Thursday, January 23, 2014

Episod 88

Man Bok memberitahu Se Yeon bahawa dia akan bertanya tentang dua perkara. Beliau berkata pesalah yang Se Yeon disebut kepada polis kali terakhir. Dia bertanya jika Se Yeon benar-benar tidak tahu orang itu. Se Yeon memberitahu Man Bok bahawa lelaki itu adalah benar-benar pesalah a. Man Bok ditanya jika Se Yeon tidak pernah berjumpa seorang lelaki sebelum perkahwinannya. Se Yeon membuka matanya seluas dia boleh dan menjawab ya . Juga, Man Bok ditanya jika dia tidak ada yang selamat di sini. Se Yeon diperluaskan matanya beberapa lebih dan berkata dia benar-benar tidak tahu tentang itu. Man Bok mahu Se Yeon berkata kepadanya dengan jelas dan jika dia berani berbohong pada bila-bila , dia akan dihalau keluar dari keluarga ini dengan segera. Se Yeon memberitahu Man Bok bahawa dia benar-benar tidak tahu bahawa ada yang selamat di sini. Man Bok bertanya Se Yeon apa yang dia akan lakukan jika dia mendapati bahawa apa yang dia kata adalah dusta. Se Yeon ditanya apa . Man Bok ditanya apa Se Yeon akan lakukan jika dia didapati berbohong tentang segala-galanya. Man Bok berkata, pertama, jika pesalah dan dia mempunyai hubungan sulit dan ditemui , beliau bukan sahaja akan dihalau keluar dari keluarga ini dalam sekelip mata, tetapi wajah penceraian . Kedua, jika dia mendapati bahawa Se Yeon mencuri buku akaun dari selamat, dia akan dihukum kerana mencuri dan akan bercerai dengan segera. Tetapi Man Bok berkata jika Se Yeon mengaku segala-galanya, dan membawa balik buku akaun , beliau akan menanam semua dan menerima beliau sebagai anak perempuannya dalam undang-undang . Man Bok memberinya sehingga esok ; sama ada dia mengaku atau terus berbohong. Beliau memberitahu Se Yeon untuk memilih satu daripada kedua-dua pilihan. Man Bok katanya dikira Se Yeon akan tahu. Beliau berkata beliau mempunyai cukup bukti untuk membawa cadangan tersebut. Beliau memberitahu Se Yeon bahawa dia akan dia peluang hingga malam esok. Sama ada Se Yeon membawa kembali buku akaun itu kepadanya atau hukuman undang-undang yang dihadapi selepas penceraian . Beliau memberitahu Se Yeon untuk memilih dan meminta beliau untuk meninggalkan kajian.

Se Yeon kembali dalam biliknya. Beliau berkata Man ​​Bok jelas tahu sesuatu jika tidak, dia tidak akan mengatakan begitulah . Dia tertanya-tanya apa yang Man Bok tahu dan apa yang perlu dilakukan mengenainya.

Dong Hee dan Dae Goo berjalan canggung bersama-sama selepas perhimpunan majlis makan malam tersebut . Dong Hee mengucapkan terima kasih kepada Dae Goo untuk usaha beliau hari ini dan memberitahu beliau untuk pergi. Sebagai Dae Goo telah berjalan jauh , dia tiba-tiba berpaling dan berjalan kembali ke Dong Hee. Dae Goo bertanya Dong Hee jika mereka harus berjumpa lagi esok dan kembali pakaian. Dong Hee bertanya sekiranya mereka . Dae Goo memberitahu Dong Hee panggil. Dong Hee dipersetujui. Sebagai Dae Goo berjalan jauh , dia tiba-tiba berpaling lagi memberitahu Dong Hee bahawa dia akan menjadi kekasih sebenar hari ini. Dae Goo berkata tidak ada satu untuk menebus dia melainkan bagi sesiapa di dunia ini. Dae Goo memberitahu Dong Hee bahawa mereka secara rasmi akan tarikh dari saat ini dan seterusnya. Dae Goo meninggalkan gembira selepas itu.

