. Jin Goo ditanya sama Jun Hee tidak lagi Na Jun Hee tetapi Lee Jun Hee. Eun Su mengangguk dan bertanya jika Jin Goo berasa tidak berpuas hati mengenainya. Jin Goo berkata tiada kerana dia tidak mempunyai hak untuk berbuat demikian dan memberitahu Eun Su tidak terlalu bimbang dengan beliau. Eun Su mengucapkan terima kasih kepada Jin Goo . Eun Su memberitahu Jin Goo bahawa keluarga Man ​​Bok juga mungkin tahu yang anaknya Jun Hee adalah . Jin Goo terkejut dan meminta Eun Su apa yang perlu dilakukan . Eun Su memberitahu Jin Goo untuk memberitahu Tidak lama Ja , dan berkata jika Pal Soon  datang bertanya .... Jin Goo berkata Pal Soon  berkata ia tidak begitu dan memberitahu Eun Su tidak perlu bimbang. Jin Goo berkata sehingga Jun Hee sepenuhnya menjadi anaknya di bawah undang-undang, mereka akan merahsiakan perkara itu kerana beliau merasakan ia adalah lebih baik dengan cara ini. Eun Su juga memberitahu Jin Goo yang Jeong Hoon telah dipecat daripada jawatan Presiden. Jin Goo ditanya mengapa dan jika ia adalah kerana perkara itu. Jin Goo meminta Eun Su jika dia adalah hak semua dan jika perkara itu akan menjejaskan kerjanya. Eun Su berkata beliau hanya boleh tunggu dan lihat. Eun Su berkata dia fikir Se Yeon tidak boleh berbuat apa-apa lagi. Eun Su berkata jika dia tidak apa yang dia sepatutnya dilakukan setiap hari , dia berasa bahawa satu hari peperangan ini akan berakhir. Tetapi ia seolah-olah ia tidak begitu. Selagi mereka tidak jatuh, peperangan ini tidak akan berakhir. Jin Goo berkata bahawa dia fikir Dong Yeon akan jatuh sekali dia dibawa turun dari kedudukan Presiden. Jin Goo berkata mereka terlalu naif untuk berfikir demikian. Eun Su tertanya-tanya bagaimana untuk menangani Se Yeon dan Dong Yeon pada masa akan datang dengan keupayaannya. Eun Su berkata dia bimbang dan takut tetapi dia pasti tidak mampu untuk kehilangan tidak kira apa. Jin Goo Eun memberitahu Su dia boleh melakukannya dengan baik. Eun Su ditinggalkan dengan Jun Hee selepas perbualan.

Jeong Hoon mengambil gambar ke bawah daripada kajian dan melihat selamat. Dia teringat Se Yeon menjadi dalam kajian ini tidak lama dahulu. Dia datang daripada kajian tersebut dan memberitahu Se Yeon untuk pergi di tingkat atas. Se Yeon berkata bahawa dia mempunyai untuk membuat bubur abalone untuk Man Bok. Jeong Hoon menjerit Se Yeon .

