Tuesday, January 21, 2014

Episod 82

Soon Ja menonton Jun Hee tidur. Jin Goo datang masuk Soon Ja ditanya jika Dae Goo tidak kembali lagi. Jin Goo berkata Dong Hee mempunyai masalah berlaku di dalam syarikat beliau dan Dae Goo membantu beliau di luar sana sepanjang malam. Soon Ja berkata ia mungkin kerana itu yang Eun Su meninggalkan Jun Hee dengan dia dan pergi. Soon Ja bertanya apa sebenarnya yang berlaku. Jin Goo berkata ia mungkin kecemasan. Soon Ja memberitahu Jin Goo untuk pergi dan berehat sebagaimana yang menjadi letih. Jin Goo pergi ke melihat Jun Hee yang sedang tidur . Soon Ja ditanya sama Jun Hee ialah baik. Jin Goo berkata sudah tentu. Soon Ja berkata Jun Hee bukan anaknya. Soon Ja berkata apabila Jun Hee membesar,  mengetahui yang bapa sebenar, dia akan pergi kepadanya. Soon Ja bertanya Jin Goo apa yang dia akan lakukan itu, dan ia akan menjadi hak semua untuknya. Jin Goo berkata dia tidak peduli . Tidak kira apa yang orang lain mungkin mengatakan mengenai beliau, dia akan berkata dia adalah bapa Jun Hee . Walaupun Jun Hee membesar dan mahu mencari bapa sebenar juga, dia adalah baik dengan itu. Beliau berkata beliau agak gembira dengan masa yang dihabiskannya dengan Jun Hee. Soon Ja berkata ia akan menjadi baik jika Jun Hee tahu hati Jun Goo ini .

Jae Ryeol datang ke pejabatnya pada waktu pagi dan merasakan seseorang telah melalui barangan beliau. Jae Ryeol memberitahu Dong Yeon mengenainya. Dong Yeon berkata Man ​​Bok mula cemas dan memberitahu Jae Ryeol untuk duduk dan menonton.

Hyeon U datang ke dapur dan bertanya jika Eun Su adalah letih. Eun Su katanya adalah baik. Hyeon U memberitahu Eun Su jujur ​​jika dia letih. Hyeon U berkata dia bekerja lebih masa dan sudah tentu dia akan letih. Hyeon U ditanya sama Eun Su yakin taklimat kepada para pemegang saham. Eun Su berkata walaupun dia tidak yakin tetapi dia akan cuba yang terbaik. Hyeon U kata cuba yang terbaik adalah cara yang bodoh . Beliau memberitahu Eun Su bahawa dia mesti dilakukan dengan baik. Eun Su ketawa dan berkata ya.

Hyeon U memberitahu Eun Su untuk berehat dan memberitahunya bahawa dia tidak mengatakan bahawa perkara ini mesti berjaya. Beliau berkata ia adalah baik jika ia tidak berjaya dan lebih baik jika ia. Beliau memberitahu beliau untuk melakukannya dengan cara yang berehat. Eun Su bersetuju untuk berbuat demikian.

Se Yeon ( apa yang dia memakai untuk fungsi perniagaan? Adakah dia akan bar? ) Datang berjalan sebelah Hyeon U dan Eun Su. Se Yeon katanya akhirnya akan betul menilai Dapur Awesome dan keupayaan Eun Su hari ini. Se Yeon berkata ia adalah satu gelembung munasabah sebelum itu dan dia mesti melihat dengan mata sendiri. Ia kemudiannya bahawa Eun Su tidak akan menggunakan yang jenis pengalaman dan keupayaan menubuhkan kedudukan mereka. Se Yeon berkata Hyeon U juga perlu mengambil peluang untuk mengambil menanggalkan cermin mata ros berwarna beliau. Dia bertanya bagaimana Hyeon U boleh mengendalikan perniagaannya dengan memilih seperti kakitangan miskin di bawahnya. Hyeon U kata dia tahu bahawa dia mempunyai pilihan yang miskin . Beliau berkata teman wanitanya beliau di Paris sangat miskin sehingga dia tidak boleh menggunakan kata-kata untuk menggambarkan beliau. Beliau berkata beliau adalah buruk yang paling teruk. Se Yeon adalah fuming . Hyeon U ditanya sama ada beliau akan membuat kesilapan yang sama sekali lagi di Paris dan berkata beliau tidak bodoh. Dia bertanya Se Yeon tidak begitu dan dia membawa pulang Eun Su.

Eun Su agak saraf duduk dalam mesyuarat itu. Se Yeon datang masuk Dong Yeon dan Jae Ryeol datang . Mesyuarat itu bermula.

