Wednesday, January 22, 2014

Episod 83

Hyeon U berada di telefon bimbit dan meneruskan perbualan dengan peguamnya. Eun Su terus berjalan di koridor. Se Yeon datang bersama-sama secara tiba-tiba dan berkata bahawa dia tidak gembira untuk melihat beliau terlalu kerap. Eun Su bertanya Se Yeon jika dia mesti berbuat demikian. Se Yeon bertanya apa yang dia lakukan. Eun Su berkata Hyeon U dan dia telah menghabiskan masa selama sebulan sebagai persediaan tanpa tidur. Katanya, dia menggunakan nama beliau dan telah bekerja keras . Dia bertanya Se Yeon bagaimana dia hanya boleh makan makanan yang dimiliki oleh orang lain. Se Yeon berkata Kumpulan Makanan Man ​​Bok telah membayar yuran perundingan, jadi kesemuanya adalah di tangan mereka dan dia bertanya bagaimana ia boleh tergolong kepada yang lain. Se Yeon berkata bahawa dia tidak mahu menulis namanya rancangan perniagaan kosong Eun Su tetapi dia terlalu kecewa menulis nama kosong Eun Su bahawa beliau tidak bersetuju dengan pilihan. Se Yeon memberitahu Eun Su tidak menyalahkan dia tetapi menyalahkan keupayaannya sendiri. Eun Su ditanya jika kelayakannya ialah besar. Dia bertanya Se Yeon jika kelayakan dan pengalaman beliau adalah benar. Eun Su berkata dengan hanya melihat Se Yeon , dia boleh memahami bagaimana mengetepikan kelayakan dan pengalaman beliau adalah . Se Yeon berkata ia bukan untuk seseorang tanpa yang jenis kelayakan dan pengalaman untuk mengatakan bahawa. Hyeon U balik . " Penuh " (atau Tarik ini - sama ada Korea membuat kesilapan atau penterjemah) . Se Yeon berkata Eun Su perlu menukar nama pertama kerana ia terlalu desa. Hyeon U bertanya siapakah bagaimanapun boleh menukar nama dan yang bagaimanapun tergantung nama kotor Se Yeon di atasnya. Hyeon U memberitahu Se Yeon untuk mendengarnya dengan teliti. Jika nama Eun Su telah digugurkan , Hyeon U memberitahu Se Yeon bahawa mereka akan menarik diri daripada perundingan yang sepenuhnya. Jika mereka berbuat demikian , mereka akan mengambil semua resipi menu, konsep dalaman dan konsep restoran. Se Yeon perlu buat semula sekali lagi. Hyeon U memberitahu Se Yeon jika dia berani untuk mencuri dan menggunakan pelan perniagaan mereka , beliau akan memfailkan tuntutan mahkamah. Se Yeon berkata ia terpulang kepada Hyeon U dan meminta dia membaca kontrak. Se Yeon berkata sekiranya mereka melanggar kontrak itu, mereka perlu membayar pampasan tiga kali ganda yuran perundingan yang kira-kira enam atau tujuh ratus juta. Se Yeon berkata ia terpulang kepada dia jika dia mempunyai yang jumlah wang yang dia tidak akan menghalangnya. Se Yeon berjalan jauh. Eun Su berkata kepada Hyeon U bahawa ia adalah terlalu banyak. Bagaimana Se Yeon boleh menjadi seperti ini? Dia bertanya Hyeon U apa yang perlu dilakukan sekarang. Hyeon U berkata walaupun ia adalah perjuangan , mereka mesti melindungi apa yang mereka. Mereka tidak boleh membiarkan Se Yeon mendapat manfaat daripadanya.

Pal Soon telah bercakap dengan Peguam Pak mengenai hal jagaan Jun Hee . Dia bertanya Peguam Pak jika mereka memfailkan permohonan rayuan kognitif sisi undang-undang , Jun Hee boleh menjadi anak Jeong Hoon itu. Pal  Soon cemas meminta Peguam Pak untuk memfailkan untuk yang pertama dengan cepat. Pal Soon memberitahu peguam tersebut bercakap butiran dan kandungan kepada beliau kemudian apabila mereka bertemu.

Jun Hee telah mempunyai masa yang baik dengan Jin Goo menunggang basikal.