Pada bilik tidur, Jeong Hoon bertanya Se Yeon jika dia adalah orang yang menyentuh Man Bok ini selamat. Jeong Hoon berkata Se Yeon adalah rumah sahaja beberapa hari lalu dan dia telah jelas bertindak saraf dalam kajian Man Bok ini . Se Yeon bertanya demikian. Jeong Hoon berkata selain Se Yeon , tiada siapa yang akan melakukan perkara seperti ini. Se Yeon ditanya apa Jeong Hoon sedang bercakap tentang. Dia bertanya apa yang selamat, apa kajian ? Dia tidak faham apa yang dia sedang bercakap tentang. Jeong Hoon ditanya jika Se Yeon cuba untuk berbaring jalan keluar lagi. Dia bertanya Se Yeon di mana dia mengambil itu dan jika dia memberikannya kepada Dong Yeon . Se Yeon ditanya apa dan apa yang betul-betul . Jeong Hoon berkata bahawa dokumen yang Man Bok tinggal dalam selamat dalam kajian ini. Se Yeon ditanya sama ada yang selamat dalam kajian itu dan berkata dia tidak tahu . Se Yeon bertanya Jeong Hoon apa dokumen di sana untuk Jeong Hoon untuk merawat beliau sebagai seorang pencuri. Jeong Hoon ditanya jika Se Yeon tidak disentuh. Se Yeon berkata Jeong Hoon dituduh sebagai penculik yang pada masa lalu dan kini dia menuduhnya menjadi pencuri. Se Yeon berkata Jeong Hoon tidak boleh menjadi seperti ini tidak kira berapa banyak dia suka dia. Jeong Hoon berkata selain beliau dalam keluarga, tidak ada satu yang akan melakukan perkara seperti ini. Se Yeon berkata terdapat rumah tangga , pemandu Pak dan juga tukang kebun. Beliau juga menyebut Pal Soon dan Dong Hee. Beliau berkata terdapat banyak orang yang hidup di dalam rumah dan mengapa ia harus dia. Dia bertanya jika Jeong Hoon hanya melihat beliau di matanya. Beliau berkata, hanya orang yang akan pergi ke dalam sebuah bilik tanpa ada yang Se Yeon mendakwa bahawa dia sedang mencari sebuah buku yang dia tidak membaca . Dia bertanya jika ia membuat apa-apa rasa yang Jeong Hoon adalah surmising bahawa dia telah membuka selamat yang dia tidak tahu wujud dan mengambil dokumen yang dia tidak tahu apa yang ada.

Gyeong Seon bertanya Hyeon U apa sebenarnya yang berlaku antara beliau dan Dong Yeon . Hyeon U memberitahu Gyeong Seon bahawa dia mempunyai masalah yang dia perlukan untuk menyelesaikan dengan Se Yeon . Hyeon U memberitahu Gyeong Seon bahawa dia akan memberitahunya apabila masalah yang diselesaikan dan nasib beliau dengan kedua-dua Se Yeon dan Dong Yeon . Gyeong Seon ditanya apa masalah dia terpaksa berpuas hati dengan Se Yeon . Hyeon U berkata dia tidak tahu , tapi Se Yeon akan tahu. Hyeon U berkata apabila masalah itu telah ditentukan, dia akan memberitahu beliau kemudian . Gyeong Seon bertanya Hyeon U jika Se Yeon dan dia bukan sahaja rakan-rakan. Hyeon U menjawab ya . Gyeong Seon berkata apabila Hyeon U kelihatan selama 4 tahun beliau lalu di Amerika pada masa itu yang paling teruk dalam hidupnya, dia bertanya jika perkara yang mempunyai kaitan dengan Se Yeon . Hyeon U menjawab ya . Gyeong Seon memberitahu Hyeon U untuk memberitahunya apabila dia bersedia untuk berbuat demikian. Gyeong Seon bertanya Hyeon U bagaimana Eun Su hilang ingatannya . Hyeon U memberitahu Gyeong Seon bahawa mengikut spekulasi beliau, perkara itu juga mempunyai kaitan dengan Dong Yeon dan Se Yeon . Gyeong Seon ditanya bagaimana ia boleh jadi . Hyeon U berkata sebab itu adalah kerana Eun Su adalah cinta dengan Jeong Hoon dan dia telah pergi melalui banyak penderitaan kerana ini. Hanya kerana sebab itu. Gyeong Seon terkejut .