Jeong Hoon teringat kata-kata Dong Yeon itu , jika sesiapa terpaksa bapanya mati , Dong Yeon tidak akan memaafkan walaupun dia mati . Jeong Hoon berkata bahawa mereka sudah tahu. Dia tertanya-tanya jika itulah sebabnya Se Yeon dan Dong Yeon adalah seperti ini. Jeong Hoon mula melihat gambar-gambar Jun Hee pada bimbitnya. Beliau dipanggil Eun Su. Dia bertanya jika dia telah wakened beliau. Eun Su berkata tiada dan bertanya di mana dia. Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa dia adalah di pejabatnya. Jeong Hoon memberitahunya bahawa syarikatnya akan menghasilkan biskut organik esok dan dia bekerja kini membuat persediaan itu. Jeong Hoon ditanya sama Jun Hee sedang tidur. Eun Su menjawab ya . Jeong Hoon ditanya apa Eun Su lakukan. Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa dia mencipta resipi. Eun Su berkata beliau perlu ambil perhatian ke bawah sebelum dia lupa . Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa dia akan mengadakan pertemuan dengan Hyeon U esok di pejabatnya dan bertanya jika Eun Su akan datang bersama-sama . Eun Su berkata ya dan bertanya jika Jeong Hoon tidak pulang ke rumah kerana ia agak lewat sudah. Jeong Hoon, berkata dia pulang ke rumah. Jeong Hoon ditanya sama Eun Su akan menunggu dia sehingga dia menyelesaikan segala-galanya. Eun Su tidak menjawab Jeong Hoon.

Ketua Oh bergegas dalam dan memberitahu Dong Yeon bahawa Ketua Yang telah pun datang untuk bekerja jam yang lepas. Dong Hee ditanya mengapa Ketua Yang tidak menunjukkan dan berkata dia perlu berada di sini. Dong Hee tertanya-tanya jika Se Yeon telah mengambil Ketua Yang jauh . Salah seorang kakitangan itu berkata ia boleh menjadi begitu . Dong Hee berkata jika Ketua Yang terdedah segala-galanya pada mesyuarat pemegang saham , Se Yeon berakhir. Dong Hee menyatakan Ketua Oh untuk segera memanggil Ketua Yang dan meminta kakitangan lain untuk melihat yang lobi dan mengheret Ketua Yang di sini dengan segera. Hyeon U dan Eun Su datang untuk melihat Dong Hee. Hyeon U berkata masih terdapat baki isu-isu yang mereka perlu berbincang hari ini mengenai pembukaan restoran. Dong Hee menyatakan Hyeon U bahawa dia akan membawa masalah mengintip komersial pada mesyuarat pemegang saham dan menyelesaikan perkara itu secara bersih . Beliau memberitahu mereka menunggu seketika . Eun Su memberitahu Dong Hee tidak bimbang dan bertanya di mana Ketua Yang adalah . Dong Hee memberitahunya bahawa Ketua Yang tidak menunjukkan sehingga lagi dan mesyuarat pemegang saham akan bermula dalam masa sepuluh minit. Eun Su ditanya jika Ketua Yang telah berubah fikirannya. Hyeon U ditanya jika Se Yeon mempunyai tangan dalam perkara itu. Dong Hee berkata beliau mempunyai pendapat yang sama seperti Hyeon U.

Ketua Yang diiringi Jae Ryeol ke pejabat Dong Yeon di mana Se Yeon berada di sana juga. Se Yeon kepada Ketua Yang mengambil tempat duduk . Se Yeon berkata bahawa dia seolah-olah telah berkata perkara yang salah semalam dan dia dipanggil dia lebih untuk memohon maaf. Ketua Yang ditanya apa . Se Yeon berkata Ketua Yang seolah-olah telah mendengar kandungan percakapannya dengan Jeong Hoon semalam. Se Yeon kepada Ketua Yang bahawa dia tidak mempunyai pilihan sebagai Jeong Hoon adalah suaminya dan menekan beliau mengenai perkara ini. Beliau berkata beliau menggunakan Ketua Yang sebagai alasan untuk menutup pembohongan dan dia memohon maaf kepada Ketua Yang lebih itu. Se Yeon kepada Ketua Yang dia boleh memberitahu jika dia mahu beritahu pada mesyuarat pemegang saham. Se Yeon berkata beliau akan mengambil tanggungjawab penuh . Ketua Yang bertanya Se Yeon jika itu adalah benar. Dong Yeon berkata kursus tetapi beliau mahu Ketua Yang akan disediakan. Beliau berkata Dong Hee berbohong untuk meyakinkan Ketua Yang tidak akan dihukum oleh undang-undang . Dong Yeon berkata dalam pendirian syarikat, aduan akan segera dibuat dan Se Yeon dan juga kerana beliau akan dihukum oleh syarikat.

