Monday, January 20, 2014

Episod 78

Dong Hee menyatakan Dae Goo semasa sesi minum mereka dalam kedai bersama Soon Ja bahawa dia mesti mencari jalan untuk menyebabkan Se Yeon jatuh dengan satu hit. Dae Goo berkata cara yang boleh berlepas topeng palsu Se Yeon itu. Dong Hee berkata yang tepat dan tertanya-tanya apa yang ia boleh. Dong Hee ditanya bagaimana cita-cita untuk menjadi seorang penyanyi yang akan. Dia bertanya jika dia masih pergi untuk uji bakat. Dae Goo memberitahu Dong Hee bahawa dia tidak pernah ke uji bakat untuk masa yang lama . Dong Hee ditanya mengapa . Dae Goo berkata beliau sentiasa tidak mendapatkannya. Selepas begitu banyak rintangan dan diberitahu bahawa kelihatan beliau , umur dan suara tidak akan lakukan, Dae Goo berkata beliau telah hilang keyakinan beliau. Dong Hee ditanya mengapa beliau tidak mempunyai keyakinan. Dong Hee berkata beliau tidak pernah melihat seperti penyanyi yang baik seperti dia. Beliau berkata beliau adalah benar-benar tidak buruk. Dae Goo memberitahu Dong Hee bahawa dia juga sangat bermasalah sejak kebelakangan ini tertanya-tanya apa yang dia akan bergantung kepada untuk terus hidup pada masa akan datang . Dae Goo merasakan bahawa dia akan membuang hidupnya. Beliau berkata kali sayang , impian beliau adalah jauh dan dia tidak mempunyai wang. Dong Hee menyatakan Dae Goo bahawa dia hidup kehidupan yang letih. Dae Goo berkata bagaimana ia tidak boleh jadi dengan usia beliau 28 , tidak dapat menetap, hanya membantu ibunya untuk menjaga kedai. Dae Goo memberitahu Dong Hee bahawa dia mempunyai untuk mencari tempatnya dalam kehidupan. Dia mahu meninggalkan impian penyanyi dan menetap. Dong Hee berkata Dae Goo membuat sedih beliau dengan menjadi seperti ini. Dong Hee menyatakan Dae Goo bahawa syarikatnya adalah merekrut pelatih dan bertanya jika Dae Goo mahu memohon untuk itu. Dae Goo ditanya jika Dong Hee mahu dia menjadi seorang pelatih pada usianya. Dong Hee berkata ia adalah Pembangunan Produk Kumpulan pelatih dan dia memberitahu Dae Goo untuk mencubanya . Dong Hee menyatakan Dae Goo hanya minum.

Tidak lama kemudian Ja datang ke kedai keesokan harinya dan mendapati kedua-dua Dae Goo dan Dong Hee tidur di tangan masing-masing. Tidak lama kemudian Ja terjaga mereka dengan seruan dan bertanya kepada mereka apa yang mereka lakukan di sini dan apa yang mereka lakukan sepanjang malam di sini. Dae Goo cuba menenangkan Tidak lama Ja ke bawah dan berkata ia tidak seperti itu. Dae Goo dan Dong Hee berjaya kehabisan kedai sebelum Tidak lama Ja boleh penyapu mereka. Tidak lama kemudian Ja berkata Dae Goo benar-benar gila dan tertanya-tanya apa yang perlu dilakukan dengan mereka.

