Thursday, January 23, 2014

Episod 86


Se Yeon pergi ke dapur.  Pal Soon bertanya mengapa Se Yeon mengunci dirinya di dalam biliknya sepanjang hari. Pal Soon memberitahu Se Yeon untuk membawa ubat Man Bok untuk beliau ke dalam bilik bacaan. Jeong Hoon pulang ke rumah dan diabaikan Se Yeon . Pal Soon berkata ia adalah masalah yang serius dan bertanya mengapa Se Yeon tidak boleh menangkap hati manusia dari hari perkahwinan sehingga sekarang. Pal Soon tertanya-tanya jika dia boleh mempunyai cucu dan ia seolah-olah seperti memetik bintang dari langit. Pal Soon berkata beliau tiada pilihan tetapi untuk segera membawa pulang Jun Hee. Se Yeon memberitahu Pal Soon bahawa dia mempunyai satu cara untuk membawa Jun Hee rumah. Pal Soon bertanya Se Yeon apa yang ada. Se Yeon memberitahu Pal Soon dia akan memberitahu kemudian.

Se Yeon membawa ubat ke dalam bilik bacaan Man Bok . Man Bok memberitahu PA Yoon beliau untuk mengatakan bahawa mereka akan menyerahkan bukti itu kepada polis . Man Bok berkata jika mereka mempunyai maklumat itu, mereka dengan jelas akan tahu siapa penjenayah yang menyerbu selamat. Se Yeon adalah rasa tidak senang mendengarnya. Se Yeon bertanya Man ​​Bok jika dia telah ditangkap penjenayah. Man Bok menjawab tidak dan memberitahu Se Yeon tidak perlu bimbang. Man Bok memberitahu PA Yoon meninggalkan pertama dan kemudian dia memberitahu Se Yeon meninggalkan juga.

Se Yeon pergi selepas PA Yoon untuk bertanya jika mereka benar-benar ditangkap penjenayah yang menyerbu selamat. PA Yoon memberitahu Se Yeon bahawa mereka masih belum ditangkap jenayah tetapi mereka telah menemui bukti yang boleh menangkap penjenayah. Se Yeon bertanya PA Yoon apa yang . PA Yoon memberitahu Se Yeon bahawa dia tidak boleh memberitahu dia dan dia pergi. Se Yeon tertanya-tanya jika mereka benar-benar terdapat bukti.

Se Yeon kembali ke biliknya dan tertanya-tanya apa sebenarnya bukti yang diperkatakan . Tidak ada apa-apa CCTV dan beliau telah menyapu bersih cap jari beliau. Se Yeon adalah berfikir berhubung perkara itu.

Se Yeon bermimpi pergi ke bilik bacaan Man Bok lewat sebelum subuh dan seram kejutan beliau , Man Bok sedang duduk dalam gelap. Man Bok bertanya Se Yeon apa yang dia lakukan di sini sebelum subuh. Se Yeon cuba untuk menafikan berkata ia tidak seperti itu. Man Bok bertanya Se Yeon jika dia melakukannya . Jika dia mencuri akaun rahsia menempah dari selamat beliau. Se Yeon menafikan berbuat demikian . Man Bok dipanggil Se Yeon seorang gadis yang tidak baik dan memberitahunya bahawa dia telah membesarkannya selama dua puluh tahun. Bagaimana dia berani menyentuh selamat beliau. Dia bertanya jika dia fikir dia akan membiarkan dia kira dan memanggilnya orang yang sombong. Man Bok mula mencekik Se Yeon . Se Yeon terjaga di sebuah ketakutan . Se Yeon memberitahu dirinya bahawa ini tidak akan lakukan. Dia mesti mengetahui keterangan itu.