PA kepada Man ​​Bok bahawa dia tidak dapat mencari buku akaun rahsia di pejabat Dong Yeon dan ia seolah-olah mereka tidak tinggal di pejabat. PA kepada Man ​​Bok bahawa dia mahu mengambil kesempatan untuk menggeledah rumah Dong Yeon ini pada waktu pagi tetapi jika dia tidak dapat mencari apa-apa .... Man Bok tertanya-tanya jika Dong Yeon boleh meninggalkan dengan bank dan jika tidak , dia boleh bersembunyi sangat mendalam. PA berkata jika itu adalah kes itu, ia akan menjadi sangat sukar untuk mendapati bahawa akaun buku. Man Bok tertanya-tanya apa yang perlu dilakukan. Beliau berkata Dong Yeon jelas menggunakan bahawa untuk mencekik dan dia tidak boleh duduk dan menunggu . Man Bok berkata beliau tidak sepatutnya membiarkan Se Yeon menjadi anak perempuannya dalam undang-undang dan ia adalah satu kesilapan untuk berfikir bahawa perkara seperti ini tidak akan berlaku. Jeong Hoon datang ke pejabat Man Bok ini . Man Bok memberitahu Jeong Hoon untuk memulakan kembali untuk bekerja . Beliau memberitahu Jeong Hoon bahawa dia akan membuat dia menjadi Naib Pengerusi Kumpulan minggu depan. Jeong Hoon memberitahu Man Bok bahawa dia tidak sesuai dengan kedudukan itu. Jeong Hoon memberitahu Man Bok membenarkan beliau menjaga Man ​​Bok Makanan Syarikat subsidiari semula jadi / hijau. Man Bok bertanya jika itu adalah syarikat yang tidak stabil. Beliau berkata terdapat hanya 100 kakitangan di syarikat itu dan bertanya apa yang dia mahu lakukan dalam syarikat kecil. Jeong Hoon berkata, dia mahu mengembangkan syarikat. Man Bok ditanya apa yang akan berlaku kepada kedudukan ini dan bertanya jika dia mahu bekerja di syarikat kecil. Jeong Hoon memberitahu Man Bok untuk membiarkan orang-orang perniagaan khusus menjaga kedudukan Pengerusi dalam Man Bok Kumpulan. Jeong Hoon juga memberitahu Man Bok yang dia akan pulang ke rumah tetapi dia tidak mahu menjadi Naib Pengerusi. Jeong Hoon, berkata dia tidak suka bergantung kepada Man ​​Bok untuk menjadi Naib Pengerusi dalam keadaan sedemikian. Man Bok berkata Jeong Hoon adalah orang bodoh. Beliau berkata Jeong Hoon tidak tahu bila Dong Yeon menghala pisau kepadanya ( Man Bok ) dan beliau masih boleh mengatakan ini jenis perkara dengan begitu mudah. Man Bok bertanya Jeong Hoon jika dia tahu apa muslihat kotor Dong Yeon sedang bermain sekarang. Man Bok enggan memberikan persetujuannya dan memberitahu Jeong Hoon untuk kembali kepada syarikat. Jeong Hoon memberitahu Man Bok untuk membolehkan dia melakukan apa yang dia mahu lakukan masa ini. Man Bok ditanya sama Jeong Hoon mesti melakukan apa yang dia suka. Jeong Hoon memohon maaf kepada Man ​​Bok.

Eun Su melakukan persembahan di hadapan para pemegang saham. (Saya tidak akan pergi ke butiran ). Se Yeon terganggu separuh jalan melalui persembahan beliau dan memberitahu kakitangan untuk menghidupkan lampu. Se Yeon berkata ia adalah dokumen yang beliau menerima pagi ini. Beliau berkata konsep Mi Soo Makanan Restaurant adalah sangat lebih kurang sama dengan konsep semula jadi dan sihat Eun Su . Se Yeon ditanya apa yang sedang berlaku. Se Yeon meminta Eun Su untuk menjelaskan mengapa ia begitu . Se Yeon berkata ia jelas bermaksud bahawa konsep mereka telah bocor di sana. Dia bertanya jika ia masuk akal untuk menggunakan konsep yang sama untuk membuka restoran. Dong Hee datang dengan dua lelaki lain , memberitahu mereka bahawa dia akan menerangkan sebahagian daripada masalah . Dong Hee berkata terdapat mata-mata komersil di syarikat itu. Dong Hee berkata, mereka menghabiskan banyak wang pada perniagaan perundingan dan akan melengkapkan dan membuka restoran. Tetapi , mereka mendapati seorang perisik komersil dan mempunyai bukti pengintip menghantar dokumen-dokumen kepada Mi Soo Makanan . Dong Hee menunjukkan kepada mereka apa yang mereka dapati dalam tong sampah semalam. Dong Hee berkata bahawa untuk membuktikan yang menggunakan syarikat mesin faks untuk menghantar ke Mi Soo Kumpulan , mereka menggunakan kertas faks ini untuk mengenal pasti cap jari. Selain orang-orang yang bekerja semalam, orang lain cap jari manakala mungkin menjadi pesalah. Ketua Yang sudah mula panik. Dong Hee memperkenalkan detektif dari Balai Polis Gangnam kepada rakyat yang hadir. Dong Hee berkata detektif akan bertanggungjawab bagi kes ini yang mereka telah dilaporkan. Dong Hee berkata bahawa orang lain itu adalah pemimpin pasukan Mi Soo Makanan ' Restoran perniagaan. Dong Hee berkata bahawa Mi Soo Makanan Restoran Perniagaan telah secara rasmi dikenakan ke atas perkara ini dan sedang mengkaji konsep mereka. Dong Hee bertanya Team Leader Pak jika itu adalah betul. Pemimpin pasukan Pak menjawab ya . Dong Hee dikatakan Se Yeon yang taklimat mereka tidak akan mempunyai masalah sekalipun. Se Yeon duduk kembali ke bawah dalam kemarahan. Dong Hee menyatakan Eun Su meneruskan persembahan beliau.