Tidak lama kemudian datang Pal Soon kedai Ja dan bertanya bagaimana perniagaan. Soon Ja berkata kedai itu penuh dengan orang tadi dan mereka semua hanya kiri. Soon Ja berkata dia boleh mengambil bernafas sekarang. Soon Ja ditanya apa perkara itu . Pal Soon memberitahuSoon Ja bahawa dia datang lebih kerana dia bosan. Pal Soon ditanya sama Jun Hee tidak datang hari ini. Soon Ja memberitahu Pal Soon bahawa Jun Hee adalah dengan bapanya ( Jin Goo ) menunggang basikal di taman. Pal Soon berkata kepada dirinya sendiri apa yang bapa . Jeong Hoon adalah benar-benar bapa dan Pal Soon  bertekad untuk Ayah Jun Hee kembali untuknya. Jun Hee dan Jin Goo kembali. Jun Hee disambut Pal Soon. Pal Soon adalah gembira dengan Jun Hee , seperti kanak-kanak loveable adalah cucunya , anak Jeong Hoon itu. Pal Soon memeluk Jun Hee sehingga dia adalah kira-kira untuk mati sesak nafas dia.Soon Ja ditanya mengapa Pal Soon memeluk Jun Hee jadi ketat. Jun Hee mendapat takut dan pergi ke Soon Ja . Pal Soon bertanya apa Jun Hee suka dan dia akan membeli untuknya. Soon Ja memberitahu Jun Hee, Pal Soon kaya dan  memberitahu bahawa dia mahu membelinya mainan. Jun Hee memelukSoon Ja yang lebih ketat. Soonn Ja bertanya Jun Hee jika dia suka dia lebih baik daripada nenek yang kaya. Jun Hee mengangguk kepalanya. Pal Soon iri hati dan berkata di dalam hatinya yang Soon Ja menikmati kehidupan dengan cucu orang lain. Pal Soon berkata ia hanya sementara dan memberitahu Tidak lama Ja untuk menikmati semasa dia boleh. Pal Soon berkata dia akan kembali cucunya. Pal Soon berkata dia boleh memberikan wang beliau tetapi dia tidak boleh memberikan daging dan darah beliau.

Se Yeon adalah di telefon dengan Jae Ryeol . Se Yeon memberitahu Jae Ryeol dia mendengar perbualan dengan Man Bok dan Soon Ja dan mereka dengan jelas berkata bahawa mereka boleh menangkap penjenayah yang mencuri buku akaun rahsia. Se Yeon berkata dia tidak boleh berfikir apa-apa untuk membuat mereka mengatakan itu dan dia bertanya Jae Ryeol untuk mengetahui untuknya. Se Yeon tergantung sehingga telefon apabila Gyeong Seon melangkah masuk Gyeong Seon berkata Se Yeon sepatutnya datang ke restoran dan meminta mengapa memenuhi luar. Se Yeon berkata bahawa dia mahu mempunyai sembang yang tenang dengan Gyeong Seon .

Hyeon U dan Eun Su kembali ke Awesome dapur dan melihat Jeong Hoon duduk di sana yang bekerja jauh di komputer riba beliau. Eun Su dan Hyeon U pergi ke menegurnya. Jeong Hoon, berkata dia mendengar dia pernah ke Man Bok Makanan . Eun Su bertanya apabila dia datang ke sini . Jeong Hoon berkata tadi. Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa dia mempunyai sesuatu untuk mengatakan kepada beliau dan Hyeon U. Hyeon U berkata beliau akan mendengar dari beliau selepas beliau menandatangani beberapa dokumen di pejabatnya pertama. Hyeon U memberitahu Eun Su bercakap dengan Jeong Hoon. Eun Su ditanya apa Jeong Hoon mahu katakan. Jeong Hoon ditanya jika perkara restoran beliau akan lancar. Jeong Hoon berkata semua ditinggalkan adalah promosi dan ia harus ia . Jeong Hoon meminta Eun Su selepas melihat air mukanya dan bertanya mengapa dan jika sesuatu yang buruk telah berlaku. Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa namanya akan dihapuskan dari promosi restoran hanya menggunakan nama Se Yeon sahaja. Jeong Hoon terkejut dan bertanya apa perkara yang tidak masuk akal ialah dan bertanya mengapa nama Se Yeon itu digunakan dalam promosi ini. Eun Su tertanya-tanya mengapa juga. Eun Su berkata kepada rakyat pendirian promosi, berbanding dengan yang tidak diketahui dia, Se Yeon mempunyai kesan promosi yang lebih baik sebagai pendandan makanan terkenal dan penyelidik masakan. Eun Su berkata dia berasa peranannya berakhir di sini apabila dia fikir itu. Jeong Hoon memberitahu Eun Su bukan untuk mengatakan bahawa jenis perkara bodoh dan bertanya mengapa Eun Su perlu memberikan diri. Eun Su berkata ia adalah seperti ini dari pendirian syarikat. Jeong Hoon ditanya mengapa Eun Su terpaksa mengambil kira pendirian syarikat dan memberitahu Eun Su yang perlu dipertimbangkan pendirian beliau, dan memikirkan dirinya sahaja. Beliau berkata Eun Su telah cuba keras dan hasil akhirnya adalah sangat baik. Dia bertanya mengapa dia harus memberi produk dia Se Yeon . Jeong Hoon memberitahu Eun Su tidak melakukan yang jenis perkara bodoh. Hyeon U datang dan memberitahu Jeong Hoon bahawa dia mempunyai pemikiran yang sama dan dia akan pasti tidak memberikan diri a. Hyeon U memberitahu Jeong Hoon untuk meneruskan ke pejabatnya untuk berbual kerana dia seolah-olah mempunyai banyak perkara untuk mengatakan . Jeong Hoon, berkata dia akan.

