Monday, January 20, 2014

Episod 79

Ep 79

Hyeon U (Encik Ji) diberitahu bahawa Pengerusi Jang akan datang ke Korea. Hyeon U ditanya apa masa dia tiba dan mengapa beliau tidak disebut perkataan dan tiba-tiba ... Hyeon U diberitahu ia adalah berkenaan mesyuarat lembaga kecemasan yang dia akan hadir pada Man ​​Bok Makanan .

Se Yeon datang ke pejabat Jeong Hoon itu. Se Yeon diberitahu bahawa akan ada mesyuarat lembaga kecemasan esok dan Pengerusi Jang akan tiba Korea malam ini. Se Yeon berkata bahawa sebab bagi apa-apa seorang lelaki sibuk untuk ganti masa untuk datang ke Korea ialah membabitkan Jeong Hoon daripada kedudukannya. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon untuk keluar. Se Yeon berkata sebagai Jeong Hoon mahu, dia akan kehilangan segala-galanya demi cinta yang besar. Se Yeon memberitahu Jeong Hoon untuk pulang ke rumah kerana ia adalah permintaan terakhir kepadanya. Beliau bertanya kepadanya untuk memulakan semula dengan dia. Se Yeon berkata beliau akan lakukan dengan baik . Jeong Hoon memberitahu Se Yeon bahawa dia tidak mahu melihat mukanya dan dia memberitahunya untuk keluar dari sini dengan segera.

Dong Hee pulang . Pal Soon kemudian bertanya Dong Hee untuk berbual dengan dia. Dong Hee berkata beliau telah pulang ke rumah sebagai Pal Soon ingin . Dong Hee berkata walaupun dia terpengaruh Pal Soon ancaman dan menghasilkan , dia akan meninggalkan sekali lagi jika dia mendapat diseksa lagi. Pal Soon kemudian mengheret Dong Hee ke dapur dan bertanya jika Jun Hee adalah anak Jeong Hoon itu. Se Yeon datang di tingkat bawah dan mendengar Pal Soon kemudian bertanya Dong Hee soalan itu. Dong Hee ditanya apa Pal Soon bercakap tentang dan berkata tidak. Pal Soon berkata dia yang mencurigakan dan itulah mengapa dia mahu bertanya dengan jelas. Dia bertanya jika Jun Hee adalah sebab Eun Su dan Jeong Hoon tidak boleh dipisahkan. Dong Hee menafikannya. Dong Hee berkata Jun Hee bukan anak Jeong Hoon dan berkata Pal Soon imaginasi tidak masuk akal. Dia bertanya mengapa Pal Soon adalah tamak atas anak orang lain dan dia mula melarikan diri.

Se Yeon tertanya-tanya jika Pal Soon tahu bahawa Jun Hee adalah anak Jeong Hoon dan bagaimana dia tahu. Se Yeon berkata beliau hanya perlu mengambil Jun Hee kembali dari Eun Su dan membangkitkannya . Beliau berkata ia bukan satu langkah yang tidak baik . Beliau berkata kemudian Jeong Hoon tidak akan menggunakan Jun Hee sebagai alasan untuk terus melihat Eun Su.

Dong Hee secara rahsia menyelinap keluar dari rumah .

Dong Hee berlari Eun Su memberitahu beliau bahawa dia adalah di luar rumahnya. Eun Su memberitahu Dong Hee bahawa dia tidak boleh keluar kerana Jun Hee dan dia memberitahu Dong Hee datang di dalam.