PA Man Bok memberitahu Man Bok bahawa dia telah mengesahkan CCTV baru-baru ini dan berkata tidak ada yang tidak normal sejak insiden pesalah yang terakhir. Man Bok berkata ia dilakukan oleh seseorang dalaman dan CCTV tidak akan dapat untuk menangkap ia . Man Bok berkata jika ia tidak Man Bok atau Jeong Hoon ... The PA berkata terdapat Dong Hee dan juga Se Yeon , rumah tangga , pemandu Pak, dan tukang kebun yang datang dua kali seminggu untuk menjaga taman. Man Bok berkata ia tidak Dong Hee. Dia tiba-tiba disyaki Se Yeon . Se Yeon datang mengetuk pintu pada kali ini dengan bubur abalone untuknya. Man Bok memberitahu Se Yeon untuk meninggalkan ia di atas meja dan keluar. Se Yeon memberitahu Man Bok untuk makan sedikit jika tidak, dia akan mendapat masalah . Man Bok memberitahu Se Yeon untuk tinggalkan ia di sana dan keluar. Se Yeon lakukan kerana beliau telah diberitahu. Man Bok mengatakan semuanya utuh kecuali untuk itu. Untuk mengetahui bahawa buku akaun yang ada dan kemudian untuk mengetahui bahawa ia adalah tumit Achilles ' beliau. Orang yang boleh menggunakannya untuk mengancamnya .... PA berkata ia adalah Dong Yeon . Man Bok bersetuju tetapi tertanya-tanya bagaimana Se Yeon tahu bahawa selamat di sana dan kemudian dia memanggil satu kejadian di mana Se Yeon sengaja menyaksikan selamat. Man Bok cepat pergi ke kajian untuk memeriksa selamat untuk melihat jika prenup itu masih ada . Man Bok berkata bahawa jika ia adalah Se Yeon siapa yang melakukannya, dia tidak akan meninggalkan prenup di sana. Man Bok hairan .

Terdapat notis di Man Bok berkata Se Yeon adalah pengurus besar untuk perniagaan restoran. Dong Hee tidak gembira tentang itu dan berkata jika Dong Yeon adalah gila untuk membuat Se Yeon naib presiden. Ketua Yang berkata usaha beliau adalah kira-kira untuk bersinar. Ketua Oh dikatakan Ketua Yang bahawa dia telah sejajar dirinya betul kali ini dan bertanya jika dia boleh bercakap beberapa perkataan yang baik untuk beliau Se Yeon . Ketua Yang ditanya mengapa dia harus berbuat demikian. Ketua Oh kepada Ketua Yang bahawa dia akan merawat beliau untuk makan tengah hari hari ini.

Dong Hee pergi ke pejabat Jeong Hoon dan melihat hal itu dibungkus dalam kotak. Dia tertanya-tanya di mana Jeong Hoon adalah .

Hyeon U cuba untuk mengetahui tentang Se Yeon yang merupakan seorang pesakit di sebuah hospital tertentu 4 tahun yang lalu dan mungkin menyewa detektif untuk berbuat demikian. Eun Su datang menemuinya ketika dia berada di telefon. Eun Su memberitahu Hyeon U bahawa sudah tiba masanya bagi mereka untuk pergi ke Man Bok Makanan . Hyeon U berkata semua hak dan tertanya-tanya jika ada apa-apa berlaku di Man Bok Makanan . Gyeong Seon datang masuk Beliau berkata beliau sepatutnya makan tengah hari dengan pengarah rumah anak yatim hari ini dan dia akan datang ke sini masa. Hyeon U memberitahu Gyeong Seon bahawa dia akan memberi arahan kepada kakitangan dapur untuk menjaga mereka. Gyeong Seon meminta Eun Su yang rumah anak yatim dia membesar masuk Eun Su memberitahu Gyeong Seon bahawa dia dibesarkan di Angels Stadium . Gyeong Seon ditanya yang Angels Stadium . Eun Su berkata dalam Yangpyung . Gyeong Seon ditanya bagaimana lama Eun Su adalah sejak dia mula hidup di sana. Eun Su berkata beliau berumur 6 tahun daripada apa yang diingati.

Dong Yeon gembira melihat plak namanya. Se Yeon datang ke pejabatnya untuk mengucapkan tahniah kepada beliau untuk kembali ke kedudukannya. Dong Yeon mengucapkan terima kasih kepada Se Yeon untuk itu. Dong Yeon memberitahu Se Yeon untuk melakukan yang terbaik dalam kerjanya kerana dia adalah seorang pengarah / Naib Presiden ( tajuk mengelirukan - . Maaf jika saya membuat kesilapan ) perniagaan restoran . Se Yeon memberitahu Dong Yeon yang Man Bok telah pengsan selepas mengetahui bahawa dia buku akaun rahsia yang hilang. Dong Yeon ditanya jika beliau tidak mengesyaki ia adalah dia. Se Yeon berkata mereka mungkin akan tetapi tidak ada bukti untuk mengatakan bahawa dia mengambil ia . Dong Yeon berkata bahawa selagi buku akaun rahsia adalah di tangan mereka , Man Bok tidak akan bertindak tergesa-gesa. Beliau berkata Man ​​Bok tahu yang memegang lehernya. Se Yeon berkata bahawa ia adalah hanya permulaan. Terdapat akan menjadi lebih daripada satu atau dua perkara yang Man Bok akan pengsan ke atas. Dong Yeon dipersetujui.

