Tuesday, January 21, 2014

Episod 81

Pal Soon memetik beberapa rambut di Jun Hee untuk melakukan ujian DNA sementara Soon Ja melayani pelanggan.  Pal  Soon memberitahu  Soon Ja dia  terpaksa meninggalkan kedai itu segera disebabkan oleh perkara mustahak . Soon Ja untuk mengesan sesuatu yang tidak kena.

Sebaik sahaja Pal  Soon sampai di rumah, dia memberitahu PA Man Bok untuk membuat kajian tentang Jeong Hoon. Pal  Soon memberikan rambut Jun Hee kepada PA itu dan memintanya untuk melakukan ujian DNA. Beliau juga memberitahu PA itu supaya tidak memberitahu Man Bok. Beliau memberitahu PA untuk yakin bahawa ia tidak ada kena mengena dengan  Man Bok tetapi dia mahu ia dilakukan dengan cepat . Dia juga tidak mahu PA untuk memberitahu Man Bok. Hanya dirinya dan PA itu saje buat masa ini.

Sedang mereka turun dari tangga, Se Yeon pulang ke rumah dan melihat PA memegang sesuatu seperti berus gigi dalam beg kunci zip di tangannya dan kiri. Se Yeon bertanya Pal Soon bagaimana keadaan Man ​​Bok. Pal Soon berkata bapa mentuanya dalam keadaan yang baik. Pal Soon berkata dia mendengar bahawa Se Yeon telah menjadi pengarah untuk perniagaan restoran di syarikat dan menggunakan jawatan Jeong Hoon itu. Se Yeon memohon maaf dan memberitahu Pal  Soon bahawa dia tidak mahu melakukannya sebenarnya. Beliau berkata pejabatnya sedang menjalani pengubahsuaian. Dia bertanya jika Pal  Soon tidak berada dalam mood yang baik. Pal Soon berkata sudah tentu. Beliau berkata Jeong Hoon telah menjadinya seperti ini dan rumah dan syarikat dibiarkan . Se Yeon tiba-tiba menjadi seorang pengarah dalam sehari dan menggunakan pejabat Jeong Hoon itu. Dia bertanya Se Yeon bagaimana dia boleh berada dalam mood yang baik. Se Yeon berkata Jeong Hoon akan kembali kepada syarikat itu tidak lama lagi, dia akan memastikan daripadanya. Pal  Soon bertanya. Se Yeon menjawab sudah tentu. Sama seperti kenyataan Man Bok, suaminya adalah lebih penting daripada abangnya sendiri. Beliau memberitahu Pal  Soon bahawa dia akan menjaga pejabat Jeong Hoon dan akan memanggil kembali untuk membiarkan dia duduk di kedudukannya. Pal Soon berkata bahawa Man ​​Bok akan membuat Jeong Hoon pengerusi naib beliau dan tertanya-tanya jika Jeong Hoon akan suka atau tidak . Se Yeon berpura-pura teruja lebih berita. Pal  Soon memberitahu Se Yeon untuk masuk dan mengucapkan selamat kepada Man Bok kerana ayah mentuanya belum tidur lagi.

Se Yeon masuk ke bilik Man Bok dan bertanya jika Man ​​Bok sedang tidur. Saat Se Yeon baru hendak keluar daripada bilik itu, Man Bok memanggil Se Yeon dan bertanya jika dia gembira kerana berkahwin dengan Jeong Hoon. Se Yeon berkata sudah tentu. Man Bok berkata sejak dia pertama kali datang ke rumah mereka, dan dia memberitahu mereka tidak lama selepas itu dia akan berkahwin Jeong Hoon apabila dia membesar . Se Yeon memberitahu Man Bok yang dia mengatakannya dahulu.  Man Bok berkata walaupun dia kehilangan anak dalam kandungannya itu selepas berkahwin dengan Jeong Hoon tetapi dia telah mendapat apa yang dia mahukan . Se Yeon menjawab ya . Man Bok berkata sejak Se Yeon ditentukan untuk menyembunyikan tulang beliau dalam keluarga Kang , mereka perlu menanamnya . Man Bok berkata Se Yeon juga teringat hari lahir bapanya. Beliau berkata Se Yeon adalah terlalu baik hati  untuk mengingati hari lahir bapanya untuk membantu beliau meraikan. Se Yeon memberitahu Man Bok bahawa dia akan menjaga semua ulang tahun dan hari lahir orang tua-tua dalam keluarga pada masa hadapan. Man Bok memberitahu Se Yeon untuk naik ke biliknya. Se Yeon memberitahu Man Bok  supaya berehat. Muka Man ​​Bok ini mula berubah apabila Se Yeon meninggalkan biliknya.