Ketua Oh datang untuk memaklumkan Dong Hee yang Rep Yoon daripada jualan dan pemasaran yang menyaksikan Ketua Yang dan Jae Ryeol berjalan bersama-sama. Hyeon U berkata sampingan yang telah mengambil tindakan pertama. Eun Su bertanya apa yang perlu dilakukan sekarang kerana mereka tidak boleh berbuat apa-apa tanpa Ketua Yang. Dong Hee berkata ia kini masa untuk mesyuarat pemegang saham. Dong Hee berkata jika Dong Yeon dan Se Yeon mahu menghadiri mesyuarat pemegang saham , mereka akan meninggalkan pejabat mereka. Dong Yeon kepada Ketua Oh menunggu di sana dan membawa Ketua Yang ke bilik mesyuarat . Dong Hee menyatakan Hyeon U dan Eun Su bahawa dia akan mesyuarat pemegang saham. Beliau berkata, walaupun dia bukan seorang pemegang saham , dia adalah tetamu jemputan. Dong Hee memberi jaminan kepada mereka bahawa mereka akan mencari dan membawa Ketua Yang lebih . Eun Su ditanya jika semua akan menjadi baik . Dong Hee menyatakan Eun Su tidak bimbang kerana dia pasti akan memacu Se Yeon daripada syarikat. Dong Hee kiri.

Dong Yeon kepada Ketua Yang tinggal di sini sehingga mesyuarat pemegang saham berakhir. Apabila ia selesai, ia akan menjadi satu perkara yang tidak pernah berlaku. Dong Yeon memberitahu Se Yeon untuk membuat langkah . Se Yeon meminta Ketua Yang bahawa dia hanya mahu bekerja di pejabat cawangan Tokyo. Se Yeon kepada Ketua Yang bahawa dia akan membiarkan memberi dia kedudukan pemimpin pasukan di pejabat cawangan Tokyo dan Ketua Yang boleh pergi ke bulan depan.

Hyeon U tertanya-tanya jika Se Yeon akan tergelincir sekali lagi kali ini . Eun Su memberitahu Hyeon U yang pilihan terpulang kepada Ketua Yang sekarang. Jika dia akan tertipu dengan Se Yeon sekali lagi, maka Se Yeon akan menang lagi kali ini . Hyeon U berkata ia tidak begitu mudah. Beliau berkata Dong Yeon dan Se Yeon mahu keputusan akhir daripada Ketua Yang dan ia akan menjadi sangat sukar bagi Ketua Yang untuk mengekalkan tekanan. Eun Su berkata maka tidak ada cara yang . Hyeon U berkata mungkin demikian.

Dong Hee sedang menunggu cemas di luar bilik mesyuarat. Ketua Oh datang berlari ke Dong Hee. Dong Hee ditanya mengapa dia datang semata-mata dan bertanya di mana Ketua Yang adalah . Ketua Oh memberitahu Dong Hee yang Jae Ryeol adalah menjaga di sana dan dia tidak dapat masuk ke dalam. Dong Hee semakin cemas kerana mesyuarat pemegang saham adalah kira-kira untuk menamatkan. Kakitangan lain yang telah dan memberitahu Dong Hee yang Eksekutif Sun sedang mencari beliau dan Ketua Yang. Dong Hee adalah rugi apa yang perlu dilakukan dan mengatakan bahawa bodoh Ketua Yang telah ditipu lagi.

Ketua Yang adalah pacing atas dan ke bawah berat sehingga apa yang dikatakan oleh Se Yeon ( itu semua Ketua Yang itu melakukan ) dan Eun Su (Ketua Yang tidak mempunyai untuk memusnahkan dirinya hanya kerana dia tidak suka dia) .

Ketua Yang keluar memberitahu Jae Ryeol bahawa dia telah pergi ke tandas selama satu minit. Katanya, dia harus dibenarkan untuk pergi ke tandas kerana dia tidak penjenayah. Jae Ryeol dipersetujui. Ketua Yang kepada Jae Ryeol tidak bimbang kerana dia tidak akan pergi ke bilik mesyuarat. Dia memberitahunya bahawa dia akan meninggalkan beg tangan di pejabat Dong Yeon itu. Jae Ryeol membiarkan dia pergi.

Ketua Oh datang bergegas keluar meminta Dong Hee apa yang perlu dilakukan sebagai mesyuarat itu adalah kira-kira untuk menamatkan. Beliau berkata Dong Yeon mahu menamatkan mesyuarat tetapi Eksekutif Sun cuba untuk melambatkan masa kerana ada isu untuk membawa . Ketua Oh berkata jika mereka tidak masuk sekarang , ia akan berakhir. Dong Hee mengemis Ketua Yang hadir . Ketua Yang datang berlari lebih dan mereka pergi bergegas ke bilik mesyuarat .