Man Bok berkata jika Dong Yeon mempunyai buku akaun , ia bermakna bahawa Dong Yeon akan mengadakan lehernya. PA diminta Man ​​Bok apa yang perlu dilakukan . Man Bok berkata beliau perlu mencari jalan untuk mendapatkan ia kembali . Man Bok mahu PA beliau untuk mengeluarkan suatu perintah untuk membuat Jeong Hoon Naib Pengerusi Kumpulan. PA beliau bersetuju untuk melakukan seperti Man Bok diarahkan. Man Bok juga memberitahu PA beliau untuk memerhatikan ditutup pada Dong Yeon dan berkata kepada PA beliau tidak membiarkan Dong Yeon off. Man Bok berkata Dong Yeon adalah cendawan racun dalam Man Bok Makanan sekarang. Pal Soon kemudian datang pada waktu ini dan bertanya jika Man ​​Bok tidak mendengar apa yang doktor berkata bahawa dia tidak boleh diganggu oleh perkara-perkara kerja. PA beliau memberitahu Man Bok bahawa dia akan meninggalkan pertama. Man Bok bertanya Pal Soon jika dia tahu apa-apa mengenai pesalah Se Yeon itu. Pal Soon kemudian memberitahu Man Bok bahawa ugutan yang dipanggil Se Yeon untuk mengugut beliau sebelum dia ditangkap. Pal Soon berkata bahawa pesalah itu berkata jika Se Yeon tidak memberinya wang, dia akan memberitahu segala-galanya kepada ibunya dalam undang-undang . Man Bok ditanya apa pesalah itu mahu memberitahunya. Pal Soon berkata dia tidak tahu juga kerana Se Yeon berkata pesalah itu mempunyai beberapa masalah mental. Man Bok berkata Pal Soon sepatutnya menyiasat perkara itu berakhir jika ia adalah pelik dan bagaimana dia boleh membiarkan perkara itu pergi seperti ini. Pal Soon berkata ia adalah Se Yeon yang tidak mahu dia bimbang mengenainya. Pal Soon memberitahu Man Bok untuk melupakan perkara itu dan bertanya apa yang jika Jeong Hoon ( mempunyai seorang anak lelaki dan jika mereka perlu mengambil ke rumah untuk membangkitkan dia ) .... Man Bok ditanya apa mengenai Jeong Hoon. Pal Soon berkata apa-apa dan memberitahu Man Bok bahawa dia akan memberitahu kemudian.