Se Yeon telah duduk di pejabat Jeong Hoon itu menunggu dia hadir . Se Yeon ditanya di mana Jeong Hoon tidur malam tadi. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon yang Peguam Pak akan mendapat dalam hubungan dengan dia. Jeong Hoon berkata beliau akan bersetuju dengan apa sahaja syarat-syarat yang dinyatakan beliau dan oleh itu, dia bertanya tidak menggunakan prenup untuk berhujah jalan keluar . Se Yeon ditanya sama Jeong Hoon tidur di tempat Eun Su malam tadi . Jeong Hoon ditanya mengapa Se Yeon disebut Eun Su di sini. Se Yeon ditanya tidak adalah Jeong Hoon seperti ini kerana Eun Su. Jeong Hoon bertanya berapa kali dia mesti mempunyai untuk mengatakan untuk membuat dia memahami bahawa ia adalah semua kerana Se Yeon . Se Yeon memberitahu Jeong Hoon bahawa dia tidak akan bercerai. Beliau berkata ia tidak mengganggu jika dia mendapat perceraian sekarang tetapi ditanya bagaimana Jeong Hoon akan. Dia akan menjadi rakan busuk untuk meninggalkan isterinya yang mengalami keguguran . Dan bagaimana pula Eun Su? Dia akan dikhabarkan sebagai seorang perempuan yang jahat. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon yang beliau akan mendapatkan perceraian walaupun yang demikian. Dia bertanya jika Jeong Hoon tidak akan merasa bahawa kehidupan peribadinya sebagai Ketua Pegawai Eksekutif akan memberi kesan kepada syarikat . Beliau berkata, harga saham akan jatuh dan suri rumah akan menjalankan protes tidur dan tambahan pula , mereka akan didera oleh masyarakat. Dia bertanya Jeong Hoon jika dia boleh melindungi kedudukan beliau sebagai Presiden . Jeong Hoon ditanya jika Se Yeon mengancam dia sekarang. Se Yeon memberitahunya bahawa dia hanya mahukan beliau untuk mempertimbangkan dengan bijak. Se Yeon memberitahu Jeong Hoon bahawa dia tidak mahu menceraikan dia dan Jeong Hoon tidak akan mendapat manfaat daripada perceraian. Se Yeon memberitahu Jeong Hoon bahawa dia harus mengambil sedikit masa untuk mempertimbangkan dan bertanya jika ia adalah satu perkara yang dia tergesa-gesa perlu membuat keputusan. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon bahawa dia tidak mahu. Dia tidak akan menerima apa sahaja keadaan bahawa dia dinyatakan atau tunduk kepada mana-mana ancaman beliau. Oleh itu, Jeong Hoon memberitahu Se Yeon bahawa dia boleh melakukan apa sahaja yang dia suka. Jeong Hoon berkata beliau akan menahan semua penyalahgunaan oleh masyarakat dan skandal. Dia bertanya Se Yeon jika itu akan lakukan.

Eun Su telah mengelap meja Hyeon U . Hyeon U datang dan bertanya jika Eun Su tidur juga. Hyeon U memberitahu Eun Su tidak diganggu oleh bagaimana orang melihat dan berkata mengenai dia. Beliau berkata pada masa-masa itu, beliau perlu meletakkan usaha yang lebih dalam kerjanya. Hyeon U berkata Gyeong Seon mungkin telah salah faham Eun Su sedikit tetapi difikirkannya akan membubarkan sendiri.

Dong Yeon Jae bertanya Ryeol jika Pengarah Pak berdering. Jae Ryeol melaporkan bahawa pemegang saham kini mempunyai banyak pendapat tentang kehidupan peribadi Jeong Hoon itu. Dong Yeon memberitahu Jae Ryeol untuk menambah bahan api yang lebih kepada api dan diperhatikan juga blog , laman web dan menulis lebih komen seolah-olah bantahan tidur saya s kira-kira akan dijalankan. Dong Yeon Jae bertanya Ryeol yang Kim San Yun adalah yang Jeong Hoon sebutkan semalam . Dia bertanya apa hubungan Kim San Yun telah dengan Se Yeon . Dong Yeon ditanya sama Jae Ryeol adalah menyembunyikan sesuatu dari dia. Jae Ryeol memohon maaf. Dong Yeon bertanya apa yang ada.