Dong Hee datang dan memberitahu Eun Su bahawa dia hanya melintas. Dong Hee berkata Jun Hee kelihatan comel walaupun dia sedang tidur . Dong Hee berkata beliau akan memberitahu Eun Su kebenaran. Beliau memberitahu Eun Su yang dia tahu Jun Hee adalah anak Jeong Hoon itu. Beliau berkata adalah tidak Jeong Hoon yang memberitahunya tetapi dia tidak sengaja terdengar perbualan dengan dia . Beliau berkata, hanya dia tahu. Pal Soon kemudian, Man Bok dan Se Yeon tidak tahu. Eun Su memberitahu Dong Hee yang Se Yeon tahu. Dong Hee berkata Se Yeon masih lakukan perkara-perkara untuk Jun Hee selepas mengetahui bahawa. Beliau dipanggil Se Yeon seorang wanita yang tidak baik. Dong Hee ditanya sama Eun Su telah pulih pengenalannya. Eun Su menjawab ya dan kad pengenalannya akan keluar esok. Se Yeon berkata ia bernasib baik dan bertanya jika Jun Hee akan berubah menjadi anak Eun Su kerana dia memahami , adalah anak Jin Goo ini . Eun Su menjawab ya dan memberitahu Dong Hee bahawa dia telah mengemukakan dokumen itu dan ia masih dalam proses. Eun Su ditanya mengapa Dong Hee tiba-tiba soalan ini. Dong Hee berkata jika Pal Soon tahu, dia takut bahawa Pal Soon kemudian akan mahu mengambil Jun Hee rumah dengan alasan yang tidak munasabah menjadi daging dan darah keluarga Kang. Eun Su ditanya jika Pal Soon tahu. Dong Hee berkata Pal Soon masih tidak tahu lagi tetapi dia seolah-olah telah meneka sesuatu. Beliau memberitahu Eun Su yang Pal Soon kemudian bertanya hari ini jika Jun Hee adalah anak Jeong Hoon itu. Eun Su terkejut . Dong Hee menyatakan Eun Su bahawa dia menafikannya dan meminta Eun Su tidak terlalu bimbang. Beliau memberitahu Eun Su bahawa ia adalah yang terbaik untuk memastikan secara sah hanya dalam kes. Eun Su mengucapkan terima kasih kepada Dong Hee untuk memberitahu beliau ini. Dong Hee menyatakan Eun Su tidak bimbang kerana Jeong Hoon tidak akan membenarkan perkara-perkara berlaku (seperti jika dia boleh membantu ). Eun Su kelihatan risau .

Dong Yeon meninjau buku akaun rahsia. Jae Ryeol datang dan memberitahu Dong Yeon yang Man Bok mahu melihat dia. Dong Yeon berkata Man ​​Bok telah menyedari keadaan beliau. Dong Yeon ditanya berapa lama sebelum mesyuarat lembaga kecemasan. Jae Ryeol berkata 4 jam. Beliau berkata Man ​​Bok tidak boleh menjadi seperti ini kerana ia telah tidak bermula lagi.

Dong Yeon pergi berjumpa Man ​​Bok. Man Bok berkata bahawa dia telah mendengar akan ada mesyuarat lembaga kecemasan hari ini dan Pengerusi Jang telah tiba di Seoul, semalam . Beliau berkata ia seolah-olah bahawa Pengerusi Jang mahu tarik ke bawah Jeong Hoon dari kedudukannya. Man Bok ditanya jika Dong Yeon melakukannya. Dong Yeon berkata tidak. Man Bok ditanya bagaimana perkara seperti ini boleh berlaku jika bukan kerana dia. Man Bok berkata Dong Yeon tidak boleh menjadi seperti ini. Beliau berkata dia membiarkan Dong Yeon yang tidak mempunyai satu untuk dipercayai untuk duduk di atas kedudukan Presiden syarikat itu. Dong Yeon berkata ya. Man Bok berkata jika Dong Yeon merawat beliau sebagai seorang bapa dan seorang saudaranya Jeong Hoon , beliau tidak boleh berbuat demikian . Man Bok memberitahu Dong Yeon untuk membatalkan mesyuarat lembaga kecemasan hari ini. Dong Yeon memberitahu Man Bok bahawa jika dia menganggap beliau sebagai anaknya , Man Bok tidak akan melayan dia dengan cara ini. Dong Yeon berkata bahawa dia telah membantu Man Bok belakang latar belakang melakukan semua kerja-kerja kotor beliau. Dong Yeon berkata beliau telah digunakan tangan berdarah untuk membuka jalan baru dan Jeong Hoon pergi di atasnya. Jika Man ​​Bok merawat dia anak , dia perlu berada di jalan raya bahawa dia telah dibuka. Beliau ditanya sama ada Man ​​Bok mempunyai apa-apa anak lain untuk menunjukkan atau anak lelaki untuk mendapatkan wang untuk beliau. Man Bok bertanya Dong Yeon jika dia benar-benar mahu berjuang dengan dia. Dong Yeon berkata beliau telah memberitahu Man Bok banyak kali bahawa dia tidak mahu bekerja terhadapnya. Jika Man ​​Bok merawat dia anak , dia harus memberi dia saham dia layak. Man Bok berkata beliau tidak tahu berapa banyak mengawal Dong Yeon mempunyai sebelum ini. Man Bok berkata bahawa bahagian Dong Yeon itu Muda yang mencukupi . Dong Yeon berkata bahawa dia adalah kosong kerana Man ​​Bok boleh melihat. Man Bok berkata beliau akan masuk ke dalam pergaduhan dengan Dong Yeon . Beliau berkata Dong Yeon adalah sombong kerana Pengerusi Jang. Man Bok berkata Pengerusi Jang bukan orang yang mengkhianati dia. Dong Yeon adalah kira-kira untuk meninggalkan . Man Bok dituduh Dong Yeon menjadi tidak bersyukur dan menikam pisau di belakang selepas dia dibangkitkan beliau selama 20 tahun. Dong Yeon berkata Jeong Hoon pernah bertanya jika dia adalah orang yang berpaling Eun Su ke dalam orang itu 6 tahun yang lalu . Man Bok ditanya apa . Dong Yeon berkata beliau tidak akan memberitahu perkara itu telah dimulakan oleh Man Bok. Beliau berkata beliau akan membayar balik Man Bok dengan itu untuk kali terakhir untuk menaikkan dia. Dong Yeon kiri. Man Bok adalah fuming .