Gyeong Seon telah diminta oleh Se Yeon menjadi perunding untuk perniagaan restoran Man Bok Makanan. Se Yeon meminta Gyeong Seon untuk membimbing konsep dan penciptaan menu. Beliau berkata Dong Yeon akan membayar rasmi Gyeong Seon lawatan untuk meminta memihak kepada beliau tetapi beliau membawa perkara itu lebih awal . Gyeong Seon berkata ia terlalu tiba-tiba dan dia tidak berbuat banyak di Korea. Se Yeon memberitahu Gyeong Seon tidak perlu bimbang tetapi hanya datang suku tahun ke Seoul. Gyeong Seon berkata beliau akan dipertimbangkan. Se Yeon bertanya Gyeong Seon bagaimana Hyeon U menjadi anak angkat beliau. Se Yeon berkata walaupun dia tidak tahu bahawa Pengerusi Jang adalah suami Gyeong Seon ini . Beliau berkata ia kelihatan Hyeon U tahu mengenainya. Gyeong Seon memberitahu Se Yeon yang Hyeon U tidak tahu juga. Gyeong Seon berkata apabila Hyeon U datang ke Amerika 4 tahun lalu untuk bekerja dengan dia, Pengerusi Jang kagumi dia sangat banyak. Ia adalah Pengerusi Jang pertama yang berkata bahawa dia mahu Hyeon U untuk menjadi anak angkat . Gyeong Seon memberitahu Se Yeon bahawa dia agak gembira bahawa pengikut tercinta telah menjadi anaknya. Se Yeon ditanya mengenai kanak-kanak Gyeong Seon selepas kehilangan anak perempuannya. Gyeong Seon berkata dia mempunyai dua puluh kanak-kanak yang dia pakai. Gyeong Seon ditanya jika dia telah melahirkan bagi mereka untuk menjadi anak-anaknya. Gyeong Seon katanya melahirkan mereka melalui hatinya. Se Yeon bertanya Gyeong Seon bagaimana dia kehilangan anak perempuannya. Se Yeon berkata anak perempuan Gyeong Seon ini mesti agak loveable sejak berusia enam tahun kemudian . Gyeong Seon terfikir juga. Gyeong Seon dikatakan Se Yeon bahawa dia perlu tahu bagaimana rasanya kehilangan kanak-kanak. Beliau memberitahu Se Yeon bahawa dia tidak ingin untuk membincangkan perkara itu dan memberitahunya untuk tidak membawa ke atas.

Eun Su bertanya Jeong Hoon jika apa yang dia katakan ialah semua produk di restoran akan dihasilkan oleh Makanan Hijau. Jeong Hoon berkata, malah sos akan dihasilkan oleh Makanan Hijau untuk restoran. Hyeon U berkata ia adalah satu idea yang baik. Setiap makanan akan menjadi hijau dari petani untuk keluarga pengguna. Dan kemudian menggunakan hasil itu jangan masak di sebuah restoran dan juga melakukan penghantaran pelanggan , melakukan perkhidmatan talian . Hyeon U ditanya sama Jeong Hoon bermakna . Jeong Hoon berkata yang tepat . Eun Su berkata bahawa penetapan harga perlu pergi ke paling rendah . Jeong Hoon, berkata sudah tentu. Jeong Hoon berkata, jika mereka bergerak ke peringkat seterusnya , mereka akan menghasilkan haus dan kasut pakaian, dan produk-produk kecantikan walaupun tanpa bahan kimia, produk naturalisme . Beliau berkata syarikat itu akan dipanggil Ja Yeon . Eun Su berkata kemudian Jun Hee mereka akan dapat makan makanan, memakai pakaian dan bermain dengan mainan bila-bila masa . Jeong Hoon berkata beliau berpendapat ia akan melihat Jun Hee. Hyeon U telah melihat mereka. Dia tertanya-tanya bagaimana untuk membiarkan Jun Hee mereka sihat membesar secara semula jadi dan kemudian dia berfikir itu. Katanya, beliau perlu melayan semua kanak-kanak lain sebagai kanak-kanak beliau. Hyeon U tidak dapat menahan tetapi meminta kedua-dua daripada mereka jika Jun Hee adalah Eun Su dan anak Jeong Hoon itu. Eun Su menjawab ya . Jeong Hoon memohon maaf untuk luput kerana beliau teruja projek tersebut . Hyeon U berkata adalah luput dan tidak Jeong Hoon itu. Beliau berkata dia sepatutnya berpura-pura tidak tahu apa-apa dan biarkan ia pergi. Hyeon U berkata beliau terlalu terkejut dan bertanya jika Se Yeon tahu juga. Jeong Hoon menjawab ya . Hyeon U semakin angrier di Se Yeon .