PA Yoon memberitahu Man Bok di pejabatnya yang Se Yeon telah ditolak pada mesyuarat pemegang saham hari ini. Man Bok ditanya mengapa . PA Yoon Bok Man memberitahu bahawa ia adalah untuk mencuri rahsia syarikat . PA Yoon berkata bahawa ia telah ditemui selepas Se Yeon sedang didedahkan oleh Ketua Yang dari Pasukan Pembangunan Produk. PA Yoon berkata terdapat dakwaan-dakwaan yang dirangka dan para pemegang saham telah jatuh . Man Bok berkata Se Yeon sedang dihalau keluar dari syarikat itu pada akhirnya. Man Bok berkata ia boleh jadi kerana ia adalah peraturan syarikat.

Se Yeon kembali ke pejabatnya dan mula mengamuk sabar beliau. Beliau berkata beliau tidak akan membiarkan Ketua Yang luar.

Dong Yeon Jae bertanya Ryeol lakukan untuk tidak dapat menjaga seorang wanita untuk masalah itu berlaku. Jae Ryeol memohon maaf dan memberitahu Dong Yeon bahawa Ketua Yang mahu pergi ke tandas. Dong Yeon berkata Jae Ryeol patut membuat tunggu dia sehingga mesyuarat tamat. Dong Yeon Jae bertanya Ryeol apa Se Yeon akan lakukan sekarang. Dong Yeon tidak pernah terfikir bahawa mereka akan diberi satu tamparan mengejutkan oleh Ketua Yang. Jae Ryeol ditanya bagaimana Se Yeon adalah . Dong Yeon berkata Se Yeon ditolak. Beliau berkata Se Yeon adalah anak perempuan Bok Man dalam undang-undang dan juga adiknya. Walaupun mereka tidak akan diadakan Se Yeon bertanggungjawab tetapi Dong Yeon dikira ia akan menjadi sangat sukar untuk dia kembali ke dalam syarikat. Jae Ryeol memohon maaf kepada Dong Yeon . Dong Yeon berkata bahawa dia telah dipandang ringan Dong Hee dan Eun Su.