Se Yeon Jae bertanya Ryeol jika mesyuarat lembaga kecemasan akan diadakan hari ini. Jae Ryeol berkata ya dan permainan akan berakhir sebagai Pengerusi Jang memberi mereka kuasa di pihak mereka. Se Yeon ditanya apa tentang sisi Jeong Hoon itu. Jae Ryeol berkata ia seolah-olah bahawa Jeong Hoon mahu melihat Pengerusi Jang tetapi ia tidak akan mudah untuk melihat dia. Se Yeon memberitahu Jae Ryeol untuk mendapatkan hubungan dengan peguam yang lebih di sebelah yang bertanya apa yang diperlukan untuk menang jika dia telah memfailkan tuntutan saman terhadap Eun Su hak penjagaan Jun Hee. Se Yeon Hee berkata Jun adalah anak Jeong Hoon dan sudah tentu mereka perlu mengambil Jun Hee kembali ke membangkitkan dia . Jae Ryeol berkata dia memahami . Se Yeon berkata Eun Su merampas Jeong Hoon dari dia dan dia perlu merampas Jun Hee dari Eun Su. Se Yeon berkata Pal Soon kemudian mula mendapat mencurigakan dan ia menunggu masa apabila Man ​​Bok tahu. Katanya, dia perlu mengambil Jun Hee kembali untuk meningkatkan.