Di dalam biliknya , Se Yeon tertanya-tanya jika Man ​​Bok tahu sudah tahu kisah sebenar . Se Yeon berkata ia tidak mungkin.

Dong Yeon bertanya Hwang Jae Ryeol untuk mengetahui berapa banyak saham keluarga Man ​​Bok miliki. Beliau juga mahu tahu berapa banyak harta sebenar Man Bok, Pal Soon dan Jeong Hoon miliki. Dong Yeon berkata Man ​​Bok menggunakan kod akaun dalam syarikat untuk menguruskan dana rahsia. Beliau berkata banyak kod akaun adalah di bawah nama pemegang saham di dalam Kumpulan Man Bok. Dia mahu tahu bagaimana untuk memindahkan wang itu di bawah namanya dan memberitahu Jae Ryeol untuk mengetahui tentang itu. Dong Yeon berkata beliau perlu balik kepada Kumpulan Man Bok seperti keadaan asalnya , seperti syarikat bapanya , Kedai Makanan Jin Seong  . Dong Yeon merancang untuk menukar Kumpulan Man Bok kepada Kumpulan  Jin Seong. 

Eun Su datang mengambil Jun Hee di kedai  Soon Ja. Eun Su bertanya sama  ada Jun Hee mempunyai masa yang sesuai. Soon Ja memberitahu Eun Su yang dia membuat Kimbap untuk Jun Hee makan. Eun Su mengucapkan terima kasih kepada Soon Ja dan memberitahunya yang mereka akan meninggalkan kedai itu sekarang. Soon Ja memberitahu Eun Su sebelum dia meninggalkan dia mendengar dari Jin Goo yang Pal Soon nampaknya sudah meneka sesuatu. Eun Su menjawab ya. Soon Ja berkata itulah sebabnya Pal Soon selalu akan datang ke kedainya untuk melihati Jun Hee. Soon Ja bertanya Eun Su jika prosedur undang-undang berjalan dengan lancar. Eun Su berkata mahkamah akan membuat keputusan selepas dua bulan. Soon Ja  tahu dan memberitahu Eun Su tidak bimbang kerana dia tidak akan berkata apa-apa . Soon Ja berkata jika Pal Soon tidak tahu, dia akan mengatakan dia adalah cucunya. Eun Su mengucapkan terima kasih kepada Soon Ja dan kemudian meninggalkannya dengan Jun Hee. 

Soon Ja berkata hari Anseong adalah lebih baik . Kemudian Eun Su ,Jun Hee dan Jin Goo boleh menjalani kehidupan yang harmoni dan bahagia bersama-sama walaupun Eun Su mungkin telah kehilangan ingatannya . Jin Goo datang dan Soon Ja ditanya jika beliau tidak melihat Jun Hee dan Eun Su keluar. Jin Goo berkata beliau tidak melihat mereka. Soon Ja berkata jika Jin Goo datang lebih awal, dia boleh telah melihat Eun Su. Soon Ja  melihat mainan yang Jun Hee tinggalkan dan memberitahu Jin Goo untuk membawa ia kepada Jun Hee serta merta. Jin Goo dikatakan memberikannya kepada Jun Hee apabila dia datang sekali lagi . Soonn Ja berkata Jun Hee akan mencari dan berkata mereka tidak sepatutnya pergi jauh . Beliau memberitahu Jin Goo lari ke perhentian bas untuk melihatnya. Jin Goo lakukan kerana beliau diberitahu. Soon Ja berkata dalam hati bahawa mereka harus melihat satu sama lain dengan lebih kerap . Siapa tahu apa yang akan berlaku. Eun Su mengampuni dia sama sekali dan tinggal bersama-sama seperti sebelum ini. Soon Ja berkata Jin Goo mesti cuba yang terbaik kerana mereka adalah orang yang berharga kepada Jin Goo .