Dong Yeon Jae bertanya Ryeol apa yang sedang berlaku ( ini akan menjadi sebuah kapal tenggelam dengan komander tidak mengetahui apa yang orang bawahan lakukan ). Dia bertanya bagaimana Jae Ryeol tidak dapat berhenti Eun Su. Anjing itu memohon maaf. Dong Yeon berkata ia akan menjadi masalah besar jika caj bagi mata-mata komersial terus berjalan. Dong Yeon ditanya jika Ketua Yang siapa yang melakukannya. Jae Ryeol menjawab ya . Dong Yeon berkata tangkapan Ketua Yang tidak akan menyelesaikan masalah dan Ketua Yang tidak akan menutup mulutnya jika ia begitu .

Ketua Yang diikuti Se Yeon ke pejabat dan meminta beliau apa yang perlu dilakukan sebagai kertas perlu mempunyai cap jari di atasnya. Se Yeon kepada Ketua Yang tidak bimbang kerana dia akan menyelesaikan masalah tersebut. Ketua Yang berkata dia bukan sahaja akan dihalau keluar dari syarikat itu jika cap jari keluar, dia juga akan menanggung tanggungjawab jenayah. Se Yeon ditanya jika Ketua Yang tidak mempercayai beliau dan berkata dia akan menyelesaikan perkara itu. Beliau memberitahu Ketua Yang bahawa dia tidak akan dihalau keluar dan tidak akan menanggung tanggungjawab jenayah . Oleh itu, beliau memberitahu Ketua Yang untuk keluar dan tunggu. Ketua Yang berkata yang benar . Jika dia adalah bahaya dalam apa jua cara , Se Yeon akan mati juga dan berkata bagaimana dia boleh menyakiti semata-mata. Se Yeon ditanya jika Ketua Yang mengancam dia sekarang. Ketua Yang sniggered dan kiri.

Dong Hee ketawa apabila dia berada di dalam bilik mesyuarat dengan Hyeon U dan Eun Su. Dong Hee berkata beliau adalah benar-benar gembira. Eun Su ditanya bagaimana Dong Hee dibawa pemimpin pasukan dari perniagaan restoran Mi Soo Makanan ' . Dong Hee berkata beliau telah pergi mengancamnya di hadapan rumah beliau. Dong Hee berkata perkara ini telah rasmi dilaporkan dan didakwa dan juga akan memberitahu dalam blog. Dong Hee berkata pengintip komersial adalah orang yg sangat jahat masyarakat. Dong Hee berkata ia membawa maut jika perkara ini telah diketahui umum sebagai perlakuan Mi Soo Makanan . Eun Su terkejut dengan keupayaan Dong Hee . Hyeon U berkata dia mendengar bahawa Mi Soo Makanan mempunyai idea membuka restoran lama dan bertanya bagaimana konsep mereka tiba-tiba berubah menjadi ini. Dong Hee berkata apa yang mereka telah disediakan tidak banyak perbezaan tetapi ia telah diberhentikan pada mesyuarat pemegang saham mereka dan mereka bermasalah lebih itu. Dong Hee berkata mereka melihat konsep Eun Su melalui syarikat perunding luar dan mereka yang dimainkan oleh Se Yeon yang disogok syarikat perunding luar. Hyeon U tertanya-tanya bagaimana untuk mencari bukti bahawa ia adalah perlakuan Se Yeon itu. Dong Hee berkata beliau bermasalah lebih itu dan berkata dia mesti memenggal ekor musang masa ini. Beliau berkata mereka mungkin dapat ditangkap Ketua Yang. Eun Su ditanya jika Dong Hee pasti bahawa ia adalah Ketua Yang. Dong Hee berkata jika bukan adalah Ketua Oh , Ketua Yang akan menjadi orang . Hyeon U berkata Mi Soo Makanan perlu tahu kerana mereka mungkin telah membuat hubungan sebelum ini. Dong Hee berkata orang yang menggunakan nama Ketua Oh mengenai surat-menyurat dan faks.