Hyeon U dan Eun Su datang ke bilik mesyuarat menunggu Dong Hee untuk mesyuarat. Hyeon U memberitahu Eun Su bahawa terdapat tiada siapa di pejabat dan Dong Hee tidak ada di dalam juga . Hyeon U memberitahu Eun Su bahawa dia mempunyai firasat yang tidak baik . Dong Hee datang dengan Se Yeon dan memperkenalkan beliau kepada mereka sebagai orang yang akan bertanggungjawab untuk perniagaan restoran. Se Yeon dikatakan Eun Su bahawa ia telah seketika sejak dia melihat beliau dan kepada Hyeon U juga. Se Yeon memberitahu mereka yang dia adalah ketua eksekutif perniagaan restoran of Man Bok Makanan dan berkata kepada Eun Su bahawa mereka akan berjumpa kerap. Dong Hee berkata bahawa mereka menjalankan perniagaan restoran. Se Yeon terganggu dan berkata sudah tentu mereka perlu meneliti semula butiran jika pengalaman Eun Su dan keupayaannya mematuhi perniagaan perundingan yang mereka telah melabur lebih berbilion-bilion dolar. Beliau berkata bagaimana orang yang tidak mempunyai pengalaman seperti Eun Su boleh menjaga perniagaan itu dan bertanya jika ada apa-apa tawaran istimewa. Beliau berkata dia perlu memerhatikan untuk tempoh masa tertentu. Se Yeon berkata Dong Hee akan dibuat bertanggungjawab untuk itu jika dia mendapati apa-apa masalah yang serius. Dong Hee berkata beliau akan mengambil tanggungjawab dan memberitahu Se Yeon bukan untuk mengatakan tidak masuk akal dan bermain helah . Se Yeon memberitahu mereka bahawa pertemuan ringkas dengan para pemegang saham akan ditangguhkan sehingga esok dan bertanya jika Eun Su bersedia untuk itu. Eun Su berkata dia. Se Yeon katanya menantikan itu. Sebelum Se Yeon meninggalkan bilik mesyuarat, dia bertanya Hyeon U didapati pejabatnya yang bekas pejabat Jeong Hoon itu. Dong Hee berkata beliau perlu terus melihat di sekeliling dan dia akan gila lebih itu. Dong Hee berkata dia akan meletak jawatan. Hyeon U bertanya Dong Hee apa yang sedang berlaku . Dong Hee berkata ia adalah misi pertama yang Dong Yeon lakukan selepas dia menjadi Presiden lagi adalah untuk menarik Se Yeon dari pengarah perniagaan untuk menjadi pengarah perniagaan restoran. Dong Hee bertanya jika yang membuat apa-apa erti . Beliau berkata sebagai pengarah perniagaan restoran ada perbezaan daripada naib presiden. Eun Su ditanya apa mengenai Jeong Hoon. Dong Hee berkata Jeong Hoon mahu meninggalkan syarikat itu buat sementara waktu tetapi Man Bok tidak akan membenarkan ia .

Se Yeon sedang duduk di kerusi Jeong Hoon dan berkata apa yang istimewa tentang kedudukan ini dan berkata bahawa Jeong Hoon berpura-pura menjadi besar menggunakan kedudukan ini. Hyeon U datang masuk Hyeon U ditanya sama besar Se Yeon telah memenuhi hasrat beliau akhirnya. Beliau ditanya sama ada ia adalah apa yang Se Yeon mahu ; untuk memandu Jeong Hoon daripada kedudukannya. Se Yeon berkata tiada dan memberitahu Hyeon U bahawa kedudukan ini adalah apa-apa. Hyeon U berkata keserakahan adalah lebih baik daripada ini. Se Yeon memberitahu Hyeon U meninggalkan Seoul. Beliau berkata demikian, dia akan bersetuju dengan semua yang dia mahu. Hyeon U bertanya Se Yeon apa yang dia mahu . Se Yeon berkata beliau akan memberi wang jika dia mahu tubuh atau sebaliknya dia akan membuka sebuah restoran untuk beliau di Paris atau New York. Hyeon U berkata pada akhirnya, Se Yeon mahu menggunakan wang untuk menjelaskan kepadanya. Hyeon U berkata tidak. Beliau memberitahu Se Yeon yang beliau hanya mahu satu perkara. 4 tahun yang lalu .... Se Yeon memberitahu Hyeon U bahawa dia tidak mahu bercakap tentang itu dan dia tidak mahu mendengarnya. Se Yeon berkata beliau telah memberitahunya segala-galanya 4 tahun yang lalu dan tidak apa-apa lagi . Hyeon U bertanya jika itu adalah benar-benar semua itu . Hyeon U berkata beliau akan meninggalkan jika dia tahu kebenaran 4 tahun lalu. Oleh itu, beliau memberitahunya untuk beritahu dia apa yang berlaku kepada anak 4 tahun lalu.