Jeong Hoon menunggu Eun Su dan Jun Hee. Jun Hee disambut Jeong Hoon. Jeong Hoon bertanya kepada Jun Hee. Beliau berkata Jun Hee telah menjadi lebih sihat dan kuat sejak kali terakhir beliau melihat dia . Jun Hee mengucapkan terima kasih kepadanya . Jeong Hoon bertanya bagaimana keadaan Eun Su. Eun Su berkata beliau telah mendengar mengenai apa yang berlaku di dalam syarikat itu dan bertanya bagaimana Jeong Hoon pula. Jeong Hoon menjawab keadaannya adalah baik. Jeong Hoon berkata bahawa dia fikir Eun Su tidak mengambil berat tentang dia. Jeong Hoon memberitahu Eun Su yang dia mahu untuk makan malam bersama Jun Hee dan bertanya jika dia boleh berbuat demikian. Beliau mahu mereka bertiga boleh makan bersama-sama tetapi dia tahu bahawa Eun Su akan tidak bersedia untuk berbuat demikian. Jeong Hoon berkata dia ingin makan malam dengan Jun Hee. Eun Su bertanya Jun Hee jika mahu untuk makan malam bersama Jeong Hoon. Jun Hee bertanya bagaimana dengan ibunya pula. Eun Su berkata beliau akan tinggal di rumah dan hanya dia dan Jeong Hoon sahaja. Eun Su bertanya jika Jun Hee bersedia untuk berbuat demikian. Jeong Hoon bertanya apa yang Jun Hee ingin makan dan mereka akan makan apa yang dia suka. Jun Hee berkata pizza.

Jin Goo yang membawa mainan Jun Hee menyaksikan 3 beranak itu.  Jeong Hoon memberitahu Jun Hee yang dia suka pizza juga dan mereka boleh berbuat demikian. Jeong Hoon berkata Eun Su perlu menunggu mereka untuk membawa pizza kembali untuknya. Jun Hee bersetuju. Eun Su memberitahu Jeong Hoon untuk memberi cincin apabila mereka dalam perjalanan balik supaya dia boleh keluar mengambil Jun Hee. Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa dia akan menghantar Jun Hee kembali. Jika Jun Hee bersedia , beliau akan mempunyai pizza dengan beliau dan pergi ke taman untuk berjalan-jalan. Beliau berkata beliau tidak akan letih Jun Hee keluar. Eun Su berkata  kepada Jun Hee semuanya akan baik dan dia pun pergi meninggalkan Jun Hee dan Jeong Hoon. Perasaan Jin Goo bercampur baur melihat kejadian itu lalu meninggalkan tempat itu  tanpa memberi mainan kereta tersebut. (Kasihan Jin Goo)