Jeong Hoon telah bersiap sedia untuk kerja-kerja dalam kajian beliau . Se Yeon datang dan memberitahu Jeong Hoon bahawa mereka harus mempunyai berbual. Se Yeon memberitahu Jeong Hoon bahawa dia mempunyai sidang akhbar semalam dan jika dia tahu tentang itu. Jeong Hoon bertanya demikian. Se Yeon meletakkan celaan orang Eun Su. Beliau berkata ia adalah kerana Eun Su bahawa dia tidak dapat menguruskan studio beliau lagi dan dia tidak tahu apabila seksyen penyiaran itu akan kapak itu. Beliau juga berkata syarahan di universiti-universiti juga akan menjadi sukar untuk dia. Se Yeon memberitahu Jeong Hoon bahawa dia akan kehilangan segala-galanya kerana wanita itu. Jeong Hoon tersenyum dan bertanya bagaimana yang boleh disebabkan oleh Eun Su. Dia bertanya Se Yeon tidak dia berbohong . Se Yeon memberitahu Jeong Hoon bahawa dia masih berdiri di sebelah seorang wanita Islam dan berkata halus kerana dia tidak menjangka banyak dari Jeong Hoon. Walau bagaimanapun , Se Yeon memberitahu Jeong Hoon bahawa dia tidak akan melepaskan jawatannya sebagai Pengarah perniagaan restoran. Se Yeon memberitahu Jeong Hoon yang Man Bok nampaknya meletakkan tekanan ke atas Dong Yeon . Dia mahu Jeong Hoon untuk mengatakan beberapa perkataan untuk dia. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon untuk menyelesaikan masalah sendiri dirinya. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon untuk mendengar dengan teliti kerana beliau dengan jelas kepadanya. Jeong Hoon memberitahu Se Yeon bahawa dia akan membuat segala-galanya kembali ke adalah negeri asal. Apa yang dia bermakna bahawa dia tidak lagi akan dimainkan oleh Se Yeon . Oleh itu, katanya kepada Se Yeon tidak memegang apa-apa jangkaan dari dia. Dia bertanya jika Se Yeon memahami apa yang dia berkata . Jeong Hoon meninggalkan untuk kerja-kerja . Se Yeon memberitahu Jeong Hoon tunggu dan lihat kerana beliau tidak pernah akan dan tidak boleh berputus asa .

Gyeong Seon datang ke pejabat beliau sebagai Eun Su telah mengemas mejanya . Gyeong Seon katanya tertanya-tanya bagaimana Se Yeon adalah selepas mengadakan sidang akhbar. Gyeong Seon memberitahu Eun Su bahawa dia tidak menyalahkan beliau dan berkata Se Yeon kini menerima hukuman bagi perbuatan-perbuatan sendiri. Bagaimanapun, beliau agak bimbang dalam pendirian beliau untuk Se Yeon . Ia seolah-olah bahawa dia telah mengajar Se Yeon salah. Gyeong Seon memberitahu Eun Su untuk memberi tangan kerana beliau melakukan tugas beliau untuk buku beliau hari ini. Eun Su dipersetujui.

Gyeong Seon memberitahu tips Eun Su kerana dia masak. Gyeong Seon memberitahu Eun Su yang semua orang berfikir bahawa masakan adalah kemahiran yang hanya memerlukan tangan. Gyeong Seon berkata yang tidak betul. Beliau memberitahu Eun Su bahawa ia memerlukan semangat dan usaha serta imaginasi. Beliau berkata adalah masakan dan ia tidak boleh kekurangan satu. Beliau berkata imaginasi adalah aspek yang paling penting. Gyeong Su memberi contoh ikan berbicara. [ Saya tidak akan pergi ke dalamnya. ] Eun Su berkata ia adalah sukar dipercayai bahawa masakan boleh membuat dia berasa seperti dia berada dalam berkhayal . Gyeong Seon berkata apabila Eun Su datang ke alam tertentu, dia juga akan menjadi seperti itu . Beliau berkata Eun Su mempunyai keupayaan semula jadi dengan masakan dan ia seolah-olah bahawa kemahiran ibu masakan beliau agak baik. Eun Su memberitahu Gyeong Su bahawa dari apa yang dia teringat , ibunya sentiasa dalam memasak dapur. Beliau berkata adalah sangat menyenangkan dan masa gembira. Gyeong Seon ditanya sama Eun Su katanya terpisah dari ibunya di berumur enam tahun. Eun Su menjawab ya . Gyeong Seon memberitahu Eun Su bahawa dia juga terpisah dari anak perempuannya ketika dia berumur enam tahun. Eun Su bertanya Gyeong Seon jika dia mempunyai seorang anak perempuan. Gyeong Su berkata nama anak perempuannya juga .... Gyeong Seon memberitahu Eun Su bahawa dia akan memberitahunya masa akan datang. Eun Su dapat merasakan Gyeong Seon rindukan anak perempuannya.