PA Man Bok memberitahu Man Bok bahawa ia seolah-olah Jeong Hoon perlu meletakkan artikel untuk menjelaskan bahawa perceraian itu adalah khabar angin, bahawa hubungan mereka sebagai pasangan adalah sangat baik dan mereka akan mencari ke hadapan untuk mempunyai satu lagi kanak-kanak, dan lain-lain Man Bok bertanya jika itu adalah perlu dan meminta tidak ia selesai perkara itu jika mereka tidak mendapat perceraian. PA kepada Man ​​Bok bahawa banyak pemegang saham dan kakitangan mempunyai banyak pendapat buruk terhadap Jeong Hoon. Man Bok berkata beliau berpendapat dengan mendapatkan berkahwin , keadaan akan menjadi sunyi tetapi ia semakin teruk . Man Bok memberitahu PA untuk mendapatkan Jeong Hoon dan Se Yeon lebih . Man Bok juga meminta apa yang berlaku atas sebelah Dong Yeon itu. PA kepada Man ​​Bok yang Dong Yeon nampaknya melihat pengarah dan tiada pergerakan khas. Man Bok berkata mereka perlu mencari dana rahsia yang Dong Yeon telah menyembunyikan sebagai Presiden Pembinaan. Man Bok memberitahu PA untuk mendapatkan kumpulan kajian yang berterusan.

Hyeon U pergi berjumpa Se Yeon di studio beliau . Se Yeon ditanya mengapa beliau di sini. Hyeon U berkata studio beliau agak elegan seperti yang dikhabarkan dan dia benar-benar kelihatan seperti anak perempuan dalam undang-undang Man Bok. Se Yeon memberitahu Hyeon U tidak bercakap karut dan mendapatkan ke titik. Dia bertanya mengapa dia di sini. Hyeon U berkata Se Yeon telah ben menggunakan air matanya untuk persembahan di hadapan Gyeong Seon dan dia tidak boleh berdiri melihat lagi. Beliau berada di sini untuk memberi dia sekeping nasihat. Hyeon U memberitahu Se Yeon bahawa dia adalah benar-benar sibuk dan beliau telah datang ke titik bahawa dia tidak boleh tahan lagi untuk datang dan mencari dia. Hyeon U berkata Se Yeon menggunakan kehidupan peribadi sampah sebagai senjata. Beliau memberi amaran Se Yeon tidak membuat bodoh keluar daripada Gyeong Seon . Se Yeon berkata orang ramai akan berfikir bahawa Gyeong Seon adalah ibu sebenar jika mereka mendengarnya . Hyeon U berkata Gyeong Seon adalah seperti yang berharga sebagai ibu sebenar. Beliau berkata Gyeong Seon dirawat Se Yeon dengan hati yang benar, tetapi Se Yeon adalah menggunakannya untuk mencipta masalah. Se Yeon berkata yang memberitahunya dia lakukan itu. Hyeon U berkata dia memahami Se Yeon dan dapat melihat apabila dia menyebabkan kerugian. Hyeon U ditanya jika Se Yeon mahu dia memberitahu semua yang Se Yeon lakukan kepada beliau di Paris. Hyeon U amaran Se Yeon jika dia berani untuk menggunakan air mata buaya beliau sekali lagi untuk menipu Gyeong Seon , beliau akan memberitahu mengenai hubungan mereka di Paris dan apa jenis orang dia. Beliau juga memberi amaran Se Yeon tidak untuk memprovokasi Eun Su lagi. Se Yeon ditanya jika Hyeon U mengancam beliau. Hyeon U berkata ya, ia adalah satu ancaman. Hyeon U memberitahu Se Yeon bahawa dia memahami beliau dengan begitu baik. Dia bertanya jika Se Yeon benar-benar secara rasmi menamatkan pengajian di institut masakan di Paris dan sama ada terdapat masalah dalam anugerah dia menyambung semula . Dia bertanya yang memahami dia lebih daripada dia . Se Yeon mengangkat tangannya dan mahu menampar Hyeon U tetapi dia ditangkap tangannya. Hyeon U berkata ia adalah amaran dan memberitahu Se Yeon tidak sombong . Se Yeon telah fuming .