Eun Su bertanya Dong Hee mana Jeong Hoon kini . Dong Hee berkata Jeong Hoon tinggal di apartmen servis . Dong Hee berkata walaupun Jeong Hoon tinggal di rumah untuk beberapa hari selepas Man Bok pengsan , dia telah tinggal di pangsapuri perkhidmatan sejak semalam . Eun Su ditanya apa Jeong Hoon merancang untuk berbuat demikian dan jika dia akan datang untuk bekerja di syarikat itu. Dong Hee berkata bahawa keadaan agak menyedihkan pada masa ini. Dong Hee berkata Jeong Hoon telah menjadi bangsat busuk yang meminta perceraian daripada isterinya yang hanya mengalami keguguran dan Se Yeon telah menjadi isteri kebajikan itu yang cuba untuk melindungi seperti suami, berkata dalam satu temu bual bagaimana gembira mereka dan bagaimana mereka tidak akan menceraikan . Dong Hee berkata dunia ini adalah benar-benar menggelikan. Beliau berkata orang-orang yang tidak tahu keadaan hanya akan menyalahgunakan Jeong Hoon. Dong Hee berkata Jeong Hoon benar-benar akan dikebumikan oleh masyarakat jika dia berani lagi perceraian lagi. Dong Hee berkata Jeong Hoon berkeras hati mahu berpisah walaupun ia begitu dan Dong Hee begitu bimbang mengenai beliau . Dong Hee menyatakan Eun Su untuk melihat Jeong Hoon. Dong Hee berkata Jeong Hoon tidak akan tersenyum selain melihat Eun Su dan Jun Hee. Dong Hee berkata sudah tentu beliau menyedari bahawa dia tidak terlibat dalam situasi ini tetapi katanya Jeong Hoon terlalu menyedihkan. (Penulis cuba untuk membuat Jeong Hoon kelihatan bersimpati dalam situasi ini. Manusia lemah seperti ini !) Dong Hee meminta Eun Su untuk menjaga Jeong Hoon.

Se Yeon berkata bahawa dia menghantar beliau dalam e-mel 4 tahun lalu. Hyeon U bertanya jika itu adalah benar bahawa anak beliau adalah benar-benar mati. Se Yeon memberitahu Hyeon U bahawa ia adalah kelahiran mati dan bertanya mengapa Hyeon U mesti bertanya ini untuk membuat dia ingat apa yang dia cuba untuk melupakan . Se Yeon memberitahu Hyeon U bahawa ia adalah satu perkara yang dia tidak mahu menyebut lagi sehingga hari dia meninggal dunia. Se Yeon ditanya jika ia adalah mudah untuk dia mengalami perkara itu . Se Yeon memberitahu Hyeon U bahawa ia juga akan menjadi sukar untuk beliau. Se Yeon berkata ia adalah seperti neraka kepadanya. Hyeon U terpegun dengan apa yang Se Yeon memberitahunya. Se Yeon ditanya sama ada beliau perlu membawa perkara itu sekali lagi untuk memaksa dia untuk pergi ke neraka dan jika dia mahu itu berlaku. Hyeon U memberitahu Se Yeon bahawa dia tidak boleh percaya apa yang dia mendengar dan bertanya bagaimana perkara seperti ini boleh berlaku. Se Yeon berkata beliau tidak percaya juga dan telah menangis untuk setengah tahun berbaring di atas katil selepas menghantar anak itu mati. Dia bertanya jika Hyeon U tahu bagaimana dia berasa . Se Yeon memberitahu Hyeon U bahawa dia mungkin seorang wanita yang tidak baik di matanya tetapi dia tidak adalah seorang ibu yang menggunakan anak-anaknya berbohong .