Jin Goo datang semula ke kedai selepas penyerahan dan bertanya di mana Jun Hee adalah . Soon Ja memberitahu Jin Goo yang Pal Soon kemudian telah mengambil Jun Hee untuk membeli mainan. Jin Goo bertanya bila dan berkata ia telah beberapa ketika.Soon Ja mula sedar juga bahawa ia adalah lebih setengah jam . Jin Goo terfikir di mana mereka telah pergi . Dae Goo datang ke kedai itu dan berkata terdapat banyak pelanggan. Soon Ja bertanya Dae Goo jika dia telah melihat Pal Soon kereta apabila dia datang masuk Dae Goo berkata tidak. Soon Ja tertanya-tanya apa yang sedang berlaku dan di mana Pal Soon dibawa Jun Hee untuk .Soon Ja dipanggil Pal Soon dan bertanya di mana dia telah mengambil Jun Hee untuk . Pal Soon kemudian memberitahunya bahawa dia membawa Jun Hee rumah. Beliau berkata cuaca panas dan Jun Hee nampaknya agak meletihkan untuk dia di kedai. Oleh itu, beliau membawanya ke rumah sejuk dia. Pal Soon memberitahu Soon Ja tidak bimbang kerana dia akan menjaga anak untuknya. Pal Soon berkata kanak-kanak akan letih dan mengapa itu. Pal Soon terus memberitahu Soon Ja tidak bimbang kerana dia akan menjaganya untuknya. Soon Ja bertanya Pal Soon bagaimana dia tidak boleh mengatakan satu perkataan dan membawa anak yang jauh . Soon Ja berkata Eun Su akan datang serta-merta dan bertanya apa Pal Soon mahu beliau katakan. Soon Ja ditanya bagaimana ia boleh menjadi panas apabila terdapat pendingin udara di kedai. Soon Ja memberitahu Pal Soon bahawa dia menghantar lebih Jin Goo mengambil Jun Hee dan memberitahu Pal Soon untuk membiarkan kanak-kanak itu pergi. Dae Goo ditanya jika Pal Soon memberitahu rumah kanak-kanak. Soon berkata ya dan tertanya-tanya jika Pal Soon tahu bahawa Jun Hee adalah cucunya. Jin Goo katanya ia tidak boleh. Soon Ja berkata Pal Soon tidak akan menjadi seperti ini secara tiba-tiba jika ia tidak begitu. Beliau berkata Pal Soon enggan melepaskan kanak-kanak hari ini. Soon Ja menggesa Jin Goo untuk segera membawa Jun Hee rumah. Eun Su datang mengambil Jun Hee. Beliau bertanya kepada mereka di mana Jun Hee adalah. Soon Ja berkata Jun Hee adalah di Pal Soon rumah dan memberitahu Eun Su tidak perlu bimbang. Eun Su terkejut .

Pal Soon rebus telur untuk Jun Hee. Pal Soon memberitahu Jun Hee yang Jun Hee kelihatan begitu banyak seperti Jeong Hoon ketika dia masih kecil . Jin Goo datang . Jun Hee berlari ke Jin Goo . Pal Soon bertanya jika Jin Goo takut bahawa dia tidak akan menghantar dia kembali bahawa dia datang . Jin Goo hormat meminta Pal Soon tidak mengambil kanak-kanak yang jauh tanpa perkataan pada masa hadapan. Pal Soon berkata dia melihat kanak-kanak itu tinggal dalam apa- kedai kecil dan dia kelihatan agak letih bahawa dia mengambil dia kembali. Jin Goo berkata tidak kira apa, Pal Soon perlu berkata apa kepada ibu bapa sebelum mengambil anak yang jauh . Pal Soon bertanya kepada ibu ? Pal Soon kemudian memohon maaf untuk tujuan itu. Pal Soon berkata mereka akan mendapat ke kanan dan yang salah perkara itu di kemudian hari. Jin Goo ditanya apa . Pal Soon membida Jun Hee selamat tinggal dan memberitahunya untuk datang lagi dan bermain di rumahnya. Jin Goo semakin bimbang.