Eun Su telah mengelap meja luar dan Gyeong Seon datang . Eun Su menegurnya . Gyeong Seon meminta Eun Su jika dia dipanggil Lee Eun Su. Eun Su berkata ya. Gyeong Seon ditanya bagaimana lama Eun Su adalah dan yang tahun dia dilahirkan. Eun Su memberitahu Gyeong Seon bahawa dia dilahirkan pada tahun 1980. Gyeong Seon berkata dia mendengar dari Hyeon U yang dia membesar di rumah anak yatim dan bertanya jika anak yatim itu memberikannya nama itu. Eun Su memberitahu Gyeong Seon bahawa nama beliau telah diberikan oleh ibu bapa beliau. Gyeong Seon dia tahu seseorang yang mempunyai nama yang sama seperti dia. Gyeong Seon memohon maaf kepada Eun Su kerana mengatakan perkara-perkara tidak berpuas hati dengan beliau semalam tetapi beliau berkata bahawa pendirian beliau masih yang sama. Beliau berkata adalah tidak munasabah untuk menceraikan isteri yang mengalami keguguran dan ia juga tidak munasabah untuk menunggu seorang lelaki yang sudah berkahwin untuk mendapatkan perceraian . Gyeong Seon meminta Eun Su mungkin merasa yang berlaku zalim dengan apa yang dia berkata kepada beliau tetapi dia hanya cuba nasihatkannya berhati-hati kelakuan beliau. Hyeon U datang . Dia bertanya Gyeong Su mengapa dia tidak berehat hari ini dan keluar. Gyeong Seon berkata dia mempunyai beberapa yang berurusan . Hyeon U memberitahu Gyeong Seon bahawa dia mempunyai sesuatu untuk berbincang dengan beliau. Hyeon U memberitahu Eun Su untuk membawa beberapa jus buah-buahan kepada mereka.

Hyeon U memberitahu Gyeong Seon bahawa dia mahu menukar bilik sebelah ke pejabatnya . Hyeon U berkata sejak bilik sebelah kosong dan dia boleh menggunakannya sebagai pejabat semasa beliau di Seoul. Hyeon U berkata Gyeong Seon masih menulis buku masakan bahawa dia telah diberi kepercayaan untuk dilakukan dan menghantar artikel untuk majalah. Hyeon U berkata bahawa ia akan menjadi lebih baik yang Eun Su boleh membantu Gyeong Seon . Hyeon U mencadangkan bahawa Eun Su menjadi setiausaha Gyeong Seon dan membantu semasa Aisyah adalah di Korea. Hyeon U berkata Gyeong Seon adalah seorang chef yang sangat terkenal dan stylist makanan, dan juga Ketua Pegawai Eksekutif restoran berjaya . Hyeon U berkata Eun Su akan mempelajari banyak perkara daripada Gyeong Seon dengan membantu beliau di sebelah beliau. Eun Su berkata ia akan menjadi satu penghormatan untuk beliau tetapi dia tertanya-tanya di pandangan Gyeong Seon pada ini. Gyeong Seon berkata beliau akan mempertimbangkan masalah hati Eun Su lewat tetapi dia berkata dia memerlukan pejabat.

Pal Tidak lama kemudian mendapat panggilan daripada Tidak lama Ja mengenai Dong Hee dan Dae Goo tidur bersama-sama di kedai mereka. Pal Soon berkata ia adalah gila dan keterlaluan . Pal Tidak lama kemudian memberitahu Tidak lama Ja untuk menguruskan anaknya dengan baik dan dia akan berbuat begitu juga dengan Dong Hee. Pal Soon berkata ia adalah benar-benar memalukan. Dong Hee pulang ke rumah dan bertanya mengapa Pal Tidak lama kemudian panggilan beliau pulang ke rumah. Pal Tidak lama kemudian bertanya di mana Dong Hee tidur malam tadi. Dong Hee berbohong dan berkata dia tidur di tempat kawan. Pal Tidak lama kemudian memberitahu dia untuk tidak berbohong dan bertanya berapa lama dia akan tidur di kedai orang lain dan yang tidak cukup .... Dia mahu Dong Hee memberitahunya jika dia berada dalam hubungan dengan Dae Goo, rakan-rakan yang menganggur. Dong Hee berkata tidak. Tidak lama kemudian Pal marah ditanya mengapa Dong Hee memeluk Dae Goo untuk tidur di kedai orang lain. Dong Hee bertanya siapakah yang memeluk dan dia adalah benar-benar kecewa. Pal Soon berkata Tidak lama Ja melihat dengan mata sendiri dan dengan tegas memberitahu Dong Hee yang Dae Goo tidak akan lakukan. Dong Hee enggan bercakap lagi dengan Pal Soon dan berkata dia akan berubah dan keluar. Dong Hee pergi tergesa-gesa ke dalam biliknya .