Photo ditembak untuk buku Gyeong Seon ini . Eun Su ditonton Gyeong Seon kerana dia pergi ke kerja. Gyeong Seon memberitahu Eun Su jika dia melihat dari sisi lain hidangan , ia memberikan perasaan yang lain.

Eun Su membawa teh untuk Gyeong Seon dan Hyeon U. Gyeong Seon meminta Eun Su jika dia letih. Eun Su memberitahu Gyeong Seon bahawa dia banyak belajar hari ini. Hyeon U ditanya jika Gyeong Seon telah pergi terlalu jauh . Hyeon U berkata Gyeong Seon sentiasa memukulnya dengan senduk sup di atas kepalanya serta menjerit dan menjerit apabila dia mengajar dia. Hyeon U berkata Gyeong Seon diajar Eun Su terlalu mudah dan bertanya jika ia adalah berat sebelah jantina. Gyeong Seon katanya adalah berat sebelah jantina sedikit dan memberitahu Hyeon U bahawa dia tidak mempunyai pilihan lain melainkan menanggung dengannya. Pengurus restoran datang untuk memberitahu Eun Su bahawa dia mempunyai pengunjung .

Jeong Hoon berkata Eun Su seolah-olah menjadi agak sibuk . Eun Su berkata beliau telah selesai apa yang dia sibuk dengan. Jeong Hoon memberikan Eun Su apa syarikatnya bertujuan untuk lakukan pada masa hadapan mengenai produk hijau dan biskut hijau. Jeong Hoon, berkata ia adalah makanan tanpa sebarang bahan tambahan atau ejen sintetik , produk dan biskut menggunakan bahan-bahan mentah semula jadi. Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa dia mahu cuba melakukan itu dan ia memerlukan bantuan beliau . Eun Su bertanya apa yang dia boleh membantu dia dengan . Jeong Hoon, berkata sudah tentu sebagai makanan Ja Yeon Makanan ' akan menjadi punca perniagaan. Beliau berharap Eun Su boleh menjaga bahagian itu. Eun Su ditanya sama Jeong Hoon ertinya jualan makanan. Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa dia akan membincangkan perkara-perkara tertentu dengan Hyeon U tetapi dia merasakan dia perlu berjumpa pendapat Eun Su dalam perkara yang pertama. Jeong Hoon ditanya sama Eun Su mahu bekerja dengan beliau. Jeong Hoon memberitahu Eun Su jika ia adalah satu beban untuk dia .... Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa dia akan mencubanya . Eun Su mengulangi dan berkata dia akan melakukannya kerana ia adalah kerja. Jeong Hoon mengucapkan terima kasih kepada beliau. Jeong Hoon meminta Eun Su jika dia telah mendaftar maklumat keluarga kepada polis kerana dia telah pulih pengenalannya. Jeong Hoon memberitahu Eun Su jika dia tidak itu, polis akan cuba memadankan ibu bapa kanak-kanak yang hilang itu yang mencari anak-anak mereka dengan maklumat untuk mencari ibu bapa. Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa mungkin dia boleh mencari ibunya . Eun Su berkata beliau tidak kehilangan ibunya. Jeong Hoon berkata walaupun Eun Su tidak kehilangan ibunya tetapi yang tahu mungkin dia tidak dapat mencari ibunya jika dia mahu pada masa akan datang . Jeong Hoon berkata Eun Su tidak mempunyai sebarang ingatan ibunya dan dia tidak tahu namanya. Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa dia tahu nama ibunya. Dia memberitahu dia mengambil kalung yang sama seperti apa yang dia di pusat membeli-belah enam tahun lepas. Orang yang datang dan dipungut kembali meja yang hilang dan mendapati , dan menulis namanya pada tiang pengesahan adalah Lee Hye Young. [ Flashback kejadian. ] Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa ia adalah jelas Lee Hye Young.