Dae Goo bertanya Dong Hee di kafe mengapa dia sentiasa mahu berjumpa dengannya. Beliau memberitahu Dong Hee yang Soon Ja sentiasa melihat mereka berdua. Dong Hee berkata Soon Ja telah benar-benar pergi terlalu jauh dan bertanya jika Soon Ja akan memarahinya. Dong Hee bertanya  Dae Goo kenapa tidak suka orang hebat sepertinya; dengan kerja yang baik, watak baik dan mudah pergi . Dae Goo berkata dia terlalu berumur@tua,  garang, malas dan suka menceroboh. Dong Hee bertanya  siapa yang berkata begitu dan memberitahu Dae Goo yang dia seorang yang pembersih. Dae Goo berkata Soon Ja yang berkata itu dan dia juga memberitahu Dong Hee yang Soon Ja berkata sesiapa yang berkahwin dengannya akan mem. Dong Hee berkata itulah sebabnya Dae Goo muda. Dae Goo ditanya mengapa . Dong Hee berkata setiap perkataan beliau berkata adalah seperti kanak-kanak berusia lapan tahun ; ibu saya berkata , ibu saya berkata . Dong Hee berkata ia bukan satu lelaki 28 tahun perlu berkata. Dae Goo memberitahu Dong Hee bahawa dia hanya memberitahu beliau pandangan ibunya. Dong Hee menyatakan Dae Goo memberitahunya pandangan dan tidak beliau pandangan ibunya. Dong Hee mahu Dae Goo memberitahunya kebenaran jika difikirkannya dia tidak banyak . Dae Goo katanya adalah semua hak dan bertanya mengapa Dong Hee tiba-tiba ditanya soalan ini. Dae Goo ditanya jika Dong Hee suka dia. Dong Hee ditanya apa Dae Goo mengatakan dan bertanya mengapa dia harus suka dia . Dae Goo ditanya mengapa dia panik jika ia tidak begitu. Dong Hee menyentuh pipinya dan berkata tidak, tidak. Dae Goo memberitahu Dong Hee yang mukanya telah pergi merah. Dae Goo ketawa dan berkata, dia tahu bahawa ia akan menjadi seperti ini yang Dong Hee benar-benar suka kepadanya. Dong Hee marah dan berkata dia tidak dan memberitahu Dae Goo bahawa dia salah. Dong Hee kehabisan kafe.

Jeong Hoon mempunyai masa yang baik dengan Jun Hee mempunyai pizza dan menghabiskan masa bersama-sama (Saya tidak akan mengulas lanjut mengenai kejadian ini).

Eun Su semakin pembentangan bersedia untuk taklimat kepada para pemegang saham. Eun Su tertanya-tanya apa masalah Se Yeon akan mewujudkan lagi.

Dae Goo dan Dong Hee telah keluar makan. Dae Goo memegang kad nama dan berkata kepada Dong Hee bahawa dia mendengar ini adalah yang terbaik firma pengurusan bakat baru-baru ini . Dong Hee menjawab ya dan memberitahu Dae Goo bahawa rakannya adalah pemimpin pasukan dalam jabatan pemasaran dan memberitahu Dae Goo pergi untuk uji bakat . Dae Goo ditanya jika Dong Hee mempunyai rakan-rakan dalam industri hiburan. Dong Hee menyatakan Dae Goo untuk melihat watak itu. Dia bertanya dia tidak mendapati dia mempunyai banyak rakan-rakan. Dae Goo melihat kad itu dan berkata tempat itu melakukan Hip -hop dan dia Teuroteu . Dong Hee berkata itulah sebabnya Dae Goo tidak boleh melakukannya. Beliau memberitahu Dae Goo bahawa ia tidak sehingga beliau untuk membuat keputusan sama ada dia melakukan Hip -hop atau Teuroteu . Beliau berkata yang tahu mungkin dia mempunyai kualiti untuk Hip- hop. Dong Hee menyatakan Dae Goo untuk hanya makan . Dae Goo berkata mulut Dong Hee berhak ia . Dong Hee ditanya apa Dae Goo bermakna dengan mengatakan bahawa untuk nuna beliau (Dong Hee ). Dae Goo berkata Dong Hee adalah pencuri dan masih berkata dia nuna beliau. Dong Hee ditanya sama ada dia adalah dongsaeng beliau bukannya nuna atau ibu atau ibu saudara atau bapa saudara . Dae Goo berkata dia tahu ajumma , dan kemudian diperbetulkan sendiri memanggil nuna dia. Dae Goo memberitahu Dong Hee bahawa tidak kira bagaimana baik makanan merasai, dia sekurang-kurangnya perlu mengelap beras dari sisi bibirnya dan kemudian makan. Dong Hee ditanya apa Dae Goo lakukan. Dong Hee berkata Dae Goo sentiasa melakukan perkara-perkara yang aneh dan berkata beliau masih di usia muda. Dae Goo berkata dia telah pun berusia 28 tahun. Panggilan datang untuk Dong Hee dari Ketua Oh. Dong Hee memberitahunya bahawa dia akan tergesa-gesa kembali ke pejabat. Dae Goo bermula akan selepas Dong Hee yang meninggalkan tergesa-gesa , bertanya apa yang sedang berlaku.