Tidak lama kemudian Ja adalah di kedai ketika Pal Soon tiba. Tidak lama kemudian Ja ditanya bagaimana Man ​​Bok adalah selepas mendengar bahawa dia pengsan. Pal Soon berkata dia adalah baik selepas menerima tamparan dan pengsan. Pal Soon bertanya di mana Jun Hee adalah . Pal Soon berkata bahawa Jin Goo akan membawa dia alih sebagai Eun Su akan sedikit lewat dan bertanya mengapa . Pal Soon berkata dia hanya hilang dia. Pal Soon berkata dia hanya disayangi kanak-kanak sejak kebelakangan ini. Jin Goo dan Jun Hee datang . Jun Hee disambut Pal Soon. Pal Soon ditanya sama Jun Hee tahu siapa dia. Jun Hee berkata beliau adalah rakan neneknya. Pal TSoon memuji Jun Hee kerana bijak dan wajar . Jin Goo memberitahu Tidak lama Ja bahawa dia akan melihat rakannya, Geun Cheol dan berkata bahawa Eun Su akan tiba dalam masa satu jam . Jin Goo kiri. Pal Soon berkata kepada dirinya bahawa Jun Hee mungkin anak Jeong Hoon itu. Pal Soon diingat bahawa Jun Hee adalah sama seperti Jeong Hoon menjadi alah kepada udang. Pelanggan datang ke kedai dan Tidak lama Ja terpaksa menghadiri kepada mereka. Walaupun Tidak lama Ja sedang berbuat demikian, Pal Soon memetik beberapa rambut di Jun Hee dan mengambil keputusan untuk melakukan ujian DNA.

Man Bok memberitahu PA beliau untuk melakukan siasatan ke atas Se Yeon . Man Bok berkata beliau telah ditipu dan jika ia Se Yeon yang membuka selamat ... The PA ditanya bagaimana Se Yeon tahu kod. Man Bok berkata Se Yeon agak pintar dan dia teringat bagaimana Se Yeon bertanya kepadanya soalan mengenai hari lahir bapanya. Man Bok berkata ia adalah Se Yeon yang membuka selamat dan hilangkan buku akaun.

Se Yeon adalah mengarahkan Penolong Han atas beberapa perkara kerja. Ketua Yang datang dan mengucapkan tahniah kepada beliau. Se Yeon meminta Ketua Yang untuk bantuan beliau pada masa hadapan. Ketua Yang berkata sudah tentu. Se Yeon dijanjikan Ketua Yang bahawa semasa rombakan kakitangan seterusnya pada bulan September, dia akan menjadi ketua pasukan yang akan datang. Ketua Yang mengucapkan terima kasih kepada Se Yeon untuk itu. Se Yeon ditanya mengenai perkara itu dia meminta beliau kali terakhir. Ketua Yang berkata dia telah melakukan mengikut apa yang Se Yeon diminta.

Hyeon U berkata bahawa akan ada mesyuarat pemegang saham ringkas ' esok. Hyeon U berkata beliau merasakan sesuatu yang tidak kena dan memberitahu Eun Su tidak melakukannya jika dia tidak mahu. Eun Su berkata dia akan melakukannya kerana ia tidak mengapa. Eun Su berkata bahawa mereka telah menyediakan ia untuk masa yang lama dan mereka tidak boleh berhenti di sini padahal ia adalah kira-kira akan selesai . Eun Su berkata bahawa apa yang Se Yeon mahu adalah untuk dia melepaskan dan dia tidak mahu Se Yeon untuk mendapatkan apa yang dia mahu. Eun Su berkata walaupun segala-galanya akan berubah menjadi gelembung, dia akan memberikan yang terbaik untuk melakukan apa yang dia boleh lakukan. Hyeon U berkata jadilah ia . Eun Su bertanya Hyeon U apa yang berlaku antara beliau dan Se Yeon . Beliau berkata ungkapan beliau telah tidak baik sejak itu. Hyeon U memberitahu Eun Su yang beliau menyebut kepadanya bahawa dia mahu mendengar apa yang Se Yeon terpaksa katakan dan telah dengar dia disahkan ia . Se Yeon berkata ia adalah benar tetapi dia tidak dapat percaya beliau. Beliau berkata sehingga dia secara peribadi melihat pengesahan mengenai perkara itu, dia tidak dapat percaya perkataan Se Yeon itu. Beliau akan membuat keputusan sekali beliau mengesahkan bahawa ini Se Yeon tidak berbohong . Beliau berkata dia sama ada akan meninggalkan jika apa Se Yeon berkata benar atau menunggu untuk melihat Se Yeon jatuh.

No comments:

Post a Comment