Se Yeon memandu pulang . Dia melihat Jin Goo dan Jun Hee berjalan keluar dari rumah. Jun Hee menegurnya . Jin Goo memberitahu Jun Hee untuk bertindak. Mereka meninggalkan . Se Yeon terfikir apa yang dengan sikapnya dan mengapa Jun Hee akan keluar dari rumah mereka.

Pal Soon adalah di telefon dengan peguam yang memberitahu bahawa dia mesti menggunakan apa sahaja prosedur undang-undang untuk membawa cucunya kembali. Se Yeon datang dan memberikan Pal Soon  ketakutan. Pal Soon bertanya mengapa Se Yeon tidak membuat bunyi bising apabila dia datang masuk Se Yeon ditanya jika Pal Soon mahu mengambil Jun Hee rumah. Pal Soon ditanya apa Se Yeon berkata.

Eun Su sedang menunggu cemas untuk Jin Goo dan Jun Hee di kafe. Mereka datang. Eun Su bertanya Jin Goo mengapa Pal Soon mengambil Jun Hee dari sini. Jin Goo berkata ia kelihatan Pal  Soon telah melihat melaluinya. Eun Su terkejut . Jin Goo memberitahu Eun Su yang Pal Soon melayan Jun Hee berbeza daripada sebelum dan dia berbuat demikian sebagai perkara fakta. Pal Soon mengatakan bahawa dia mengambil cucunya dan apa hak yang dia mempunyai untuk campur tangan. Jin Goo berkata adalah perasaan dia mendapat dari Pal Soon. Eun Su berkata Dong Hee pasti tidak memberitahu dan tertanya-tanya bagaimana dia tahu. Jin Goo ditanya jika Se Yeon memberitahu Pal Soon. Eun Su berkata Se Yeon tidak akan secara peribadi mengatakan ia dengan mulutnya sendiri. Eun Su berkata walaupun Se Yeon boleh mengatakan dengan mulutnya bahawa dia akan mengambil Jun Hee , ia tidak akan memberi manfaat kepada beliau dengan berbuat demikian. Jin Goo memberitahu Eun Su untuk bertemu dengan seorang peguam untuk membincangkan perkara itu. Beliau berkata Eun Su kini telah pulih pengenalannya , beliau memberitahunya untuk mencari jalan undang-undang untuk menjamin jagaan Jun Hee sebelum mereka mengambil apa-apa tindakan. Eun Su berkata beliau akan berbuat demikian dan dia tidak akan membiarkan mereka merampas Jun Hee dari sini.

Pal Soon bertanya Se Yeon jika mereka harus mendapatkan penghakiman pada prosiding permohonan pengenalan. Se Yeon berkata ya dan kemudian pergi melalui prosiding jagaan merta. Pal Soon berkata bahawa Jun Hee adalah anak Jin Goo ini . Dia bertanya tidak perlu menjelaskan kesilapan ini pertama. Se Yeon berkata jika dia tidak rasa salah, Eun Su harus bersedia sekarang. Beliau berkata Eun Su tidak akan membiarkan Jun Hee menjadi anak Jin Goo ini . Pal Soon berkata Se Yeon yang tepat . Pal Soon bertanya Se Yeon apabila dia tahu yang Jun Hee adalah anak Jeong Hoon itu. Se Yeon berbohong dan tidak berkata lama dahulu. Katanya, dia mendengar perbualan antara Jeong Hoon dan Eun Su secara kebetulan. Pal Soon ditanya sama Jeong Hoon tahu juga bahawa Jun Hee adalah anaknya. Se Yeon berkata ya. Pal Soon marah bahawa perkara itu telah disembunyikan dari beliau. Se Yeon memberitahu Pal Soon bahawa dia tidak boleh memberitahu Jeong Hoon. Pal Soon bertanya mengapa . Se Yeon memberitahu Pal Soon yang Jeong Hoon tidak akan merampas kanak-kanak daripada Eun Su. Dia tidak akan berbuat demikian. Oleh itu, Se Yeon memberitahu Pal Soon yang Jeong Hoon akan berhenti dan berkata dia perlu untuk terus rahsia dari Jeong Hoon. Jeong Hoon pulang ke rumah dan mendapati Se Yeon dan Pal Soon bertindak pelik. Se Yeon berkata Jeong Hoon pulang awal dan mahu untuk menyediakan makan malam . Jeong Hoon memberitahu Se Yeon yang dia telah makan dan dia naik ke atas.

Eun Su bimbang Jun Hee.

Hyeon U dan Eun Su datang ke Man Bok Makanan dan melihat iklan untuk restoran dengan muka Se Yeon di atasnya , plaster seluruh bangunan. Hyeon U dan Eun Su tidak gembira . Eun Su ditanya jika Se Yeon akan berjuang hingga akhir.