Jin Goo diberitahu oleh Soon Ja mengenai Dae Goo dan Dong Hee bermalam bersama-sama di kedai. Soon Ja berkata dia melihat mereka duduk di sana memeluk bersama-sama dalam tidur mereka. Jin Goo ketawa dan memberitahu Soon Ja membolehkan mereka kerana ia seolah-olah mereka suka antara satu sama lain sangat. Jin Goo berkata Dong Hee adalah orang yang baik. Soon Ja dia tahu , tapi dia lebih tua daripada Dae Goo sebanyak lapan tahun . Dia bertanya bagaimana Dae Goo akan hidup dengan isteri yang lebih tua daripada dia dengan wataknya. Tambahan pula, Dae Goo adalah naif dan lembut dan akan berpegang ketat. Jin Goo memberitahu Soon Ja bahawa Dong Hee adalah juga naif dan jenis dan dia akan didenda. Soon Ja berkata dia bekerja di rumah mereka dan Dong Hee tidak hidup jari. Dong Hee adalah malas dan ceroboh. Jika mereka berkahwin, Dae Goo akan berkhidmat tangannya untuk kaki sepanjang hari. Soon Ja dibantah keras walaupun dia mati.

Dong Hee menyatakan Pal Soon bahawa dia mempunyai untuk kembali ke syarikat itu dan bertanya apa yang Pal Soon dipanggil beliau dan apa yang dia mahu untuk mengatakan kepada beliau . PalSoon kemudian bertanya di mana Jeong Hoon adalah dan jika dia berada di apartmen yang diservis. Dong Hee menyatakan Pal Soon tidak bersusah payah tentang Jeong Hoon untuk masa ini. Beliau memberitahu Pal Soon yang Jeong Hoon tidak boleh hidup dengan Se Yeon lagi. Beliau memberitahu Pal Soon tidak menyeksa Jeong Hoon dan memujuk Se Yeon sebaliknya untuk bersetuju terhadap perceraian itu . Pal Soon kemudian ditanya sama Jeong Hoon akan membawa Eun Su ke dalam keluarga jika dia mendapat perceraian. Dong Hee berkata bahawa tidak kira bagaimana Pal Soon kemudian tidak, Eun Su dan Jeong Hoon tidak boleh dipisahkan dan ada sebab mengapa mereka tidak boleh dipisahkan. Pal Tidak lama kemudian bertanya apa yang. Dong Hee berkata ada sebab itu dan dia juga menyatakan dengan jelas kepada Pal Soon bahawa pesalah itu tidak pesalah a. Ia adalah seseorang yang mempunyai kaitan dengan Se Yeon dan juga kanak-kanak yang . Bagaimanapun , Dong Hee menyatakan Pal Soon membiarkan Jeong Hoon melakukan apa yang dia mahu lakukan. Pal Soon kemudian ditanya mengapa Dong Hee sentiasa bercakap separuh jalan . Dong Hee berkata, dia tidak tahu dan dia terpaksa cepat meninggalkan untuk syarikat. Dong Hee menyatakan Pal Soon kemudian tidak percaya kata-kata Se Yeon dan dia bergegas off.