Eun Su menunggu Jun Hee untuk pulang ke rumah . Jeong Hoon ditanya sama Eun Su telah tidak dimakan makan malam dan memberinya pizza yang dibelinya untuk dia. Eun Su berkata dia halus dan mengucapkan terima kasih kepadanya . Jeong Hoon membida nyenyak selepas menghantar Jun Hee rumah. Eun Su ditanya apa Jeong Hoon merancang untuk melakukan pada masa hadapan. Jeong Hoon berkata beliau mempunyai sesuatu yang dia telah merancang untuk masa yang lama dan dia mahu mengambil peluang untuk melakukan perkara itu. Eun Su bertanya apa yang ada. Jeong Hoon berkata Makanan Syarikat Hijau. Jeong Hoon berkata sebelum Man Bok Makanan, ada rancangan untuk menggunakan harga paling murah untuk menghasilkan massa dan menjual. Tidak perlu merasa tertekan lebih runcit yang layak. Jeong Hoon berkata, adalah bahawa jenis makanan semula jadi yang Jun Hee boleh yakin dan makan ; roti , biskut , pizza , ais krim dan lain-lain , tanpa apa-apa bahan-bahan tiruan atau berbahaya ditambah. Jeong Hoon berkata, dia mahu melakukannya sekali lagi di bawah nama Man ​​Bok ini . Eun Su berkata beliau akan membantu beliau jika dia boleh. Jeong Hoon mengucapkan terima kasih kepada beliau untuk itu dan berkata ia masih di peringkat konsep. Jeong Hoon memberitahu Eun Su untuk membantu beliau apabila ia bermula.

Ketua Oh pacing atas dan ke bawah pejabat apabila Dong Hee datang dan Dae Goo datang . Dong Hee ditanya apa Ketua Oh bercakap tentang; bahawa konsep reka bentuk restoran nampaknya bocor. Ketua Oh menunjukkan Dong Hee faks yang digugurkan di bilik mesyuarat. Ia seolah-olah jatuh dan tidak dilihat oleh sesiapa. Ketua Oh berkata beliau melihat di bawah mesin faks secara kebetulan. Dong Hee berkata ini adalah menu Eun Su kerana restoran. Ketua Oh ditanya mengapa ini akan berada di bawah mesin faks . Dae Goo berkata seseorang faks pelan perniagaan dan meninggalkan satu daripada dengan tidak sengaja dan yang jatuh di bawah mesin faks. Ketua Oh bersetuju dengan Dae Goo . Dong Hee mahu Ketua Oh untuk segera memeriksa di mana ia telah difakskan kepada . Beliau memberitahu Ketua Oh untuk memeriksa rekod faks. Ketua Oh berkata beliau berbuat demikian tetapi semua memori itu telah dipadam ; tiada yang ditinggalkan di penerimaan dan dihantar. Dong Hee bertanya apa yang perlu dilakukan . Dae Goo cadangan untuk memanggil untuk pembaikan untuk mendapatkan semula memori. Dong Hee berkata ia menuntut perhatian segera sekarang dan di mana mereka mendapati bengkel pada masa ini . Dong Hee teringat kertas faks dan tertanya-tanya di mana ia boleh. Beliau berkata ia akan menjadi lebih jika ia di mesin pencincang itu. Ketua Oh memberitahu Dong Hee yang mesin pencincang rosak sejak semalam . Dong Hee diingat bahawa sekarang. Dong Hee berkata ia mungkin di sini dan memberitahu kedua-dua mereka untuk mula mencari untuk itu. Mereka kelihatan di mana-mana . Ketua Oh berkata bahawa semua tong sampah dikosongkan dan ada apa-apa. Dong Hee berkata mungkin .... Dong Hee pergi untuk mengambil sampah ke dalam pejabat. Dong Hee berkata bahawa mungkin faks adalah di dalam dan memberitahu mereka untuk mencari atau sesuatu yang serupa. Dong Hee berkata mereka perlu mencari ia . Dae Goo ditanya mengapa dia harus berbuat demikian. Dong Hee ditanya sama ada dia yang lebih tua patut melakukannya. Dong Hee menyatakan Dae Goo bahawa sejak dia telah makan , dia perlu melakukan kerja. Dong Hee memberitahu mereka untuk segera berbuat demikian ketika dia pergi dan membuat panggilan telefon segera.