Ketua Oh bertanya yang menggunakan komputer dan menggunakan namanya faks pelan perniagaan untuk Mi Soo Makanan . Kakitangan lain berkata orang yang telah pergi terlalu jauh untuk memerangkap rakan sekerja. Ketua Oh meminta Ketua Yang jika ia dia lakukan. Ketua Yang diminta Ketua Oh jika dia gila untuk berfikir dia adalah seorang perisik komersial. Ketua Oh kepada Ketua Yang bahawa dia kelihatan seperti satu. Ketua Oh berkata jika mereka menangkap mata-mata komersil masa ini, dia akan makan makanan penjara selama 10 tahun. Ketua Yang berkata ia perlu bagi makan makanan penjara selama 10 tahun ke atas perkara itu sedikit . Ketua Oh ditanya mengapa Ketua Yang begitu teruja dan bertanya jika dia adalah mata-mata komersial. Ketua Yang berkata dia tidak dan meminta Ketua Oh berapa kali dia perlu mengatakan bahawa dia tidak. Ketua Yang keluar dengan marah .

Se Yeon Jae bertanya Ryeol apa yang perlu dilakukan . Masanya konsep itu bocor dan kini pihak polis terlibat. Se Yeon berkata mereka tidak boleh membenarkan masalah mengintip komersial untuk melanjutkan. Jae Ryeol berkata beliau cuba untuk mengetahui dari mana-mana. Se Yeon berkata tanpa pengenalan cap jari , mereka tidak akan mengetahui jenayah. Jae Ryeol ditanya apa tentang sisi Mi Soo. Se Yeon berkata ia berlaku kerana perniagaan perundingan luar dan oleh orang yang bertanggungjawab itu syarikat perunding dipecat dan orang itu akan berdiam diri mengenai perkara itu. Se Yeon berkata masalah itu tidak berada di sebelah itu. Beliau memberitahu Jae Ryeol bahawa mereka mesti memusnahkan cap jari Ketua Yang bahawa beliau ketinggalan.

Pal Soon telah gembira selepas melihat ujian bapa yang Jun Hee adalah anak Jeong Hoon itu. Pal Soon memberitahu PA yang Jun Hee adalah Jeong Hoon dan anak Eun Su . PA terkejut. Pal Soon memberitahu PA untuk menyimpan rahsia dari Man Bok buat sementara waktu. Beliau berkata jika Man ​​Bok tahu, dia jelas akan mengambil Jun Hee kembali. Kemudian , Man Bok akan menghadapi Jeong Hoon. Pal Soon memberitahu PA bahawa mereka perlu melihat keadaan dan mencari jalan untuk membawa balik Jun Hee. PA bersetuju untuk melakukan apa yang dia diberitahu. Pal Soon bertanya siapa peguam perundingan mereka. PA berkata kepada Pal Soon bahawa ia adalah Peguam Pak yang bertanggungjawab isu-isu keluarga. Pal Soon memberitahu PA untuk mendapatkan Peguam Pak di sini untuk melihat beliau. PA bersetuju dan keluar. Pal Soon adalah gembira masih dengan wahyu yang Jun Hee adalah cucunya.