Dong Hee bergegas kembali ke pejabatnya dan memberitahu Hyeon U dan Eun Su yang Se Yeon telah dipecat dari kedudukan beliau sebagai Pengarah Restoran perniagaan. Hyeon U berkata ia adalah berita yang sangat baik dan berkata mereka harus mempunyai minuman tahniah atas itu. Eun Su ditanya jika Se Yeon tidak akan dapat kembali ke Man Bok Makanan lagi. Dong Hee menyangka ia begitu dan berkata ia adalah kerana Eun Su kerana dapat bergerak Ketua Yang tanpa pengenalan cap jari. Eun Su berkata beliau hanya memberi idea beliau . Hyeon U memberitahu Eun Su bahawa ia seolah-olah dia telah diberi Se Yeon satu tamparan mengejutkan dan bertanya jika dia teruja. Eun Su berkata tidak lagi kerana ia belum selesai. Beliau memberitahu mereka bahawa Dong Yeon masih wujud dan mereka tidak boleh selesa . Dong Hee hanya gembira kerana dia tidak perlu melihat muka Se Yeon untuk sementara waktu . Dong Hee berkata dia merasakan seperti menaikkan roti bakar tahniah sekarang tetapi mereka masih perlu bekerja. Eun Su memberitahu Dong Hee bahawa selepas menyusun kerja-kerja di sini, mereka perlu pergi ke pejabat Jeong Hoon itu. Hyeon U memberitahu Dong Hee bahawa mereka mempunyai mesyuarat disusun di sana. Seluruh kakitangan itu datang kembali ke pejabat. Dong Hee menyatakan Ketua Yang bahawa keputusan mengenai bagaimana untuk mengendalikan beliau akan diputuskan dalam mesyuarat pemegang saham minggu depan. Beliau memberitahu Ketua Yang menunggu sedikit lebih lama. Eun Su kepada Ketua Yang yang dia lakukan dengan baik. Ketua Yang berkata, beliau tidak melakukannya untuk beliau. Se Yeon datang menghempas pintu. Dia menampar Ketua Yang. Dong Hee bertanya Se Yeon jika dia gila. Se Yeon marah dikatakan Ketua Yang bagaimana dia berani memberi dia pukulan. Se Yeon berkata Ketua Yang telah menerima wang dari beliau dan telah melakukan apa yang dia tidak sepatutnya dilakukan dari belakang. Dan kini , Ketua Yang difikirkannya lebih buruk kerana rasa dia lebih hati nurani beliau. Se Yeon juga ditanya jika Ketua Yang mahu hidup dengan sendiri. Se Yeon dipanggil Ketua Yang tahu malu. Dong Hee mengarahkan Ketua Oh mengheret Se Yeon keluar dengan cepat . Se Yeon kepada Ketua Oh untuk melepaskan beliau. Se Yeon memberitahu Eun Su tunggu dan lihat . Dia akan membuat Eun Su menitiskan air mata darah untuk mewujudkan masalah lebih resume beliau, memandu keluar industri dan kini Se Yeon ditanya sama Eun Su mahu memandu keluar daripada syarikat itu juga. Se Yeon berkata Eun Su muncul jenis tetapi lakukan perkara seperti ini dari belakang dan dipanggil keji beliau. Eun Su bertanya Se Yeon jika dia telah lupa apa yang dia lakukan sebelum ini. Eun Su berkata Se Yeon telah membuat anaknya menjadi seperti itu dan bagaimana Se Yeon boleh berjalan keluar pada siang hari dengan kepalanya dipegang tinggi . ( Hyeon U melihat Eun Su terkejut. ) Se Yeon meminta Eun Su jika dia masih membawa perkara itu ke atas. Se Yeon berkata halus. Mereka akan berjalan ke hujung jalan dan lihat. Ketua Oh memberitahu Se Yeon tidak menjadi seperti ini di sini. Se Yeon kepada Ketua Oh untuk melepaskan beliau. Se Yeon memberitahu mereka untuk tunggu dan lihat. Se Yeon memberitahu Dong Hee bahawa dia menghitung hari di mana dia menitiskan air mata darah akan datang. Dong Hee menyatakan Se Yeon bahawa dia akan mati di tangannya pertama sebelum dia menitiskan air mata darah. Se Yeon menyerbu keluar. Ketua Yang pergi selepas Se Yeon untuk berhadapan dengan beliau. Dong Hee berkata Se Yeon adalah maut ganas. Hyeon U meminta Eun Su apa yang dia bermakna apabila beliau berkata Se Yeon telah membuat anaknya seperti itu. Dia bertanya jika penculik kanak-kanak adalah ... Eun Su memberitahu Hyeon U bahawa Se Yeon . Hyeon U adalah terkejut.

Hyeon U berkata beliau tidak boleh percaya. Dia bertanya jika Se Yeon diculik Jun Hee dan menyebabkan dia mengalami kemalangan. Eun Su menjawab ya . Hyeon U ditanya mengapa Se Yeon tidak dihukum oleh undang-undang . Eun Su berkata beliau telah menemui bukti tetapi dia tidak menyerahkannya kepada pihak polis. Hyeon U ditanya mengapa . Eun Su berkata beliau sebab beliau tetapi dia merasakan dia masih mempunyai peluang. Hyeon U berkata beliau tidak tahu bahawa Se Yeon mampu melakukan perkara seperti . Hyeon U berkata Se Yeon tidak seperti yang 4 tahun lalu. Beliau tertanya-tanya mengapa Se Yeon menjadi seperti ini. Eun Su terfikir juga. Eun Su berkata beliau hanya ingin tahu juga mengapa orang itu suatu yang memiliki begitu banyak dan masih mahu menjadi seperti itu.

Se Yeon dipanggil Pal Tidak lama kemudian meminta beliau untuk menghubungi Peguam Pak kerana beliau mempunyai cara yang muktamad bagi mendapat Jun Hee kembali. Se Yeon memberitahu Pal Tidak lama kemudian dia akan memberitahu apabila dia pulang ke rumah . Se Yeon berkata beliau tidak akan membenarkan Eun Su dibangkitkan Jun Hee. Se Yeon berkata bagi Eun Su tunggu dan lihat . Beliau berkata Eun Su mahu Lut semua yang dia memiliki, maka dia akan Lut semua Eun Su mempunyai .

Jeong Hoon mempunyai mesyuarat dengan kakitangan lebih biskut organik yang syarikat itu membuat . Jeong Hoon mahu mereka untuk mencetak cerita mengapa biskut organik telah dibuat kerana ia adalah sukar untuk survival biskut organik ini di pasaran dengan sendirinya. Hyeon U dan Eun Su datang ke pejabat Jeong Hoon untuk mesyuarat. Hyeon U berkata Jeong Hoon kelihatan sibuk. Hyeon U memberitahu Jeong Hoon yang Se Yeon telah dipecat hari ini sebagai Pengarah kerana kebocoran dalam rancangan perniagaan restoran. Jeong Hoon ditanya jika Se Yeon mengaku. Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa Ketua Yang terdedah perkara itu di depan para pemegang saham, berkata ia semua dimulakan oleh Se Yeon . Jeong Hoon berkata bahawa ia memang Se Yeon .