Dong Hee telah fuming dan tertanya-tanya apabila poster telah ditembak. Dia bertanya bagaimana ia boleh jadi . Beliau berkata dia tidak tahu apabila dia bertanggungjawab. Bagaimana ia boleh dilakukan seperti ini. Ketua Yang berkata Se Yeon agak licik dengan tindakkannya. Dong Hee berkata perkara ini tidak baik . Ketua Oh berkata Se Yeon tidak mempunyai hati nurani . Dia tidak mengangkat jari dan mengatakan dia adalah perbuatan keji . Hyeon U dan Eun Su datang masuk Hyeon U bertanya Dong Hee apa yang sedang berlaku . Dong Hee memohon maaf dan berkata dia tidak tahu bahawa perkara itu akan berubah seperti ini. Dong Hee berkata ia mungkin syarikat itu menguji keluar di dalam syarikat dan memberitahu mereka bahawa ia bukan yang ditentukan. Dong Hee memohon maaf kepada Eun Su. Eun Su berkata walaupun ia tidak ditentukan , tetapi ia sudah keluar dan bertanya jika ia berakhir. Dong Hee berkata beliau tidak akan membiarkan seperti ini hal yang terjadi . Hyeon U memberitahu Dong Hee bahawa mereka akan menarik diri daripada perniagaan restoran perundingan ini. Dong Hee terkejut dan bertanya apa .

Dong Yeon ditanya jika Man ​​Bok boleh menangkap penjenayah yang mencuri buku akaun rahsia. Se Yeon berkata ya. Jae Ryeol berkata bahawa mungkin Man Bok yang mengesyaki Se Yeon cuba untuk menakut-nakutkan beliau. Se Yeon berkata jika itu adalah kes itu, Man Bok harus mempunyai aktif memberitahunya sebaliknya dia bersembunyi dan tucking ia masuk Dong Yeon ditanya sama ada CCTV dalam kajian ini. Se Yeon ditanya apa . Jae Ryeol berkata mungkin terdapat kemungkinan. Se Yeon berkata maka dia akan segera ditangkap beliau tetapi beliau tidak melakukannya. Dong Yeon tertanya-tanya apa yang boleh. Dong Hee datang dengan poster dan berkata Se Yeon juga di sini. Se Yeon memberitahu Dong Hee bahawa ini adalah pejabat Presiden dan bertanya bagaimana dia boleh melangkah ke pejabat Presiden apabila dia suka. Dong Hee berkata jika orang lain melihat , mereka akan berfikir dia adalah Presiden . Dong Hee bertanya siapakah memerintahkan muka Se Yeon untuk menjadi di sana. Dong Hee berkata bahawa dia tidak bersetuju dengan iklan ini. Dong Yeon ditanya sama yang memerlukan kelulusan Dong Hee . Dong Yeon berkata walaupun Dong Hee adalah saudara Man ​​Bok , tetapi dia harus sedar hierarki . Dong Hee berkata kedudukan itu yang Se Yeon memegang bukan untuk beliau untuk memberi beliau untuk menjaga beliau. Dong Hee menyatakan Dong Yeon untuk menggantung poster yang di dalam bilik tidur dan melihat ia penuh semangat . Dong Hee menyatakan Dong Yeon bahawa restoran yang penuh akan pergi mengikut perancangan asalnya. Dong Hee pulih dan berkata bahawa perunding akan Eun Su. Beliau berkata nama Se Yeon tidak akan pergi masuk Dong Yeon menjerit Dong Hee. Dong Hee ditanya mengapa .

Hyeon U berkata Se Yeon adalah benar-benar sombong. Beliau berkata dia tidak setakat itu di Paris tetapi dia telah hilang benar-benar buruk selepas empat tahun. Eun Su berkata kemungkinan besar ia disebabkan oleh kerana beliau mahu menang. Hyeon U berkata Se Yeon telah mendapat apa yang dia mahu . Dia juga berkahwin Jeong Hoon, menjadi anak perempuan dalam undang-undang Man Bok Makanan dan menjadi orang yang terkenal dalam bidang itu . Beliau mendapat apa yang dia mahu . Hyeon U tidak faham kenapa Se Yeon mahu merampas perkara Eun Su . Eun Su terfikir juga. Hyeon U berkata beliau tidak dapat melihat dan tidak campur tangan. Hyeon U berkata dia bertanya mengenai prosedur undang-undang. Beliau berkata, ini tidak normal walaupun mereka tidak boleh campur tangan dengan konsep promosi. Hyeon U menerima panggilan daripada peguamnya.