Man Bok memberitahu Se Yeon untuk meletakkan laporan temubual berkata tidak ada perceraian dan juga berkata bahawa jika mereka akan mempunyai anak seketika kemudian. Se Yeon dipersetujui. Jeong Hoon memberitahu Man Bok bahawa beliau akan mendapatkan perceraian dan kebenaran yang tidak akan berubah. Man Bok memberitahu Jeong Hoon bahawa dia tidak boleh mendapatkan perceraian dan berkata Jeong Hoon hanya akan mencederakan dirinya dengan menjadi seperti ini. Man Bok berkata Se Yeon yang tepat dan dia sangat memahami terhadap Jeong Hoon. Dia bertanya apa yang salah dengan Jeong Hoon. Jeong Hoon, berkata dia tidak peduli walaupun dia cedera dan dia akan mendapat perceraian. Man Bok berkata tiada dan bertanya berapa lama Jeong Hoon duduk di kedudukan itu untuk membuat apa-apa masalah. Dia bertanya jika Jeong Hoon benar-benar mahu dihalau keluar dari kedudukannya sebagai Presiden . Jeong Hoon memberitahu Man Bok bahawa dia telah dengan jelas menyatakan kepadanya bahawa dia tidak akan berbohong kepada kedudukan disimpan beliau Presiden. Jeong Hoon memberitahu Man Bok bahawa beliau akan mendapatkan perceraian dan dia tidak akan melambatkan . Oleh itu, katanya kepada Man ​​Bok tidak berkata apa-apa dan memberitahu Se Yeon tidak membazirkan usaha beliau. Jeong Hoon meninggalkan pejabat Man Bok ini . Man Bok berkata Jeong Hoon adalah benar-benar degil dan memberitahu Se Yeon bahawa dia mempunyai untuk melakukannya sendiri. Se Yeon memberitahu Man Bok tidak bimbang kerana dia akan melakukannya. Beliau berkata yang pertama dan utama adalah untuk menenangkan kekacauan. Beliau berkata mereka tidak boleh membiarkan Makanan Man Bok Bok Man yang telah menubuhkan menjadi saham ketawa kerana skandal Jeong Hoon itu. Man Bok memuji Se Yeon untuk seorang kanak-kanak jenis dan memberitahu Se Yeon menanggung dengannya. Dikatakan lama seorang isteri bebas dari kesalahan akan menanggung dengan kehinaan dan akan memenangi senyuman satu hari. Man Bok memberitahu Se Yeon untuk tidak terpengaruh oleh Dong Yeon dan menjadi sebahagian daripada keluarga Kang . Se Yeon dipersetujui. Se Yeon berkata di dalam hatinya akan membiarkan dia melihat bagaimana keluarga Kang besar tanah runtuh .

Dong Hee menyatakan Jeong Hoon bahawa mereka sepatutnya ujian rasa untuk menu restoran di Awesome Dapur hari ini. Beliau berkata beliau hanya menerima panggilan telefon meminta jika mereka akan berakhir. Dong Hee berkata beliau akan pergi dengan sendiri jika Jeong Hoon adalah letih. Jeong Hoon, berkata dia mempunyai untuk pergi kerana ia adalah menu untuk restoran yang kira-kira yang akan dilancarkan. Dong Hee ditanya sama Jeong Hoon benar-benar akan mendapatkan perceraian . Beliau berkata suasana di syarikat itu adalah luar biasa dan mereka dirawat Jeong Hoon seperti syaitan. Jeong Hoon, berkata dia tidak peduli dan dia tidak mahu untuk dimainkan oleh Se Yeon lagi kerana dia tidak boleh tahan lagi. Dong Hee berkata suasana di sebelah Dong Yeon adalah pelik juga dan juga Eun Su sedang dimasukkan ke dalam kedudukan yang janggal dengan perkara ini. Dong Hee bertanya apa yang perlu dilakukan . Jeong Hoon, berkata beliau juga dalam pemikiran sakit daripadanya. Beliau berkata Eun Su telah kehilangan begitu banyak kerana dia tetapi dia tidak boleh melakukannya lagi dan dia telah berakhir di sini.