Jeong Hoon adalah pacing atas dan ke bawah di pejabatnya. Salah seorang kakitangan datang dan memberitahu Jeong Hoon hotel bahawa Pengerusi Jang tinggal sekarang. Jeong Hoon, berkata dia perlu pergi ke sana untuk berbual dengan beliau. Kakitangan memberitahu Jeong Hoon beliau dimaklumkan oleh setiausaha alih pada sebelah bahawa Pengerusi Jang tidak mahu melihat sesiapa. Beliau berkata ia seolah-olah bahawa Pengerusi Jang adalah mengelakkan Jeong Hoon. Jeong Hoon adalah menentukan untuk menuju ke hotel. Se Yeon datang pada masa ini. Jeong Hoon bertanya Se Yeon apa perniagaan beliau adalah kerana beliau mempunyai untuk keluar. Se Yeon ditanya jika dia tidak pulang ke rumah dan tinggal sepanjang malam di syarikat itu. Dia bertanya jika Jeong Hoon merasakan ia adalah kesalahannya. Se Yeon berkata ia adalah Jeong Hoon yang mula. Jeong Hoon, berkata dia mendengar bahawa Se Yeon telah mengoyak kertas perceraian di hadapan Peguam Pak. Se Yeon berkata beliau tidak akan setem orang di atasnya. Beliau berkata Jeong Hoon boleh memfailkan tuntutan mahkamah jika dia mahu perceraian. Jeong Hoon bertanya Se Yeon jika dia benar-benar mahu menjadi seperti ini. Se Yeon memberitahu Jeong Hoon memberikan setengah beliau pelaburannya. Beliau mahu separuh daripada saham Jeong Hoon dalam Man Bok Kumpulan dan dia akan sangat rela di atas kertas perceraian. Jeong Hoon berkata pada akhirnya ia adalah untuk itu. Se Yeon berkata tidak. Beliau memberitahu Jeong Hoon bahawa apa yang dia mahu dari awal hingga sekarang ialah cintanya tetapi Jeong Hoon tidak pernah melihat dia sejak berkahwin sehingga sekarang. Katanya, dia kehilangan anaknya di antaranya. Se Yeon ditanya sama Jeong Hoon mendapati sayang . Beliau berkata ia tidak banyak untuk mendapatkan semula kebebasan beliau dari beliau. Beliau berkata Jeong Hoon perlu melayan ia sebagai pembayaran balik untuk merosakkan hidupnya. Jeong Hoon ditanya jika kehidupan Se Yeon telah hancur olehnya. Se Yeon ditanya jika ia tidak begitu. Beliau berkata tanggungjawab itu terletak pada Jeong Hoon jika dia adalah seorang wanita yang tidak baik di matanya. Katanya, dia menjadi seperti ini adalah kerana Jeong Hoon.

Eun Su akhirnya mendapat kad pengenalan dan daftar isi rumah.

Hyeon U memberitahu Gyeong Seon untuk mengikut kehendak Pengerusi Jang kerana dia bukan orang yang memutuskan bersahaja dan mesti berfikir dengan berhati-hati .

Eun Su memberinya maklumat peribadi kepada Hyeon U kerana beliau disebut kepada beliau sebelum , salinan kad pengenalannya, daftar isi rumah serta butiran akaun bank. Hyeon U memberitahu Eun Su bahawa akan ada mesyuarat lembaga kecemasan hari ini pada makanan Man Bok untuk membuat pengarah wakil meletak jawatan. Jika itu berlaku, Jeong Hoon akan dilucutkan daripada jawatan Presiden itu. Eun Su terkejut . Hyeon U memberitahu Eun Su bahawa perniagaan perundingan mereka akan terjejas dan semua yang mereka dirancang ( perniagaan restoran ) akan runtuh. Hyeon U berkata hidup adalah seperti ini, berfikir bahawa ia adalah seluruh sekarang tetapi ia hanya bermula dari sana. Hyeon U berkata dalam kehidupan, terdapat peristiwa di mana anda dipukul dari belakang walaupun ia tidak berlaku kerap. Eun Su ditanya jika ia disebabkan oleh skandal yang tidak masuk akal . Hyeon U berkata ia adalah perceraian bersama-sama dengan skandal wanita yang tidak bermoral. Hyeon U kata Jeong Hoon tidak boleh keluar daripadanya . Eun Su berkata ia palsu. Hyeon U berkata orang ramai tidak berminat untuk mengetahui kebenaran tetapi hanya mempercayai kebenaran di permukaan. Yang lebih menarik , lebih fanatik mereka mendapat. Hyeon U memberitahu Eun Su bahawa mesyuarat hari ini dengan pasukan pembangunan akan teruskan seperti biasa. Eun Su berkata dia akan bersedia.

PA datang dalam memaklumkan Man Bok bahawa ada 2 jam sebelum mesyuarat bermula. Man Bok ditanya jika Pengerusi Jang tidak dapat dihubungi masih. PA kata Pengerusi Jang adalah mengelakkan pihak mereka. Man Bok ditanya bagaimana Pengerusi Jang boleh melayan dia dengan cara ini. Man Bok berkata Dong Yeon mesti mempunyai sesuatu kepada mereka menjadi begitu tidak berganjak dan tertanya-tanya apa yang ada. Man Bok berkata Dong Yeon tidak hanya bergantung kepada Pengerusi Jang untuk melakukannya. Dia tertanya-tanya apa yang Dong Yeon mempunyai kepadanya. PA diminta mungkin .... Man Bok mendapat dengan segera.