Gyeong Seon bertanya Hyeon U apa Jeong Hoon , seorang lelaki yang sudah berkahwin, lakukan di sini . Gyeong Seon Jeong Hoon berkata tidak boleh datang ke sini setiap masa. Hyeon U memberitahu Gyeong Seon Jeong Hoon yang adalah dalam proses menceraikan Se Yeon . Gyeong Seon Jeong Hoon berkata perlu lebih berhati-hati dengan tindakan walaupun dia telah bercerai . Gyeong Seon berkata ia tidak tepat untuk Jeong Hoon akan berkelakuan seperti ini selepas bertemu dengan kehinaan tersebut. Beliau juga berkata Se Yeon mesti rasa letih sekarang. Beliau berkata tindakan itu oleh Jeong Hoon tidak akan membantu mana-mana untuk Se Yeon atau Eun Su. Hyeon U memberitahu Gyeong Seon Jeong Hoon yang dan Eun Su tidak boleh dipisahkan. Gyeong Seon ditanya mengapa . Hyeon U mengeluh dan memberitahu Gyeong Seon bahawa anak Eun Su , Jun Hee adalah anak Jeong Hoon itu. Gyeong Seon terpegun .

Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa dia menyewa seseorang yang bekerja di agensi perisikan sebelum ( lelaki itu, Pengarah Kim dalam TV Novel Samsaengi ) untuk mencari ibunya. Dia memberitahunya lelaki itu dibuka mengesan seorang yang tegas hilang selepas beliau meletakkan jawatan dan dia cukup mampu dalam bulatan ini. Beliau memberitahu Eun Su bahawa dia telah diminta untuk mengendalikan perkara itu. Eun Su bertanya jika lelaki itu boleh mencari ibunya . Jeong Hoon, berkata lelaki itu memberitahunya bahawa ia akan memerlukan sedikit masa kerana tidak petunjuk. Jeong Hoon memberitahu Eun Su tidak terlalu berharap tetapi hanya tunggu dan lihat. Jeong Hoon memberitahu Eun SU dia kehilangan kalung beliau yang dia boleh gunakan untuk melihat ibunya lagi. Sebab itulah dia mahu membantunya mencari ibunya . Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa dia tidak pernah terfikir mengenainya atau diberikan apa-apa harapan. Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa dia tidak yakin untuk mencari ibunya. Jeong Hoon memberitahu Eun Su untuk mencubanya dan mencuba yang terbaik. Jeong Hoon berkata beliau percaya bahawa ibu Eun Su tidak meninggalkannya . Beliau berkata Eun Su tidak akan disimpan kalung jika dia tidak mahu mencari ibunya sama sekali. Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa dia berfikir cara itu juga sehingga kini tetapi dia bermula untuk tidak mempunyai sebarang keyakinan ke atas perkara itu dan beliau tidak pasti sama ada ibunya sedang mencari untuk dia, dan jika mereka boleh bertemu. Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa dia fikir dia telah mati enam tahun lalu dan merasakan dia tidak akan hidup untuk melihat dia hidup. Tetapi , mereka bertemu sekali lagi dan dia muncul di hadapannya. Jeong Hoon memberitahu Eun Su bahawa keajaiban berlaku apabila mereka yang paling tidak dijangkakan seperti apabila dia muncul di hadapannya. Jeong Hoon ditanya apa yang mereka telah lakukan dalam tempoh enam tahun yang lalu. Beliau berkata nasib mereka masih dalam gelap selepas enam tahun tetapi ia adalah cukup bahawa dia masih boleh dapat melihat beliau. Hyeon U datang dan menyaksikan tempat kejadian.