Eun Su mendapat set jadual untuk ujian rasa. Hyeon U secara rasmi memperkenalkan Gyeong Seon Jeong Hoon untuk dan Dong Hee. Hyeon U memberitahu Eun Su duduk juga kerana dia mempunyai untuk mendengar dan catatkan setiap pendapat. Semua orang suka makanan.

Se Yeon di telefon dengan yang dilaporkan seperti arahan Man Bok ini (saya tidak akan menulis butiran kerana masa ).

Pal Soon tertanya-tanya tentang sebab mengapa Eun Su tidak boleh dipisahkan daripada Jeong Hoon. Pal Soon tertanya-tanya jika Dong Hee merujuk kepada mempunyai anak dan tidak boleh dipisahkan. Beliau tiba-tiba tertanya-tanya jika Jun Hee adalah anak Jeong Hoon ini ( berumur 6 tahun , dilahirkan pada Januari).

Dong Hee menyatakan Hyeon U yang Gyeong Seon begitu sejuk dan ia akan lebih baik jika mereka boleh bercakap sedikit lebih lama. Hyeon U berkata bahawa mungkin Gyeong Seon terlalu letih dan mahu kembali untuk berehat. Eun Su ditawarkan untuk membuat kopi untuk Hyeon U. Hyeon U mengingatkan Eun Su bahawa kopi beliau tidak bagus. Dong Hee berkata Hyeon U adalah berani untuk berkata walaupun di hadapan Eun Su bahawa dia tidak membuat kopi yang bagus. Hyeon U berkata sudah tentu jika tidak, dia akan mengatakan perkara-perkara yang tidak baik jika ia di belakang beliau. Pengurus restoran datang dan memberitahu Hyeon U bahawa pelanggan sedang mencari dia. Hyeon U memberitahu Eun Su untuk membuat kopi sambil dia pergi di tingkat bawah. Eun Su dipersetujui. Dong Hee juga telah pergi ke tandas. Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa kopi beliau mungkin tidak bagus. Jeong Hoon, berkata ia adalah baik . Jeong Hoon memberitahu Eun SU bahawa beliau akan mendapatkan perceraian . Beliau memberitahu Eun Su bahawa mungkin perkara ini boleh menyakiti dan dia boleh bingung lagi. Jeong Hoon memohon maaf bahawa dia perlu melalui ini kerana dia. Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa ia akan menjadi sukar. Eun Su bertanya Jeong Hoon jika ia adalah kerana beliau dan Jun Hee. Eun Su memberitahu dia untuk mendapatkan perceraian kerana mereka. Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa ia adalah untuk bahawa dia melakukannya. Dia tidak boleh tahan lagi. Jeong Hoon berkata adalah pembohongan Se Yeon yang dia masuk ke dalam perkahwinan ini kerana rasa tanggungjawab . Sekarang dia tahu itu semua pembohongan, dia tidak boleh meneruskan perkahwinan ini lagi kerana dia terlalu letih. Jeong Hoon berkata Eun Su mungkin merasa ia adalah satu pemikiran mementingkan diri sendiri, dia juga mahu menjadi gembira dan bertanya jika dia tidak boleh berbuat demikian. Eun Su memberitahu Jeong Hoon tidak mengganggunya . Jika dia menghadapi keadaan itu lagi kerana dia, dia kata dia boleh tahan dengannya. Tetapi dia hampir hilang Jun Hee dan itu adalah keadaan yang jauh lebih teruk. Oleh itu dia memberitahunya ia adalah baik.