Hyeon U berjalan koridor dengan Eun Su. Beliau berkata semalam adalah sangat tandus tetapi mereka akhirnya pergi ke sebuah lubang. Eun Su berkata ia adalah hari yang panjang hari ini. Hyeon U berkata itulah sebabnya hidup ini bermakna. Eun Su ketawa. Jeong Hoon bertemu mereka di sepanjang jalan. Beliau berkata beliau mempunyai berbual dengan Dong Hee melalui telefon dan mendengar tentang perkara itu. Eun Su ditanya mengapa Jeong Hoon adalah di Man Bok. Jeong Hoon berkata beliau mempunyai sesuatu untuk mengatakan kepada kedua-dua mereka untuk meminta secara rasmi untuk bantuan mereka. Hyeon U bertanya Jeong Hoon jika terdapat perkara-perkara yang dia boleh membantu dengan. Jeong Hoon, berkata sudah tentu. Se Yeon datang dan melihat tiga daripada mereka bercakap dan dia berjalan ke arah mereka. Hyeon U dikatakan Se Yeon bahawa mereka bertemu sekali lagi dan mengucapkan terima kasih kepadanya bahawa perniagaan perundingan mereka berjaya untuk terus hidup kerana dia. Se Yeon beralih kepada Jeong Hoon yang memberitahu bahawa mereka perlu berbual kerana dia mempunyai sesuatu untuk mengatakan kepadanya. Jeong Hoon berkata masa akan datang kerana beliau mempunyai sesuatu untuk mengatakan kepada kedua-dua mereka . Se Yeon bertanya apa yang ada baginya untuk bercakap mengenai dengan kedua-dua mereka . Jeong Hoon berkata dia hanya melaporkan setiap perkara tunggal untuk dia. Hyeon U berkata Se Yeon nampaknya bimbang bahawa Jeong Hoon adalah menepati beliau secara peribadi . Hyeon U memberitahu Se Yeon tidak bimbang kerana dia tidak akan memberitahu Jeong Hoon yang dia tahu dia dengan baik. Se Yeon tidak berpuas hati dengan Hyeon U.

Pal Soon masih panjang dengan keputusan ujian DNA. Pal Soon berkata jika Jun Hee adalah anak Jeong Hoon , mereka harus membawanya kembali ke membangkitkan dia . [Flashback mesyuarat pertama dengan Jun Hee]. Pal Soon berkata itulah sebabnya dia rindukan dia begitu banyak kerana dia adalah darah daging beliau.

Di pejabat Se Yeon itu , Jeong Hoon ditanya apa Se Yeon mahu berkata kepadanya. Se Yeon memberitahu Jeong Hoon untuk kembali untuk bekerja sebagai Naib Presiden. Beliau berkata Dong Yeon telah dipersetujui. Jeong Hoon ketawa dan bertanya apabila dia menjadi mainan mainan untuk beliau dan Dong Yeon di Man Bok Makanan . Dia bertanya jika dia dan Dong Yeon bagaimanapun boleh memberi kedudukan Naib Presiden dan secara paksa merampas kedudukan pengarah perniagaan restoran itu , cop dan memotong di sana sini. Jeong Hoon, berkata ia adalah menakjubkan. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon tidak mendapat idea yang salah bahawa dia memikirkan dia akan merampas Man Bok Makanan kerana Dong Yeon telah menjadi Presiden. Se Yeon ditanya apa Jeong Hoon akan lakukan jika dia tidak mahu kembali ke dalam syarikat. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon bahawa ia bukan urusan beliau. Se Yeon ditanya jika dia cuba untuk melarikan diri dan jika Jeong Hoon tidak yakin menang atas Dong Yeon dalam pertarungan. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon bahawa dia tidak mahu berjuang dengan Dong Yeon . Beliau berkata beliau akan bekerja di Man Bok Makanan mengikut gaya. Jeong Hoon bertanya Se Yeon sebelum dia meninggalkan jika Se Yeon tahu Hyeon U. Se Yeon menafikan mengetahui Hyeon Jeong Hoon U. berkata Hyeon U tadi yang dia tahu Se Yeon cukup baik. Se Yeon ditanya jika perkataan Hyeon U boleh dipercayai. Beliau berkata separuh daripada kata-kata beliau adalah jenaka bodoh. Jeong Hoon berkata Hyeon U adalah lebih boleh dipercayai daripada Se Yeon adalah yang separuh adalah dusta. Jeong Hoon meninggalkan Se Yeon fuming .

Hyeon U dan Eun Su kembali ke Awesome Dapur. Gyeong Seon ditanya jika perkara itu telah diselesaikan. Hyeon U berkata ya dan mengucapkan terima kasih kepada Gyeong Seon untuk itu. Eun Su berkata Gyeong Seon mempunyai pengaruh yang besar mengenai perkara itu dan beliau mengucapkan terima kasih Gyeong Seon untuk itu. Gyeong Seon berkata beliau tidak berbuat apa-apa . Pengurus restoran datang dan berkata bahawa pengubahsuaian ke bilik sebelah rumah itu selesai. Hyeon U bertanya Gyeong Seon jika dia telah melihat bilik. Gyeong Seon berkata ya dan dia suka sangat.