Eun Su pergi berjumpa Gyeong Seon di pejabatnya. Gyeong Seon meminta Eun Su bagaimana ia hari ini dengan penggulungan konsep restoran. Eun Su menunjukkan iklan poster untuk Gyeong Seon . Gyeong Seon berkata melihat poster , yang lain akan berfikir bahawa orang yang di belakang perancangan restoran , " Penuh " adalah Se Yeon . Gyeong Seon juga melihat bahawa nama Eun Su tidak di poster walaupun Dapur Awesome disebut . Eun Su berkata dia adalah baik selagi dia adalah sebahagian daripada Awesome Dapur. Gyeong Seon berkata tidak akan lakukan. Hyeon U memberitahunya bahawa Awesome Dapur dan Eun Su akan pergi di tangan seperti ini. Gyeong Seon berkata ini bukan satu perkara yang baik untuk Eun Su. Gyeong Seon bertanya apakah sebab Man Bok Makanan memberi membiarkan Se Yeon muncul. Eun Su berkata kelayakan dan pengalaman Se Yeon adalah cemerlang, dan dia mempunyai profil yang tinggi. Gyeong Seon ditanya jika kelayakan dan pengalaman yang penting. Gyeong Seon berkata dia berjalan ke jawatan ini tanpa perkara-perkara. Eun Su bertanya jika dia boleh menjadi seperti Gyeong Seon . Gyeong Seon ditanya mengapa dia tidak boleh berbuat demikian. Gyeong Seon meminta memihak kepada Eun Su. Eun Su memberitahu Gyeong Seon untuk pergi ke hadapan dan mengatakan ia . Gyeong Seon memberitahu Eun Su untuk membeli buku-buku untuk dia dan menyerahkan nota untuk dia mengingati nombor kelantangan.

Jeong Hoon datang marah ke pejabat Se Yeon dengan poster promosi . Beliau marah ditanya bagaimana Se Yeon boleh melakukan ini jenis perkara. Beliau berkata, " Penuh" adalah ciptaan Eun Su dari awal tetapi dia dipadam nama Eun Su menggunakan nama sendiri. Dia bertanya jika Se Yeon adalah perkara biasa. Se Yeon memberitahu Jeong Hoon bahawa dia telah berkata berkali-kali bahawa ia merupakan keputusan yang pada taklimat itu pemegang saham. Mereka mahu menggunakan populariti dan kesedaran sebagai strategi perniagaan. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon tidak menggunakan pemegang saham sebagai alasan. Jeong Hoon berkata Se Yeon tidak pernah mahu memberi Eun Su kedudukan itu dari mula lagi. Jeong Hoon berkata Se Yeon tidak mahu Eun Su menjadi stylist makanan melalui ini dan menetap. Jeong Hoon ditanya jika Se Yeon adalah takut bahawa Eun Su adalah lebih cemerlang daripada dia . Se Yeon berkata Jeong Hoon boleh fikir apa yang dia suka tetapi satu perkara yang dia mesti tahu. Tidak kira apa yang dia berkata tentang dia, dia masih isterinya dan namanya ada dalam daftar , dan bukan nama Eun Su . Tetapi, Jeong Hoon datang sepanjang jalan di sini untuk bercakap bagi pihak beliau. Se Yeon meminta memihak kepada Jeong Hoon ; katanya kepada Jeong Hoon mematuhi etika asas . Sehingga dia dicop pada penyelesaian perceraian itu, dia masih isterinya dan meminta Jeong Hoon lebih memahami ke arahnya. Beliau memberitahu Jeong Hoon apatah lagi nama Eun Su di hadapan beliau dan tidak bercakap untuknya. Beliau juga tidak mahu melihat dia melihat Eun Su. Se Yeon berkata, dia tidak mahu berhenti Jeong Hoon melihat Jun Hee tetapi tidak Eun Su. Jeong Hoon berkata Se Yeon mesti berfikir mereka masih mengekalkan kehidupan perkahwinan. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon jelas bahawa mereka berada dalam proses tindakan undang-undang perceraian. Se Yeon berkata ia kelihatan Jeong Hoon adalah orang yang berfikir salah. Se Yeon berkata alasan perceraian adalah untuk dia membuat keputusan dan tidak Jeong Hoon. Beliau berkata skandal dengan seorang wanita yang tidak bermoral adalah dia dan bukan dia. Tetapi yang memohon tindakan undang-undang perceraian. Jeong Hoon ditanya jika Se Yeon mengambil dia untuk orang bodoh atau lain dia mesti berfikir dia adalah orang yang tidak boleh mendengar atau melihat. Jeong Hoon ditanya jika Se Yeon difikirkan dia tidak tahu apa-apa mengenai bayi yang keguguran atau Kim San Yun . Jeong Hoon berkata Se Yeon adalah bodoh sebenar jika dia fikir dengan cara itu. Jeong Hoon bertanya Se Yeon jika dia tahu sekarang mengapa beliau akan mempertimbangkan perceraian.