Dong Yeon bertanya Se Yeon jika Man ​​Bok benar-benar meminta beliau untuk memilih salah satu daripada dua pilihan ; sama ada untuk membawa dia buku akaun rahsia atau untuk bercerai dan menerima hukuman undang-undang. Se Yeon memberitahu Dong Yeon yang Man Bok agak yakin. Ia seolah-olah dia mempunyai bukti yang pasti. Se Yeon ditanya apa yang. Jae Ryeol berkata tidak boleh mana-mana keterangan jika tidak ada CCTV. Se Yeon memberitahu Dong Yeon yang Man Bok mahu beliau menyerahkan buku akaun rahsia kepadanya oleh malam ini. Se Yeon ditanya apa yang perlu dilakukan. Dong Yeon -tanya apa yang Man Bok adalah sehingga. Se Yeon berkata Man ​​Bok seolah-olah tahu mengenai perkara Kim San Yun . Se Yeon Jae bertanya Ryeol jika dia telah menemui di mana Kim San Yun adalah . Jae Ryeol berkata sejak San Yun menerima wang, dia tidak tahu di mana bapanya . Se Yeon memberitahu Jae Ryeol untuk mencari San Yun pertama. Nampaknya Man ​​Bok sudah tahu di mana San Yun adalah . Dong Yeon berkata jika tidak ada CCTV , tidak ada bukti bahawa Se Yeon telah menyentuh buku akaun rahsia. Dong Yeon menjangka Man ​​Bok mungkin cuba untuk menguji Se Yeon tanpa apa-apa keterangan . Jae Ryeol bersetuju dengan Dong Yeon . Se Yeon berkata itu melegakan tetapi bagaimana jika terdapat bukti . Dong Yeon memberitahu Se Yeon tidak bimbang kerana Man ​​Bok tidak boleh berbuat apa-apa selagi mereka mempunyai buku akaun rahsia. Se Yeon katanya akan dihalau keluar jika Man ​​Bok dibawa keluar bukti. Dong Yeon bertanya Se Yeon jika dia masih tidak sanggup berpisah dengan Jeong Hoon. Se Yeon berkata tidak ada perkara itu tetapi dia hanya tidak mahu kalah kepada Eun Su. Se Yeon tidak akan membenarkan Eun Su dan Jeong Hoon untuk bersama. Tidak kira apa, dia akan membuat Jeong Hoon tinggal di sisinya selama-lamanya dan menjadi malang.

Jae Ryeol telah melihat lucu di wajahnya.

Jeong Hoon berharap Hyeon U boleh mengambil kerja perundingan untuk Ja Yeon sendiri berkhidmat restoran . Hyeon U berkata beliau juga bermimpi seperti restoran dan dia bersedia untuk mencubanya . Jeong Hoon berharap Eun Su boleh bertanggungjawab bagi pemasaran di masa depan dan perniagaan perundingan ke atas makanan langsung, dan makanan bayi dan biskut. Jeong Hoon berkata bahan mentah akan organik. Beliau berkata proses itu akan menggunakan pendekatan pro- alam sekitar. Eun Su berkata ia adalah apa yang dia bermimpi melakukan dan bersetuju untuk berbuat demikian serta memberi yang terbaik. Hyeon U mempunyai panggilan daripada Gyeong Seon dan dia minta diri untuk mengambil panggilan . Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa dia akan berjaya jika ia adalah dia . Jeong Hoon ditanya sama Eun Su diingati apabila mereka intern di Man Bok Makanan dan dia berkata bahawa dia mahu menggunakan harga yang paling rendah untuk membuat makanan berkhasiat yang terbaik. Eun Su terus mengatakan bahawa dia mahu lakukan untuk kanak-kanak di rumah anak yatim dan institusi kebajikan , makanan yang sihat yang akan disuburkan mereka dengan memakan sedikit daripadanya. Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa dia masih cuba untuk memenuhi impian itu. Beliau berkata ia akan menjadi begitu baik jika anak-anak mereka boleh makan yang jenis makanan yang baik. Jeong Hoon memberitahu Eun Su untuk berbuat demikian bersama-sama. Jeong Hoon berkata bahawa impian adalah sebab mengapa dia datang kepada Ja Yeon . Eun Su ditanya sama Jeong Hoon masih ingat impian itu. Jeong Hoon berkata beliau membuat janji yang 6 tahun yang lalu dan memberitahu Eun Su untuk memenuhi impian yang bersama-sama dengan dia satu demi satu. Jeong Hoon, berkata walaupun ia adalah lewat dan mereka telah pusingan bulatan besar, dia boleh akhirnya kini menyimpan perjanjian itu. Jeong Hoon berkata beliau gembira kerana ada perkara yang dia masih boleh lakukan untuk dia. Eun Su mengucapkan terima kasih kepada Jeong Hoon.