Hyeon U, Eun Su dan Gyeong Seon pergi ke pejabat baru Gyeong Seon ini . Eun Su berkata ia tidak buruk. Hyeon U memberitahu Eu Su bahawa studio memasak Gyeong Seon di Amerika adalah seratus kali lebih baik daripada ini. Gyeong Seon berkata ia hanya berhenti sementara dan mengucapkan terima kasih kepada Hyeon U untuk menyediakan tempat untuk beliau. Hyeon U berkata beliau tidak berbuat banyak berbanding dengan apa yang dia telah lakukan. Hyeon U menunjuk ke meja di sana dan memberitahu Eun Su tidak mengganggu Gyeong Seon jika dia secara senyap-senyap tinggal di sana dan tidak bernafas. Eun Su berkata bahawa dia akan mati jika dia tidak bernafas. Gyeong Seon berkata benar. Hyeon U kata yang tepat dan memberitahu Eun Su untuk megap-megap . Hyeon U berkata menyewa tempat orang lain jika satu perkara yang sangat mengecewakan. Hanya meninggalkan meja di pejabat orang lain. Beliau berkata walaupun Eun Su situ menarik nafas terkejut untuk nafas, dia mempunyai untuk menonton mood Gyeong Seon ini . Eun Su memberitahu Hyeon U bahawa dia akan menyimpan bahawa dalam fikiran. Gyeong Seon hanya menonton interaksi antara kedua-dua mereka .

Pal Soon bertanya benar-benar. Man Bok berkata yang benar sudah tentu. Se Yeon pulang . Pal Soon bertanya Man ​​Bok jika mereka benar-benar boleh menangkap penjenayah itu. Se Yeon tangkapan ditanya apa jenayah. Pal Soon mahu berkata tanpa berpikir apa Man ​​Bok memberitahunya tadi tetapi dihalang oleh Man Bok. Man Bok memberitahunya untuk berdiam diri dan tidak begitu bising. Pal Soon bertanya jika dia tidak boleh memberitahu . Man Bok memberitahu Pal Soon tinggal masih sehingga ia ditentukan. Man Bok berkata burung mendengar pada siang hari dan tikus mendengar pada waktu malam. Man Bok pergi ke dalam biliknya. Se Yeon bertanya Pal Soon apa yang ada. Pal Soon berkata apa-apa sebagai Man Bok tidak mahu ia diberitahu. Pal Soon berkata dia akan memberitahu beliau selepas penjenayah ditangkap. Se Yeon ditanya apa jenayah. Pal Soon berkata dia merujuk kepada penjenayah yang mengambil dokumen itu dari Man Bok ini selamat. Pal Soon berkata Man ​​Bok memberitahunya bahawa dia boleh menangkap penjenayah itu. Se Yeon terkejut dan bertanya bagaimana. Pal Soon berkata dia tidak tahu kerana Man ​​Bok tidak membenarkan dia untuk mengatakan dan dia akan memberitahu beliau pada masa hadapan. ( Betapa bodoh Pal Soon adalah untuk memberitahu Se Yeon , mengetahui bahawa dia adalah suspek ). Pal Soon masuk ke dalam biliknya. Se Yeon tertanya-tanya bagaimana mereka akan menangkap penjenayah itu. Apakah kaedah yang mereka boleh gunakan untuk menangkap penjenayah?

Eun Su telah membaca buku pada waktu malam untuk Jun Hee. Jun Hee menyatakan Eun Su bahawa dia akan menunggang basikal dengan Jin Goo dan bertanya jika Eun Su boleh menyertai mereka. Eun Su memberitahu Jun Hee bahawa dia terpaksa bekerja esok. Beliau berkata ia adalah hari rehat untuk tadika dan Jin Goo akan mengambil dia awal dan dia memberitahu Jun Hee untuk tinggal dengan Jin Goo . Eun Su memberitahu Jun Hee bahawa dia akan mencari dia selepas bekerja dan bertanya jika itu adalah semua hak dengannya. Jun Hee mengangguk . Eun Su mengucapkan terima kasih kepadanya . Panggilan datang dan ia adalah dari Jeong Hoon mahu bercakap dengan Jun Hee. Eun Su bertanya Jun Hee jika Jeong Hoon boleh bercakap dengan dia melalui telefon. Jun Hee mengangguk . Jeong Hoon bertanya Jun Hee jika dia boleh melihat dia esok tetapi dimaklumkan bahawa dia akan bersama Jin Goo esok. Jeong Hoon memberitahu Jun Hee bahawa dia akan melihat dia hari lain dan dia mengucapkan selamat malam. Jeong Hoon gembira dapat bercakap dengan anak lelaki beliau.