Jun Hee adalah lukisan. Eun Su ditanya sama Jun Hee adalah melukis Jin Goo . Jun Hee berkata dia melukis Jeong Hoon. Eun Su ditanya sama Jun Hee seronok dengan Jeong Hoon. Jun Hee berkata ya dan memberitahu Eun Su yang Jeong Hoon adalah alahan kepada udang seperti yang dia lakukan . Jun Hee menyatakan Eun Su bahawa dia melukis Jin Goo sekarang. Eun Su berkata Jun Hee pandai melukis Jin Goo . Dong Hee dipanggil Eun Su. Eun Su terkejut dengan berita itu.

Hyeon U dikatakan Gyeong Seon yang Eun Su akan menjadi bantuan yang besar kepada beliau jika dia menjadi setiausaha beliau. Gyeong Seon ditanya mengapa Hyeon U sentiasa mahu berpasangan beliau dengan Eun Su. Hyeon U memberitahu Gyeong Seon bahawa dia akan suka Eun Su. Dia memberitahunya untuk tunggu dan lihat. Gyeong Seon katanya agak bahawa dengan Eun Su. Beliau berkata, ia seolah-olah bahawa Eun Su tidak sesuai dengan beliau dalam banyak cara. Beliau berkata kesan pertama Eun Su juga seperti itu dan Se Yeon adalah di antara. Panggilan datang dari Dong Hee untuk Hyeon U mengenai perkara itu.

Hyeon U dan Eun Su datang bergegas ke pejabat Dong Hee . Hyeon U bertanya Dong Hee apa yang sedang berlaku dan bagaimana reka bentuk restoran boleh bocor. Eun Su bertanya Dae Goo mengapa dia di sini. Dae Goo berkata beliau tertanya-tanya juga. Dong Hee menyatakan Dae Goo diam dan melakukan kerjanya. Dong Hee menyatakan Hyeon U dan Eun Su bercakap di dalam bilik mesyuarat . Ketua Oh menjerit bahawa dia telah menjumpainya. Katanya beliau mendapati yang faks telah dihantar kepada. Ia telah dihantar ke Se Yeon .