Jeong Hoon masih menunggu Pengerusi Jang dalam keretanya walaupun kakitangan menasihati beliau supaya meninggalkan . Kakitangan berkata beliau akan memberi panggilan ke sisi Pengerusi Jang sekali lagi.

Pal Soon masih tertanya-tanya jika Jun Hee adalah anak Jeong Hoon atau tidak. Man Bok pulang tergesa-gesa dengan PA beliau dan pergi ke dalam kajian beliau. Pal Soon kemudian bertanya apa perkara itu . Man Bok memberitahu Pal Soon tidak datang masuk PalSoon kemudian meminta PA apa yang berlaku.

Man Bok cemas dibuka selamat untuk memeriksa jika buku akaun rahsia di dalam. Beliau mendapati ia hilang. Dia bertanya apa yang sedang berlaku . Man Bok berkata seorang pencuri telah datang ke rumah mereka. Man Bok bertanya dengan marah yang menyentuh selamat. Man Bok adalah kira-kira untuk mempunyai strok. Man Bok berkata seseorang menyentuh selamat dan memberitahu PA beliau untuk mencari buku akaun untuknya. Pal Soon kemudian bertanya apa yang Man Bok berkata.

Jeong Hoon datang kembali ke Man Bok Makanan . Hyeon U dan Eun Su tiba dan melihat dia di lobi lif . Hyeon U ditanya sama Jeong Hoon dapat bertemu Pengerusi Jang. Jeong Hoon berkata tiada dan memberitahu mereka dia menunggu di luar hotel tetapi diberitahu dia telah hilang. Hyeon U bertanya Jeong Hoon tentang mesyuarat lembaga kecemasan. Jeong Hoon berkata ia akan mengadakan seperti yang dirancang. Jeong Hoon, berkata walaupun dia diseret daripada menjadi Presiden, ia tidak akan menjejaskan perundingan yang penuh . Jeong Hoon memberitahu Hyeon U untuk meneruskan perjalanannya. Hyeon U dipersetujui. Jeong Hoon memberitahu Eun Su tidak perlu bimbang kerana ia akan menjadi halus. Dong Hee keluar dari lif dan memberitahu Jeong Hoon yang Man Bok pengsan . Jeong Hoon ditanya mengapa Man ​​Bok pengsan. Dong Hee berkata bahawa dia tidak tahu dan berkata beliau adalah di rumah . Beliau memberitahu Jeong Hoon untuk meninggalkan dengan cepat dan berkata telefon bimbitnya dimatikan. Jeong Hoon beralih kepada kakitangannya dan beritahu dia cuba untuk meyakinkan para pengarah. Dong Hee menggesa Jeong Hoon untuk segera meninggalkan dengan dia. Jeong Hoon memberitahu Eun Su tidak perlu bimbang. Jeong Hoon berlari selepas Dong Hee. Hyeon U memberitahu Eun Su untuk naik pertama kerana terpaksa melihat Pengerusi Jang. Se Yeon keluar dari lif pada masa ini. Dia bertanya Eun Su mengapa dia berada di sini dan berkata ia adalah untuk restoran perundingan. Beliau memberitahu Eun Su bahawa Presiden akan berubah dalam masa satu jam . Jika ya, semua perkara akan menjadi yang pertama untuk dinilai semula . Oleh itu, Se Yeon memberitahu Eun Su tidak membuang masa beliau dan pergi. Eun Su memberitahu Se Yeon tidak campur tangan kerana ia tidak mengganggunya jika ia dinilai semula. Beliau berkata kerja-kerja yang masih perlu diteruskan kerana mesyuarat hari ini telah dirangka. Se Yeon berkata apa yang akan . Se Yeon berkata Eun Su perlu menggunakan usaha dan masa untuk menjaga anaknya itu. Se Yeon berkata Pal Soon kemudian akan tahu dalam masa yang singkat yang Jun Hee adalah anak yang . Se Yeon memberi amaran Eun Su tidak menangis dan membuat tempat kejadian apabila Jun Hee sedang merampas . Se Yeon berkata Man ​​Bok telah pengsan dan Se Yeon di sini minding perkara orang lain. Se Yeon ditanya bagaimana Eun Su tahu dan berkata Eun Su berminat dalam perniagaan orang lain juga. Eun Su ditanya sama inilah yang Se Yeon memecahkan berita bahawa dia mendapat perceraian dan fabrikasi skandal mengheret Jeong Hoon daripada menjadi Presiden dan memandu dia keluar dan menyebabkan Man Bok pengsan. Eun Su ditanya jika Se Yeon merancang ini. Se Yeon berkata tiada dan dia masih jauh dari itu. Beliau berkata ia adalah hanya permulaan. Ia tidak lucu untuk menamatkan sekarang. Se Yeon kiri.