Hyeon U meminta peguam jika dia bermaksud bahawa kontrak itu tidak jelas menandakan bahawa perunding adalah Eun Su tetapi hanya Awesome dapur dan mereka hanya boleh menerima tuntutan bertindih ke atas di sebelah itu. Peguam itu menjawab ya dan meminta maaf kerana tidak dapat membantu. Dong Hee datang dan memohon maaf kepada Hyeon U. Beliau berkata beliau adalah membisu. Beliau berkata beliau akan mengambil tanggungjawab dan juga bersedia untuk mengemukakan perletakan jawatan beliau. Dia bertanya Hyeon U untuk memilih satu. Hyeon U memberitahu Dong Hee tidak mengemukakan perletakan jawatan beliau. Beliau berkata jika Dong Hee tidak ada, Man Bok Makanan akan melakukan apa yang suka. Dong Hee berkata beliau juga mahu berbuat demikian tetapi dia tidak boleh berdiri menonton Se Yeon dan Dong Yeon . Hyeon U berubah subjek ini . Beliau berkata, walaupun ia adalah satu soalan peribadi, dia memberitahu bahawa dia secara kebetulan tahu bahawa Jun Hee adalah anak Jeong Hoon ini kali terakhir. Dong Hee ditanya bagaimana . Hyeon U berkata melalui perbualan dengan Jeong Hoon bahawa dia secara tidak sengaja yang tahu mengenainya . Hyeon U berkata sudah tentu dia akan menyimpan rahsia . Hyeon U berkata beliau ingin tahu bahawa walaupun Eun Su hilang ingatan beliau selama 6 tahun dan selepas dia kembali ingatannya , Eun Su dan Jeong Hoon masih Roh meronta-ronta untuk satu sama lain dan juga mempunyai anak. Hyeon U ditanya mengapa Jeong Hoon berkahwin Se Yeon . Hyeon U memohon maaf untuk melekat hidungnya ke dalam perniagaan swasta orang lain kerana dia bukan pihak yang terlibat. Hyeon U memberitahu Dong Hee untuk merawat ia sebagai rasa ingin tahu beliau . Dong Hee ditanya mengapa Hyeon U adalah ingin tahu tentang perkara ini. Dong Hee juga mahu bertanya Hyeon U soalan yang dia ingin tahu tentang . Dong Hee ditanya apa hubungan Se Yeon telah dengan Hyeon U. Menurut tekaan beliau , Se Yeon mempunyai hubungan yang sangat istimewa dengan Hyeon U pada masa lalu. Dia bertanya jika dia betul.

Eun Su adalah di kedai buku dan mendengar dua orang bercakap tentang Se Yeon . Satu telah memberitahu yang lain bahawa kelayakan Se Yeon adalah benar-benar palsu. Se Yeon tidak menerima ijazah daripada Le Cordong kamu lari . Seseorang dia tahu adalah dalam kohort yang sama seperti Se Yeon di sekolah yang sama. Tetapi Se Yeon hilang sebelum tamat pengajian dan tidak menghadiri sekolah lagi. Kemudian Se Yeon berbohong tentang yang menamatkan pengajian di sana. Yang lain berkata bahawa dia telah memikirkan bahawa Se Yeon , wanita ini adalah hak semua.



Preview Ep 84

Pal Soon bertanya Soon Ja jika Jun Hee adalah benar-benar cucunya. Soon Ja bertanya yang cucunya Jun Hee adalah sekiranya bukan cucunya.

Se Yeon telah mencari kajian Man Bok untuk sesetengah peranti pemantauan. Dia tertanya-tanya bagaimana Man ​​Bok akan menangkap penjenayah itu. Man Bok datang ke dalam kajian ini dan bertanya mengapa Se Yeon adalah di sana.

Se Yeon berkata Eun Su adalah jauh dari mengejar kepadanya. Dia tidak akan dapat berbuat demikian tidak kira bagaimana dia tidak.

Eun Su berkata beliau akan mengetahui untuk Se Yeon pengalaman hebat beliau. Eun Su ditanya jika Se Yeon lulus dari Le Cordong kamu lari .

Se Yeon adalah wawancara TV secara langsung dan akan menerima soalan daripada penonton. Se Yeon agak terperanjat melihat Eun Su di kalangan penonton. Eun Su dipersoalkan Se Yeon dia mendengar Se Yeon keciciran dari Le Cordong kamu lari dan meminta beliau untuk menjawab soalan itu.

No comments:

Post a Comment