Tidak lama kemudian datang Pal Soon kedai Ja ini cuba untuk melihat jika Jun Hee ada. Tidak lama kemudian Ja ditanya mengapa Pal Soon menyelinap masuk seperti kecurian . Tidak lama kemudian Ja ditanya di mana Jun Hee adalah . Tidak lama kemudian Ja kata Jin Goo akan membawa Jun Hee atas. Beliau berkata beliau mendengar Eun Su menjalankan perniagaan perundingan untuk restoran baru Man Bok Makanan dan sebagainya dia sangat sibuk. Pal Soon kemudian ditanya sama ada ia adalah masa yang Jun Hee hadir . Tidak lama kemudian Ja berkata ia adalah tidak lama lagi dan bertanya mengapa Pal Soon sedang menunggu untuk Jun Hee. Pal Soon kemudian tidak mengatakan sebabnya. Jun Hee datang dan dia menyambut Pal Soon. Pal Soon kemudian memberitahu Jun Hee untuk datang kepadanya dan dia memberinya pelukan . Pal Soon tertanya-tanya apa yang perlu dilakukan jika Jun Hee adalah anak Jeong Hoon itu. Kedua-dua Jin Goo dan Soon Ja berasa rasa tidak senang .

Dong Hee cemas memberitahu Jeong Hoon bahawa terdapat akan menjadi mesyuarat lembaga kecemasan esok. Jeong Hoon ditanya mengenai agenda dan jika ia adalah mengenai perletakan jawatan seseorang pengarah wakil.

Man Bok juga mendengar mengenainya dan meminta Bukankah Se Yeon mengadakan suatu persidangan dengan pemberita untuk menerangkan dengan jelas . PA kepada Man ​​Bok bahawa ia berbeza daripada perkara itu. Beliau berkata ia diadakan oleh Pengerusi Jang.

Jae Ryeol memberitahu Dong Yeon bahawa Pengerusi Jang akan datang ke Seoul pada malam ini. Dong Yeon berkata beliau baru menerima panggilan daripada setiausaha. Jae Ryeol berkata Pengerusi Jang akan kembali ke Amerika selepas mesyuarat esok . Jae Ryeol berkata ia seolah-olah bahawa Pengerusi Jang ditentukan untuk menukar Presiden. Se Yeon datang dan bertanya bagaimana ia. Jae Ryeol memberitahu Pengerusi beliau Jang akan datang ke Korea. Se Yeon berkata ia sepatutnya menjadi demikian. Se Yeon mengambil buku akaun rahsia dari beg tangannya dan memberikannya kepada Dong Yeon .

Eun Su telah membaca sebuah buku cerita untuk Jun Hee. Jun Hee ditanya mengapa Jin Goo tidak tinggal dengan mereka. Beliau berkata rakannya mempunyai ayah dan ibu yang hidup dengan beliau dan mengapa mereka tidak boleh hidup dengan bapanya. Eun Su memberitahu Jun Hee bahawa dia akan menerangkan kepada beliau apabila dia lebih tua . Dia memberitahu ia terlalu rumit untuk mengatakan kepadanya sekarang. Jun Hee ditanya sama ada beliau akan dapat hidup dengan bapanya apabila dia membesar lebih tua. Eun Su memberitahu Jun Hee untuk pergi ke tidur kerana ia adalah lewat.



Preview Ep 79

Dong Yeon memberitahu Man Bok yang Jeong Hoon ditanya jika ia adalah orang yang menjadikan Eun Su ke dalam orang itu enam tahun lepas. Dong Yeon memberitahu Man Bok bahawa dia akan pasti tidak mengatakan bahawa ia adalah Man Bok yang menghasut itu.
Se Yeon berkata Eun Su mahu merampas Jeong Hoon jauh dari dia dan dia akan merampas Jun Hee dari beliau. Beliau berkata terima kasih kepada Jeong Hoon, dia akan menaikkan Jun Hee.
Man Bok berkata Dong Yeon adalah tidak berganjak dan dia mesti mempunyai sesuatu . PA beliau berkata mungkin ... dan Man Bok mula panik.
Man Bok bergegas pulang dan membuka selamat dan mendapati buku akaun rahsianya hilang. Man Bok bertanya siapakah pencuri itu dan dia rebah .

Watak
Hyeon U - Encik Ji

No comments:

Post a Comment