Jae Ryeol dimaklumkan Dong Yeon bahawa dia hanya mendengar Man Bok pengsan . Dong Yeon berkata ia belum bermula dan Man Bok harus membuka mata untuk melihat . Dong Yeon memberitahu Jae Ryeol untuk melihat apa yang keadaan adalah .

Man Bok berbaring di atas katil dengan doktor yang merawat beliau . Doktor memberitahu Pal Soon bahawa Man ​​Bok tidak mahu untuk memeriksa ke dalam hospital. Beliau memberitahu Pal Soon kemudian membenarkan beliau tenang di rumah dan memerhatikan dia . Beliau juga memberitahunya untuk mengelakkan memberinya tekanan dan tidak membiarkan dia pergi untuk bekerja di syarikat itu buat sementara waktu. Pal Soon kemudian bertanya jika Man ​​Bok benar-benar tidak perlu pergi ke hospital terutamanya tekanan darahnya. Doktor berkata walaupun tekanan darahnya agak tinggi, Pal Soon kemudian tidak perlu bimbang. Beliau berkata Man ​​Bok hanya perlu rehat dan mereka hanya perlu memerhatikan dia untuk seketika. PA berkata adalah lebih baik dan jika berita keluar yang Man Bok dimasukkan ke hospital, banyak masalah akan berlaku. Pal Soon kemudian memberitahu PA bahawa hidup seseorang adalah lebih penting daripada sesuatu. Katanya, dia adalah kira-kira untuk pergi gila. Man Bok memberi isyarat mereka untuk keluar meninggalkan PA di belakang.

Jeong Hoon dan Dong Hee bergegas pulang . Dia bertanya bagaimana Man ​​Bok adalah . Doktor memberitahu Jeong Hoon yang Man Bok adalah baik dan dia tidak perlu bimbang . Tidak lama kemudian Ja kata Man Bok hanya memerlukan banyak rehat dan dia akan mencari. PA keluar dan memberitahu Jeong Hoon yang Man Bok mahukan beliau untuk masuk ke dalam .

Man Bok adalah di telefon dengan Pengerusi Jang. Beliau memohon maaf kerana tidak dapat melihat dia . Man Bok memberitahu Pengerusi Jang bahawa terdapat banyak pendapat sekitar anaknya. Man Bok beliau mengenali sebagai seorang ahli perniagaan , tingkah laku yang tidak betul dan berkata Jeong Hoon akan mencerminkan cara beliau. Man Bok memberitahu Pengerusi Jang bahawa dia mahu membuat cadangan.

Hyeon U datang bergegas kembali ke pejabatnya dan bertanya Gyeong Seon di mana Pengerusi Jang adalah . Gyeong Seon katanya mesti sedang makan bersama para pengarah dan bertanya mengapa . Hyeon U memberitahu Gyeong Seon bahawa dia mendengar Man Bok pengsan . Gyeong Seon terkejut dan bertanya bagaimana. Hyeon U berkata, dia mahu memujuk Pengerusi Jang. Hyeon U memberitahu Gyeong Seon yang Dong Yeon tidak layak menjadi Presiden. Beliau memberitahu perlu memberitahu Pengerusi Jang jenis orang yang Dong Yeon adalah . Gyeong Seon kata Hyeon U adalah seperti masa yang lain dan bertanya apa perkara itu adalah bahawa Hyeon U mampu untuk mengatakan ia kepadanya . Hyeon U kata Dong Yeon ... panggilan datang pada masa ini dan ia adalah dari Pengerusi Jang. Gyeong Seon ditanya di mana dia kini. Gyeong Seon diberitahu oleh Pengerusi Jang bahawa beliau akan membatalkan mesyuarat lembaga kecemasan.