Man Bok teringat PA yang memberitahu bahawa jika buku akaun rahsia dibuat awam, ia akan menggoncang seluruh Kumpulan. Siasatan oleh pendakwa tidak akan diperlukan dan juga Man ​​Bok akan disiasat. Se Yeon datang dengan ubat untuk dia. Man Bok memberitahu Se Yeon untuk meninggalkan ia di sana. Man Bok berkata kepada dirinya bahawa jika Se Yeon masih anak perempuannya dalam undang-undang , Dong Yeon tidak boleh berbuat banyak untuk dia. Man Bok bertanya Se Yeon apa yang sedang berlaku dengan Dong Yeon . Beliau ditanya mengapa Dong Yeon tidak ada di sini untuk melihat apabila dia pengsan. Se Yeon berkata Dong Yeon menyebut bahawa dia akan datang dengan melihat dia . Man Bok memberitahu Se Yeon bertanya Dong Yeon didapati. Se Yeon berkata ya. Jeong Hoon datang masuk Man Bok memberitahu Se Yeon dan Jeong Hoon mengambil tempat duduk . Man Bok memberitahu Jeong Hoon untuk mendengar dengan teliti . Dia mahu Jeong Hoon untuk kembali rumah tanpa syarat. Beliau berkata ia adalah terlampau bahawa anak hanya beliau meninggalkan rumah apabila dia pengsan. Beliau mengarahkan Jeong Hoon untuk kembali rumah dan tinggal dari hari ini dan seterusnya. Juga, Man Bok memberitahu Jeong Hoon bahawa dia benar-benar tidak boleh menceraikan Se Yeon tidak kira apa yang berlaku. Man Bok memberitahu Se Yeon untuk bersedia untuk mempunyai anak . Man Bok dikatakan Jeong Hoon bahawa dia tidak tahu mengapa dia merawat Se Yeon cara ini. Man Bok memberitahu Jeong Hoon yang Se Yeon adalah isterinya dan tidak ada satu di dunia yang tidak akan mengambil berat tentang isteri mereka. Man Bok memberitahu Jeong Hoon untuk pulang ke rumah dengan segera. Se Yeon tersenyum.

Jeong Hoon pergi ke dalam kajian ini kecewa. Se Yeon mengikutinya dan berkata Man ​​Bok yang tepat . Apa yang akan orang berfikir tentang dirinya jika dia meninggalkan rumah dan meninggalkan isterinya dengan sendiri? Jeong Hoon, berkata dia tidak peduli apa yang orang fikir . Se Yeon berkata ia adalah berbeza untuk Man Bok dan beliau juga telah menganggap imej syarikat. Beliau berkata jika Jeong Hoon adalah pengganti , dia harus bertindak seperti satu dan mempunyai rasa tanggungjawab. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon jujur ​​antara satu sama lain . Jeong Hoon bertanya Se Yeon betul-betul apa yang dia mahu . Jeong Hoon memberitahu Se Yeon yang hatinya tidak dengan dia. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon bahawa dia akan menceraikannya tidak kira apa dan bertanya apa sebab beliau adalah untuk menggantung pada . Se Yeon berkata ia adalah kerana dia mencintai dia . Jeong Hoon ditanya apa , Love ? Jeong Hoon ketawa dan bertanya Se Yeon jika dia tahu apa cinta itu . Se Yeon ditanya sama Jeong Hoon adalah mengejek dan dia memberitahu beliau untuk berbuat demikian. Se Yeon berkata dalam matanya, cintanya untuk beliau mungkin menggelikan , tetapi ia adalah kaedah beliau. Katanya, dia suka dia tidak kira sama ada Jeong Hoon meninggalkan rumah atau tidak. Dia akan tergantung pada . Sama ada Jeong Hoon melihat Eun Su atau tidak, dia akan berada di sini dan oleh itu dia memberitahu beliau untuk mencubanya. Se Yeon berkata Jeong Hoon sentiasa menggunakan Jun Hee sebagai alasan. Se Yeon memberitahu Jeong Hoon bahawa dia akan memberitahu Man Bok dan mengambil Jun Hee kembali ke membangkitkan dia . Jeong Hoon ditanya apa . Se Yeon memberitahu Jeong Hoon tidak bimbang kerana dia yakin mampu menjadi ibu yang baik untuk Jun Hee dan adalah lebih baik daripada dia bayangkan. Jeong Hoon berkata Se Yeon adalah gila. Se Yeon berkata dia tidak gila dan oleh itu jika Jeong Hoon tidak mahu dia untuk meningkatkan Jun Hee , katanya kepada Jeong Hoon untuk pulang ke rumah dengan segera.