Dong Hee datang kepada Soon kedai Ja ini . Dae Goo bertanya Dong Hee perniagaan beliau sekali lagi . Dong Hee berkata ia tiada kaitan dengan Dae Goo dan dia berada di sini untuk melihat Jin Goo . Beliau memberitahu Dae Goo untuk memberi kimbap beliau. Dae Goo ditanya sama ada tempat lain Dong Hee boleh pergi untuk makan . Beliau ditanya mengapa Dong Hee sentiasa frequents kedai mereka setiap hari. Dong Hee berkata Dae Goo bercakap terlalu banyak walaupun dia mendapatkan wang. Seorang kawan yang dipanggil Dong Hee di telefon bimbit beliau dan Dong Hee enggan menghadiri pasangan mengumpul dianjurkan oleh rakannya. Dong Hee menyatakan rakannya bahawa dia tidak akan bukan kerana dia tidak mempunyai kekasih tetapi dia hanya tidak mahu melihat mereka . Dong Hee menyatakan rakannya bahawa dia mempunyai kekasih dan tarikh untuk perkahwinan ditetapkan pada bulan September. Dong Hee berkata tidak semua betul hanya untuk membawa teman lelaki. Dong Hee akhirnya bersetuju untuk membawa dia bersama-sama pada hari berikutnya. Jin Goo datang ke kedai. Dae Goo Goo memberitahu Jin yang Dong Hee di sini untuk melihat dia. Dae Goo bertanya Dong Hee jika dia benar-benar berkahwin pada bulan September. Dong Hee menjawab ya dan meminta demikian. Dae Goo bertanya jika dia mempunyai seorang lelaki yang dia berkahwin . Dong Hee berkata dia dan bertanya mengapa . Jin Goo tersenyum. Dong Hee beralih kepada Jin Goo yang memberitahu bahawa dia berada di sini untuk membincangkan perkara Jun Hee dengannya.

Pal Soon memberitahu dirinya bahawa keutamaan beliau pertama adalah untuk mendapatkan keputusan bahawa Jun Hee adalah anak Jeong Hoon itu. Pal Soon berkata dia tidak boleh menutup dan hanya untuk duduk dan menunggu . Dia tertanya-tanya jika dia perlu berbincang dengan Soon Ja dan Eun Su berbincang untuk menyelesaikan masalah tersebut. Se Yeon keluar dari dapur dengan buah-buahan. Pal Soon memberitahu Se Yeon dengan cepat memberitahunya pelan bagaimana untuk mendapatkan Jun Hee kembali. Se Yeon mahu Pal Soon untuk dia berjanji pertama yang dia akan memberikan hak penjagaan Jun Hee kepadanya. Pal Soon bertanya apa . ( Pal Soon harus mempunyai rasa sesuatu yang tidak kena di sini. Mengapa dia harus mengambil dari Eun Su dan memberi Se Yeon jagaan Jun Hee ?) Se Yeon berkata bahawa dia akan menjadi ibu Jun Hee jika Jun Hee di sini dan oleh itu dia akan mengambil tanggungjawab untuk meningkatkan Jun Hee. Pal Soon bersetuju.  Dan bertanya Se Yeon apa pelan itu. Se Yeon berbisik di telinga Pal Soon. Pal Soon bertanya Se Yeon jika mereka pasti akan memenangi litigasi penjagaan itu. Se Yeon berkata sudah tentu. Man Bok pulang ke rumah dan masuk ke dalam biliknya. Pal Soon mengikutinya. Se Yeon isyarat kepada Pal Soon diam mengenai perkara itu.

Man Bok bertanya Pal Soon apa yang kedua-dua mereka telah berbincang. Pal Soon berbohong dan berkata ia adalah apa-apa. Man Bok ditanya apa . Pal Soon bertanya mengapa Man ​​Bok mempersoalkan apa ceramah tersebut adalah kira-kira di antara wanita . Beliau berkata Man ​​Bok perlu berpura-pura tidak tahu apa-apa pada masa ini. Man Bok memberi amaran Pal Soon berhati-hati  dengan Se Yeon . Pal Soon berkata apa. Man Bok ditanya jika Pal Soon tidak menyedari bahawa dia telah dipermainkan oleh Se Yeon . Beliau memberi amaran Pal Soon tidak dimainkan oleh Se Yeon . Pal Soon bertanya apa yang Man Bok sedang bercakap tentang. Man Bok memberitahu Pal Soon tidak melakukan mengikut apa yang Se Yeon berkata;seolah-olah masuk telinga kiri dan keluar telinga kanan. Man Bok juga memberitahu Pal Soon bahawa dia akan membiarkan Se Yeon dan Jeong Hoon mendapatkan perceraian . Pal Soon bertanya Man ​​Bok mengapa. Man Bok memberitahu Pal Soon yang Jeong Hoon membenci Se Yeon begitu banyak dan tidak pun membuang mata dia. Dia bertanya Pal Soon jika dia mahu menyiksa Jeong Hoon dan biarlah dia membawa seluruh hidupnya seperti ini. Pal Soon berkata dia fikir tentang itu sebelum terlalu tetapi Se Yeon telah dijalankan anak Jeong Hoon sebelum dan hilang. Beliau memberitahu Man Bok bahawa mereka tidak boleh memandu keluar jadi tiada perasaan . Man Bok memberitahu Pal Soon yang Se Yeon sepatutnya dihalau keluar. Beliau berkata dia akan tahu, dan memberitahunya untuk tunggu dan lihat. Pal Soon adalah pada hilang apa yang perlu dilakukan (berfikir dengan berhati-hati adalah apa yang saya katakan. Jun Hee akan digunakan sebagai cip tawar-menawar dia tinggal dalam keluarga ).