Dong Yeon telah bersiap sedia untuk pergi ke mesyuarat lembaga apabila beliau dimaklumkan oleh Jae Ryeol bahawa ia telah dibatalkan. Dong Yeon ditanya mengapa dan apa yang sedang berlaku . Jae Ryeol berkata dia tidak tahu sebab dan dia akan mempunyai untuk mengetahui. Dong Yeon memberitahu Jae Ryeol untuk mengetahui serta-merta.

Kakitangan dari pasukan pembangunan datang ke bilik mesyuarat dan memberitahu mereka bahawa Jeong Hoon telah meletak jawatan. Ketua Oh ditanya apa mengenai kedudukan Presiden. Ketua Yang berkata sudah tentu Dong Yeon telah semula kedudukannya dan itulah sebabnya mesyuarat lembaga kecemasan dipanggil. Jika itu berlaku, perniagaan restoran perundingan keseluruhan akan dinilai semula . Ketua Yang berkata ia adalah satu pembaziran masa melakukannya dan bertanya jika mereka harus melakukannya atau tidak. Ketua Oh berkata bahawa mereka telah menghabiskan begitu banyak masa dan usaha di atasnya. Mereka telah menyelesaikan menu untuk pengubahsuaian restoran . Apa penilaian semula dan meminta Ketua Yang jika dia adalah Presiden . Ketua Yang berkata Dong Yeon tidak akan membenarkan Eun Su bekerja . Eun Su kepada Ketua Yang meneruskan mesyuarat mereka. Beliau berkata mereka telah mengesahkan apa-apa dan ia adalah yang terbaik mereka membuat keputusan hari ini menu restoran dan standard untuk dapur pemilihan kakitangan. Beliau berkata mereka perlu menyelesaikan tugas ini pertama. Ketua Yang memberitahu mereka untuk tunggu sebentar kerana dia tidak mahu membazirkan usaha beliau. Beliau berkata mereka harus mempunyai minuman kopi dan melihat keadaan. Ketua Yang keluar dari mesyuarat itu.

Dae Goo adalah di telefon dengan Dong Hee. Beliau ditanya sama ada ia adalah benar dan jika syarikat itu adalah baik. Dae Goo berkata ia tiada penting yang beliau mahu melihat tentang . Tidak lama kemudian Ja bertanya apa yang ia dan jika sesuatu berlaku kepada Man ​​Bok. Dae Goo memberitahu Tidak lama Ja berita bahawa Man ​​Bok pengsan . Tidak lama kemudian Ja terkejut dan bertanya mengapa Man ​​Bok pengsan. Dae Goo berkata dia tidak tahu . Jin Goo dibawa Jun Hee ke kedai. Tidak lama kemudian Ja bertanya Jun Hee jika dia mempunyai menyeronokkan di tadika . Dae Goo ditanya sama Jun Hee berjuang dengan teman wanitanya. Dae Goo Jun Hee memberitahu bahawa dia telah memberitahunya sebelum tidak untuk menunjukkan bahawa dia terletak teman wanitanya. Apabila dia menunjukkan ia , gadis itu akan tercedera. Tidak lama kemudian Ja melanda Dae Goo dan bertanya jika dia harus memberitahu seorang kanak-kanak itu. Dae Goo berkata, dia tahu bahawa dia akan mendapat terjejas. Tidak lama kemudian Ja memberitahu Jin Goo bahawa mereka mendengar Man Bok pengsan dan tidak tahu mengapa. Tidak lama kemudian Ja berkata kerana mereka mendapat anak perempuan yang dalam undang-undang , tidak ada keamanan di rumah itu; perceraian, dan laporan berita di atas kertas itu. Tidak lama kemudian Ja ditanya sama Eun Su akan dikritik untuk itu. Jin Goo berkata ia tidak akan berlaku kerana ia tiada kaitan dengan Eun Su. Tidak lama kemudian Ja berharap ia adalah cara itu tetapi beliau masih bimbang.