Pal Soon dan Man Bok adalah di atas katil. Pal Soon berkata bahawa walaupun dia tidak mengatakan ini tetapi jika mereka berkahwin dengan anak perempuan yang salah dalam undang-undang di rumah, seluruh keluarga akan bersurai. Pal Soon berkata bahawa sejak Se Yeon memasuki ke dalam keluarga , tidak ada hari rehat ; Jeong Hoon meninggalkan rumah, Dong Hee adalah konfrontasi terhadap Se Yeon setiap hari, selamat sedang diserbu oleh seseorang, Man Bok pengsan juga . Pal Soon tertanya-tanya apa perubahan pelik ini dan jika dia pergi dan melakukan jampi. Pal mendapati mengapa pelik pencuri hanya akan mencuri buku akaun dari selamat. Dia bertanya apa sebenarnya yang menjelaskan buku adalah . Man Bok memberitahu Pal Soon menjadi tenang dan tidur cepat. Pal Soon bertanya walaupun ia adalah rumah tangga atau pemandu Pak atau tukang kebun. Mengapa mereka hanya mengambil yang jauh ? Jika mereka mahu mengambil, mereka akan mengambil mereka wang dan emas bar tetapi mengapa buku akaun. Kesimpulan akhir perkara itu jika ia tidak dilakukan oleh keluarga , orang luar akan Se Yeon . Pal Soon tiba-tiba teringat yang dia nampak dia keluar dari pengajian. Man Bok tiba-tiba bangun dan bertanya jika dia melihatnya . Pal Soon berkata ya dan berkata tiada siapa yang berada di rumah itu. Beliau berkata Se Yeon keluar mengatakan dia sedang mencari buku. Tetapi apa yang boleh Se Yeon mendapati dalam kajian beliau sebagai Man Bok tidak mempunyai banyak buku. Man Bok ditanya berapa lama mereka dijaga Se Yeon . Pal Soon berkata 12 tahun dan Se Yeon pergi ke Amerika semasa dia berumur 22 tahun dan kemudian ke Paris. Selepas itu mereka telah tinggal berasingan. Man Bok dikatakan Pal Soon bahawa mereka telah dipandang ringan Se Yeon , berfikir dia hanya seorang kanak-kanak kecil pengsan . Man Bok berkata beliau lama. Pal Soon bertanya Man ​​Bok jika Se Yeon benar-benar melakukannya. Man Bok menafikannya dan memberitahu Pal Soon untuk pergi ke tidur.

Pal Tidak lama kemudian datang untuk melihat Jeong Hoon dalam kajian beliau . Jeong Hoon bertanya Pal Tidak lama jika dia tidak tidur. Pal Soon berkata dia tidak boleh tidur kerana keluarga adalah dalam keadaan kucar- . Pal Soon bertanya apa Jeong Hoon benar-benar mahu lakukan. Beliau berkata Jeong Hoon tinggal di luar dan sebaik sahaja dia pulang ke rumah , beliau dihimpunkan dirinya dalam apa-apa kajian kecil . Pal Soon berkata dia adalah benar-benar sedih tentang itu. Jeong Hoon memberitahu Pal Soon bahawa dia adalah baik. Pal Soon berkata jika dia tahu terlebih dahulu, dia tidak akan membiarkan mereka berkahwin. Tetapi, dia tidak boleh membuat Se Yeon yang hanya hilang meninggalkan anaknya seperti ini sekarang. Pal Soon memberitahu Jeong Hoon untuk pulang ke rumah pertama. Pal Soon berkata walaupun Man Bok adalah baik kali terakhir tetapi yang tahu apa yang akan berlaku . Pal Soon berkata jika Man ​​Bok menerima tamparan lagi dan pengsan lagi, dia benar-benar akan memerlukan dia untuk berada di sekitar dan dia begitu tidak selesa mengenai semua perkara . Pal Soon berkata bahawa dia adalah yang mencurigakan lebih Se Yeon baru-baru ini ke atas beberapa kawasan . Pal Soon berkata melupakan insiden pesalah tersebut dan memberitahu Jeong Hoon bahawa dia melihat Se Yeon yang keluar dari kajian Man Bok ini masa yang lain.

No comments:

Post a Comment