Jin Goo ditanya jika Dong Hee mahu mereka katakan dalam satu perjanjian mengenai perkara Jun Hee . Dong Hee berkata yang tepat . Dong Hee memberitahunya bahawa Se Yeon akan melakukan apa sahaja untuk memastikan dia tidak dihalau keluar dari keluarga dan salah seorang daripada mereka adalah untuk mengambil Jun Hee rumah. Jin Goo berkata Se Yeon adalah seorang wanita yang tidak boleh ditinggalkan sendirian . Dae Goo memberitahu Dong Hee bahawa mereka adalah satu langkah di hadapan beliau kerana mereka telah membincangkan perkara itu dengan Eun Su. Jun Hee akan anak Jin Goo tidak kira apa yang dikatakan . Dong Hee lega mendengar itu. Dong Hee berkata sehingga ujian bapa itu dilakukan , Jun Hee adalah anak Jin Goo itu di sisi undang-undang. Dong Hee menyatakan Jin Goo bahawa dia tidak boleh membiarkan PalSoon menyentuh anak itu. Jin Goo memberitahu Dong Hee bahawa dia akan berbuat demikian.

Jun Hee tertidur semasa Eun Su membaca dia buku. Eun Su tertanya-tanya jika dia boleh mencari ibunya tanpa kalung beliau. Eun Su teringat Jeong Hoon menyebut bahawa keajaiban berlaku apabila mereka yang paling tidak dijangkakan hanya kerana beliau muncul di hadapannya.

Eun Su memohon maaf kepada Soon Ja memberitahu beliau bahawa dia akan lewat hari ini. Soon Ja memberitahu Eun Su tidak perlu bimbang dan selesai apa yang dia telah lakukan sebelum datang mengambil Jun Hee. Soon Ja memberitahu Eun Su yang Pal Soon tidak datang beberapa hari ini. Soon Ja telah menawarkan Jun Hee lebih kimbap selepas panggilan telefon tetapi Jun Hee berkata beliau tidak mahu lagi. Soon Ja marah dengan tindakan Pal Soon  ini . Pal Soon berkata beliau tertanya-tanya jika Jun Hee akan datang ke sini. Soon Ja mempunyai lengan perlindungan di sekeliling Jun Hee dan bertanya mengapa Pal Soon di sini. Pal Soon bertanya sama ada dia datang ke tempat yang dia tidak sepatutnya datang . Soon Ja berkata Pal Soon patut mengatakan sesuatu, sebelum datang dan bertanya mengapa dia berada di sini untuk . Pal Soon berkata dia bosan dan kemudian mula bertanya Jun Hee untuk menyambut beliau. Soon Ja memberitahu Pal Soon bagaimana Jun Hee boleh berharga ketika dia cucunya. Pal Soon mahu berkata tanpa berpikir ia keluar tetapi dia berjaya menahan dan berkata Jun Hee dianggap cucunya kerana ia adalah cucu Soon Ja . Soon Ja bertanya jenis hubungan dia dengan dia dan tidak ada perbezaan di antara mereka. Soon Ja berkata mereka tidak boleh berkongsi cucu tidak kira apa Pal Soon berkata . Perang perebutan mengheret Jun Hee ke sana ke mari bermula. Jun Hee adalah penderiaan sesuatu yang salah.