Pal Soon kemudian memberitahu Man Bok mengambil ubat-ubatan beliau. Beliau memberitahu Man Bok bahawa Dr Yoon tidak mahu dia pergi ke syarikat itu untuk seketika. Man Bok bertanya siapa menyentuh selamat beliau. Pal Soon keajaiban juga dan berkata yang di antara mereka tahu tentang selamat. Beliau berkata beliau hanya tahu tadi. Man Bok bertanya Pal Soon jika dia benar-benar tidak tahu mengenainya. Pal Soon ditanya bagaimana dia tahu. Man Bok ditanya jika dia telah dikosongkan rumah. Pal Soon berkata tidak. Beliau berkata biasanya , rumah tangga , dirinya atau Se Yeon akan berada di rumah. Pal Soon kemudian bertanya Man ​​Bok apa yang dia hilang dalam selamat.

Jae Ryeol memberitahu Dong Yeon bahawa dia mendengar Jeong Hoon baru sahaja meletakkan jawatan sebagai Presiden dan itulah sebabnya mesyuarat lembaga kecemasan dibatalkan. Dong Yeon ditanya sama yang begitu . Jae Ryeol memberitahu Dong Yeon yang Man Bok seolah-olah mempunyai perbualan dengan Pengerusi Jang. Pengerusi Jang telah membayangkan bahawa dia mahu Dong Yeon menjadi Presiden sementara dan Man Bok dipersetujui. Dong Yeon gembira dan berkata ia adalah baik sekarang dan ia adalah baik.

Dong Hee datang kembali ke pejabat dan memohon maaf kepada Eun Su untuk membuat tunggu dia. Eun Su ditanya mengenai Man Bok. Dong Hee berkata dia berasa lebih baik. Dong Hee berkata Eun Su mesti pernah mendengar bahawa Jeong Hoon telah meletak jawatan. Dong Hee berkata ia bukan kerana Eun Su dan memberitahu dia untuk tidak diganggu olehnya. Beliau berkata, walaupun dia tidak tahu bagaimana Se Yeon dan Dong Yeon berjaya meyakinkan Pengerusi Jang, kebenaran akan dijelaskan. Eun Su ditanya apa yang akan berlaku kepada Jeong Hoon jika beliau meletak jawatan sebagai Presiden. Dong Hee berkata Jeong Hoon mahu meninggalkan syarikat itu tetapi Man Bok enggan membenarkan beliau berbuat demikian. Dong Hee berkata Man ​​Bok Makanan akan ke yang sebelah Pengerusi Jang . Dong Hee berkata ia adalah salah satu gunung demi satu. Hyeon U datang dan bertanya bagaimana Man ​​Bok adalah . Dong Hee berkata beliau sedikit lebih baik. Hyeon U berkata dia mendengar Jeong Hoon telah meletakkan jawatan dan meminta jika Jeong Hoon mesti melakukannya. Dong Hee berkata jika dia sedang dilucutkan kedudukannya pada mesyuarat lembaga , keupayaan Jeong Hoon akan mengecil pada masa hadapan. Tetapi jika dia sanggup meletak jawatan , beliau masih mempunyai ruang untuk bergerak. Hyeon U memohon maaf dan berkata beliau perlu mempunyai yakin Pengerusi Jang. Dong Hee berkata ia bukan satu perkara yang Hyeon U perlu apologetik tentang. Dong Hee berkata Dong Yeon adalah terlalu jahat. Eun Su ditanya mengenai perniagaan perundingan mereka.

Ep 80 Preview

Se Yeon merupakan Timbalan Presiden perniagaan restoran. Dong Hee ditanya jika Dong Yeon adalah gila untuk membiarkan Se Yeon menjadi Timbalan Presiden. Se Yeon telah diperkenalkan kepada Hyeon U dan Eun sebagai Timbalan Presiden.

Dong Hee terfikir di mana Jeong Hoon pergi.

Hyeon U memberitahu Gyeong Seon bahawa dia mempunyai perkara untuk menyelesaikan dengan Se Yeon. Gyeong Seon berkata Se Yeon bukan orang yang mudah.

Hyeon U memberitahu Se Yeon yang beliau hanya mahu satu perkara; apa yang berlaku kepada anak 4 tahun lalu. (Se Yeon berhak untuk menjadi mandul ).

No comments:

Post a Comment