Dong Hee adalah teragak-agak sama ada untuk memanggil Dae Goo atau tidak. Dong Hee teringat apa Dae Goo berkata kepadanya malam tadi dan tidak gembira bahawa Dae Goo tidak memanggil beliau untuk sepanjang hari , walaupun kini dia adalah kira-kira untuk menyelesaikan kerja . Dong Hee ditanya mengapa . Dong Hee akhirnya dipanggil Dae Goo . Dae Goo ditanya mengapa . Dong Hee tidak dapat mencari perkataan untuk mengatakan . Dae Goo memberitahu Dong Hee bahawa dia adalah benar-benar sibuk dan bertanya mengapa dia dipanggil. Dong Hee menyatakan Dae Goo bahawa mereka perlu memulangkan pakaian. Dae Goo memberitahu Dong Hee untuk datang ke sini dan dia tergantung sehingga . Dong Hee tidak gembira bahawa Dae Goo tergantung sehingga selepas berkata apa yang dia mahu katakan. Dong Hee bertanya jika ini dating. Dong Hee merasakan kebanggaan beliau telah lebam.

Gyeong Seon adalah di telefon dan telah diminta untuk menghadiri perhimpunan peringatan esok pada 2 petang. Hyeon U yang datang kembali dengan Eun Su bertanya Gyeong Seon apa perhimpunan peringatan kira-kira. Eun Su bertanya yang meninggal dunia . Gyeong Seon memberitahu mereka bahawa esok adalah hari apabila anak perempuannya pergi ke syurga , 19 Jun. Gyeong Seon berkata bahawa anaknya meninggal dunia lama dahulu ketika dia berumur 6 tahun. Eun Su terkejut dengan berita itu. Hyeon U berkata ia disebabkan oleh kejadian kebakaran di Atlanta Kolam Renang . Gyeong Seon berkata dia tidak dapat memberi dia memeluk betul dan terpaksa menghantar dia pergi seperti ini. Gyeong Seon berkata beliau adalah seorang ibu dengan begitu banyak rasa bersalah. Gyeong Seon memberitahu Eun Su bahawa nama anaknya itu juga dikenali sebagai Lee Eun Su. Eun Su terkejut. Hyeon U bertanya jika itu adalah benar kerana ini adalah kali pertama beliau dengar dia cakap macam tu. Gyeong Seon berkata beliau tidak mengatakan ia disebabkan oleh sakit hati dia mengalami. Gyeong Seon berkata bahawa walaupun suaminya (Pengerusi Jang ) tidak tahu nama anaknya itu. Gyeong Seon berkata hatinya adalah segala-galanya dalam kesakitan dia memanggil namanya dan itulah sebabnya dia tidak mengatakan ia . Tetapi dia melihat gadis yang sama dengan nama yang sama mempunyai anak perempuannya yang dia mahu memanggil , Lee Eun Su, Lee Eun Su. Eun Su memohon maaf. Gyeong Seon memberitahu Eun Su bahawa ia bukan satu perkara yang dia harus meminta maaf tentang. Ia adalah kesalahannya kerana tidak menjaga anak perempuannya. Gyeong Seon katanya lebih baik pulang ke rumah hari ini kerana dia agak sedih. Gyeong Seon memberitahu Hyeon U bahawa dia akan keluar selepas esok peringatan. Hyeon U ditawarkan untuk pergi dengan dia esok. Gyeong Seon menolak tawaran beliau dan memberitahunya bahawa dia akan pergi sendiri. Gyeong Seon ditanya jika ibu bapa Eun Su telah meninggal dunia. Eun Su berkata tidak. Sebenarnya ibunya .... Pengurus restoran datang bergegas dalam memberitahu Hyeon U kemalangan yang berlaku di restoran. Salah seorang kakitangan telah menyakiti dibakar tangannya. Hyeon U ditanya mengapa . Hyeon U dan Eun Su mula berjalan ke dapur untuk melihat apa yang berlaku . Gyeong Seon ditanya bagaimana kakitangan diuruskan api untuk membiarkan seperti kemalangan berlaku.