Dong Hee tidak berpuas hati di pejabatnya. Dia bertanya yang berfikir idea-idea tersebut. Yang melakukan apa-apa iklan? Hyeon U dan Eun Su datang meluru ke atas. Dong Hee menyatakan kedua-dua mereka menunggu di bilik mesyuarat seketika kerana tugasnya perlu melihat Ketua Kumpulan Pemasaran untuk mempunyai berbual. Hyeon U kata Dong Hee kelihatan sangat marah dan bertanya apa perkara itu . Dong Hee berkata muka Se Yeon adalah ditampal pada iklan untuk perniagaan restoran. Beliau juga berkata bahawa perunding untuk perniagaan restoran juga Se Yeon , pencipta menu juga Se Yeon , segala-galanya mesti mengiklankan di bawah nama Se Yeon itu. Dong Hee berkata, malah model untuk iklan TV juga Se Yeon . Eun Su ditanya bagaimana yang boleh berlaku . Dong Hee berkata, ia tidak sepatutnya berlaku. Dong Hee berkata dia akan menggulingkan Pemasaran Ketua Pasukan hari ini. Dong Hee lagi kalau marah-marah . Ketua Yang berkata jujur ​​bahawa ia adalah lebih baik Se Yeon digunakan dalam iklan daripada yang tidak diketahui Eun Su. Kesannya akan menjadi lebih baik. Beliau berkata Se Yeon sudah di TV dan mempunyai ramai penonton. Ketua Oh berkata melupakan iklan tetapi perundingan itu dilakukan oleh Eun Su. Ketua Yang berkata bahawa pengiklanan adalah berdasarkan kepada kemasyhuran. Titik yang ketara ialah yang namanya untuk memakai. Hyeon U berkata Se Yeon tidak boleh terang-terangan menggunakan penipuan. Hyeon U memberitahu Eun Su untuk pergi ke bilik mesyuarat .

Dong Hee pergi berjumpa Se Yeon di pejabatnya. Dong Hee berkata beliau hanya mempunyai berbual dengan Ketua Pasukan dalam Pemasaran dan dikatakan kepadanya bahawa ia adalah semua yang diarahkan oleh Se Yeon bahawa semua pengiklanan di restoran itu, " Tarik The" menggunakan nama dan dia juga model pada iklan. Se Yeon ditanya sama Pemasaran Team Leader kata supaya dia memberi arahan. Dong Hee berkata tiada dan taklimat kepada para pemegang saham hanya kepura-puraan a. Beliau berkata pada akhirnya, ia hanya Se Yeon dan idea Dong Yeon itu. Se Yeon berkata adalah idea Pasukan Perancangan Strategik. Se Yeon berkata bahawa dia ikhlas diminta oleh mereka untuk berbuat demikian bahawa dia bersetuju. Se Yeon memberitahu Dong Hee bahawa ia diberitahu kepadanya bahawa berbanding dengan yang tidak diketahui Eun Su , adalah lebih baik bahawa profil yang tinggi Se Yeon muncul secara peribadi. Ia adalah yang terbaik untuk kos iklan dan juga kesan yang ia membawa . Dong Hee berkata itulah sebabnya Se Yeon pergi ke meja yang telah diberikan dan dimasukkan ke dalam sudu beliau. Se Yeon ditanya bagaimana yang boleh meja orang lain tetapi jadual Man Bok Makanan ' . Dong Hee menjerit kepada Se Yeon .

Dong Hee datang untuk melihat Hyeon U dan Eun Su di dalam bilik mesyuarat . Hyeon U bertanya bagaimana ia. Dong Hee berkata dia begitu marah dan berkata ia adalah perbuatan Se Yeon itu. Beliau memberitahu mereka semua iklan untuk " Tarik The" akan menulis Se Yeon dan Awesome dapur sebagai perunding. Dong Hee berkata Se Yeon akan menjadi model untuk iklan TV juga. Hyeon U ditanya apa mengenai Eun Su. Dong Hee berkata bahawa nama Eun Su tidak akan dapat ditulis di semua berkata ia hanya untuk perundingan kakitangan untuk mengambil bahagian. Eun Su ditanya bagaimana ia boleh jadi apabila Se Yeon telah pun melakukan satu perkara yang tunggal dari mula lagi. Hyeon U marah bang meja dan berkata jika itu adalah kes itu, Awesome Dapur dan Eun Su akan mengambil tangan mereka di luar perkara itu. Dong Hee terkejut .