Dong Hee datang ke kedai. Dong Hee mula memanggil Dae Goo, Dae Goo si. Dae Goo memberitahu Dong Hee menunggu seketika sehingga dia selesai ini. Jin Goo mengambil alih tugas Dae Goo dan memberitahu mereka untuk keluar. Dong Hee ditawarkan untuk melakukannya untuk Jin Goo . Dong Hee dimaklumkan Jin Goo yang Se Yeon telah dihalau keluar dari syarikat itu sejak mencuri pelan perniagaan restoran bahawa dia bertanggungjawab . Dae Goo Goo dan Jin begitu gembira tentang itu. Dong Hee berkata beliau perlu melihat musang yang di syarikat itu dan di rumah dan dia benar-benar tertekan. Dong Hee berkata mereka perlu menangkap orang-orang felo dan mengalahkan mereka mati. Dae Goo ditanya apa bibir wanita begitu kasar. Dong Hee memohon maaf. Dae Goo memberitahu Dong Hee meninggalkan dengan dia. Kedua-dua meninggalkan meninggalkan Jin Goo tersenyum kemajuan hubungan mereka.

Eun Su bertanya Hyeon U jika kakitangan adalah hak semua. Hyeon U berkata mereka hanya pergi ke hospital dan mereka perlu tunggu dan lihat. Eun Su berkata bahawa tahap membakar seolah-olah menjadi sangat serius. Hyeon U meminta Eun Su jika dia teringat hari dia pertama kali datang ke restoran. Beliau berkata Eun Su hampir masuk ke masalah utama itu. Eun Su berkata dia hampir terlupa tentang itu. Hyeon U ditanya di mana Gyeong Seon adalah . Eun Su memberitahu Hyeon U bahawa dia hanya meninggalkan dan berkata dia tidak tahu bahawa Gyeong Seon mempunyai yang jenis kesakitan. Hyeon U berkata Gyeong Seon tidak menunjukkan ia biasanya tetapi ia seolah-olah dia telah hilang agak sedikit beliau akhir-akhir ini . Sebab itulah dia meneka mengapa. Ia adalah kerana anak perempuan Gyeong Seon mempunyai nama yang sama seperti Eun Su. Eun Su berkata ada seseorang yang kehilangan ibunya dan ada seseorang yang kehilangan anak perempuannya. Ada seseorang yang terlepas ibunya untuk seluruh hidupnya dan menjadi kesal beliau. Ada seseorang sakit dijalankan untuk sepanjang hidupnya kerana anak perempuan si mati itu. Hyeon U berkata semua orang yang hidup yang sama. Ada seseorang yang kehilangan cinta mereka dan ada seseorang ditinggalkan seseorang. Eun Su dipersetujui. Hyeon U memberitahu Eun Su menjerit dengan kuat , ibu, di sini sekarang dan dia akan berasa lebih baik. Hyeon U menjerit dunia ini adalah busuk kepada teras. Hyeon U memberitahu Eun Su untuk mencubanya . Eun Su ketawa dan tidak dapat menguruskan untuk mendapatkan perkataan keluar.



Ep 89 Preview

Eun Su memberitahu Jin Goo bahawa dia tidak akan kembali ke sisinya. Jin Goo memberitahu Eun Su menunggu sehingga hatinya boleh menetap.

Se Yeon memberitahu Pal Soon  bahawa Jin Goo mempunyai dua rekod jenayah. Pal Soon berkata itulah sebabnya mereka tidak boleh membiarkan Jun Hee ditangani Jin Goo sebagai bapa. Se Yeon berkata bahawa mereka perlu mengambil Jun Hee semula dengan cepat. Jeong Hoon datang dan melihat dua daripada mereka mempunyai perbincangan rahsia.

Eun Su akhirnya mendapat keputusan. Jun Hee kini Lee Jun Hee.

Jeong Hoon ditanya sama Jun Hee kini benar-benar anak Eun Su. Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa dia benar-benar mahu Jun Hee untuk menjadi anaknya.

Man Bok memberitahu Se Yeon untuk datang ke bilik bacaan. Pal Soon bertanya apa yang sekarang. Man Bok ditanya jika Se Yeon akan memberinya buku akaun rahsia atau meninggalkan keluarga ini. Man Bok menuntut jawapan daripada Se Yeon .

No comments:

Post a Comment