Dong Yeon datang untuk melihat Man Bok. Beliau memohon maaf kerana tidak akan melihat beliau dan hanya datang untuk menyambut dia sekarang. Man Bok berkata ia adalah baik, berkata dia sibuk dan memberitahu Dong Yeon mengambil tempat duduk . Dong Yeon menghargai pemahaman Man Bok ini . Man Bok bertanya Dong Yeon jika dia merasakan dia sedang menganiaya dalam pelbagai cara oleh beliau. Dong Yeon menjawab tidak . Man Bok berkata Dong Yeon akan berasa dianiaya. Man Bok berkata beliau tidak mempunyai masa untuk menjaga terlalu banyak untuk orang yang menjalankan perniagaan. Beliau berkata dia terlalu sibuk mencari ke hadapan dan oleh itu dia memberitahu Dong Yeon untuk mengambil balik semua rasa tidak puas hati , dan melakukan yang terbaik untuk Man Bok Kumpulan. Dong Yeon berkata beliau akan berbuat demikian. Man Bok berkata di dalam hatinya bahawa dia tahu apa yang Dong Yeon mahu lakukan dengan buku akaun rahsia. Beliau berkata Dong Yeon mahu menggunakannya untuk mengancam dia dan membuat dia menyerahkan segala-galanya kepada dia. Dong Yeon berkata kepada dirinya bahawa jika buku akaun rahsia dibuat awam , Man Bok perlu pergi ke penjara dengan tangan kosong . Jika itu berlaku, Man Bok juga mungkin memberikan kepadanya dan membuat ia kelihatan baik . Man Bok berkata ia terpulang kepada Dong Yeon . Man Bok berkata beliau telah menubuhkan syarikat ini dengan tangannya sendiri dalam hidupnya. Dong Yeon berkata ia bukan syarikat Man Bok tetapi syarikat bapanya . Man Bok memberitahu Dong Yeon untuk mempunyai makan bersama-sama bulan ini. Dong Yeon bersetuju dan berkata beliau akan melayan dia . Man Bok berkata halus.

Dong Hee menyatakan Eun Su mempercayai beliau dan menyerahkan perkara itu kepada beliau. Beliau memberitahu Eun Su bahawa dia akan membuat dia perunding dan tidak akan membiarkan Se Yeon melakukan iklan. Hyeon U bertanya jika itu adalah mungkin dan apa jenis orang Se Yeon adalah . Eun Su ditanya bagaimana perkara itu adalah mengenai pelan perniagaan yang bocor dan pengenalan cap jari. Dong Hee berkata dia marah berhubung perkara itu. Dong Hee berkata selain beliau , Ketua Oh dan cap jari Dae Goo ini, terdapat dua lagi cap jari orang di atasnya tetapi ia seolah-olah mereka sangat kabur. Sebagai keping kertas terlalu kecil, banyak telah hilang dan diberitahu mereka perlu menunggu masa yang lebih lama . Dong Hee merasakan bahawa ia akan menjadi sukar untuk mengenal pasti orang itu. Dong Hee berkata mereka perlu mencari cara lain . Hyeon U berkata Se Yeon adalah benar-benar bertuah. Dong Hee bersetuju dan berkata dia tidak boleh mengira berapa kali ini telah berlaku. Terdapat disabitkan dalaman tetapi tiada bukti kukuh seperti Jun Hee ... Dong Hee berhenti di sana. Hyeon U ditanya apa mengenai Jun Hee. Dong Hee berkata, ia adalah apa-apa. Dong Hee berkata bagaimanapun , beliau akan meneruskan perkara itu dan memberitahu Eun Su tidak perlu bimbang. Eun Su memberitahu Dong Hee bahawa dia akan beriman Dong Hee.

Hyeon U adalah di telefon dengan peguam apabila dia melangkah ke samping untuk menjalankan perbualan . Eun Su terus berjalan di koridor. Se Yeon datang bersama-sama dan berkata bahawa dia tidak gembira untuk melihat beliau kerap. Eun Su bertanya Se Yeon jika dia mesti berbuat demikian. Se Yeon bertanya apa yang dia lakukan. Eun Su berkata Hyeon U dan dia telah membelanjakan sebulan persediaan tanpa tidur. Katanya, dia menggunakan nama beliau dan telah bekerja keras . Dia bertanya Se Yeon bagaimana dia hanya boleh makan makanan yang dimiliki oleh orang lain. Se Yeon berkata Man ​​Bok Makanan telah membayar yuran perundingan dan kanan adalah di tangan mereka dan dia bertanya bagaimana ia boleh tergolong kepada yang lain. Se Yeon berkata bahawa dia tidak mahu menulis namanya rancangan perniagaan kosong Eun Su tetapi dia terlalu kecewa menulis nama kosong Eun Su bahawa beliau tidak bersetuju dengan pilihan.



Preview untuk Ep 83

Pal Soon berkata bahawa dia akan kembali cucunya dan dia tidak memberi semula tidak kira apa yang dia kata .

Hyeon U ditanya jika anak Eun Su adalah anak Jeong Hoon itu. Dia bertanya jika Se Yeon tahu.

Soon Ja bertanya Pal Soon di mana beliau mengambil Jun Hee untuk . Eun Su ditanya di mana Jun Hee adalah . Tidak lama kemudian Ja berkata dia berada di tempat Pal Soon .

Jin Goo berkata Pal Soon tidak sepatutnya mengambil kanak-kanak itu dengan satu perkataan untuk ibu bapa.


No comments:

Post a Comment