Se Yeon bercakap kepada pengarah stesen penyiaran. Se Yeon memberitahu pengarah bahawa dia tidak boleh diperlakukan seperti ini. Beliau berkata walaupun resume beliau mempunyai kesilapan, ia tidak kesalahannya. Beliau memberitahu pengarah bahawa ia adalah kesilapan kakitangannya apabila mereka mencetak album gambar. Se Yeon memberitahu pengarah bahawa dia telah ditawarkan dipinda dan ditawarkan permohonan maaf secara rasmi dan dana walaupun didermakan. Sekarang , pengarah itu mahu menukar MC. Penolong Han datang dan bertanya jika SBS mahu menukar MC untuk program masakan. Penolong Han memberitahu Se Yeon yang sebelah stylist makanan yang dipanggil juga , mahu membatalkan temuduga. Se Yeon ditanya sama ada dia akan menjadi lebih kerana dia mempunyai masalah dengan kelayakan dan pengalaman beliau. Se Yeon bertanya apa sebenarnya yang berlaku dan bertanya jika apa yang dia telah terkumpul setakat ini tidak relevan . Penolong Han memberitahu Se Yeon bahawa syarikat itu memanggil pilihan model untuk restoran di dalam syarikat. Se Yeon yang kecewa memberitahu Penolong Han bahawa dia akan pulang ke rumah untuk berehat dan dia akan mematikan bimbitnya. Beliau memberitahu Penolong Han untuk melihat mengendalikan perkara-perkara seperti yang dia melihat patut.

Ketua Yang berjalan ke pejabat pasukan dan mendengar Dong Hee berkata kepada seseorang di telefon bahawa hasil cap jari telah keluar. Dong Hee berkata beliau akan pergi ke sana dengan segera. Eun Su ditanya sama ada hasil untuk pengenalan cap jari telah keluar. Dong Hee menyatakan Eun Su selain cap jari mereka , cap jari orang lain juga didapati dan mereka telah ditangkap penjenayah. Ketua Oh berkata Dong Hee menyebut bahawa hasil cap jari tidak keluar. Dong Hee berkata beliau hanya mempunyai panggilan telefon memberitahu beliau bahawa cap jari orang lain telah keluar. Ketua Yang bertanya siapakah orang yang lain adalah . Dong Hee berkata beliau akan tahu apabila dia pergi di sana dan dia fikirkan mesti menjadi salah satu kakitangan mereka. Dong Hee meraih Eun Su pergi dengan dia. Ketua Yang memberitahu mereka menunggu seketika dan bertanya jika ia benar-benar benar . Dong Hee berkata ya dan bertanya mengapa . Ketua Yang berkata adalah apa-apa. Dong Hee meraih Eun Su pergi dengan dia dengan cepat.

Ketua Yang pergi ke dapur dan cuba menghubungi Se Yeon tetapi bimbitnya dimatikan. Ketua Yang dipanggil Penolong Han dan bertanya jika Se Yeon berada di sana. Ketua Yang ditanya di mana Se Yeon telah hilang. Ketua Yang kepada Penolong Han bahawa dia perlu untuk berhubung dengan Se Yeon segera dan bertanya di mana dia. Ketua Yang ditanya mengapa Penolong Han tahu apa-apa menjadi setiausaha Se Yeon itu. Ketua Yang kepada Penolong Han untuk memanggil Se Yeon untuk mendapatkan dalam hubungan dengan serta-merta dia.

Jae Ryeol memberitahu Dong Yeon bahawa ia adalah masa untuk dilantik dengan Ketua Pergi, ketua Jabatan Pendakwa. Dong Yeon ditanya bagaimana Se Yeon adalah . Jae Ryeol berkata Se Yeon nampaknya bingung dengan kejadian beliau resume fabrikasi. Dong Yeon ditanya apa respons kepada sidang akhbar itu. Mereka cukup positif mengenai derma dana tetapi banyak daripada mereka dilihat sebagai menggunakan wang untuk menyelesaikan masalah tersebut. Dong Yeon berkata masa adalah ubat yang terbaik. Beliau berkata semua akan dilupakan selepas sebulan atau dua dan kemudian dia boleh memulakan kembali sedikit demi sedikit. Jae Ryeol ditanya jika Dong Yeon akan membawa akaun rahsia perkara buku kepada Pengarah Go. Dong Yeon berkata ia harus bermula dan berkata ia tidak adalah idea yang buruk untuk memulakan dari sebelah pendakwa. Beliau berkata Man ​​Bok telah menyebabkan masalah yang terlalu banyak dan dia sedang mencari peluang. Jae Ryeol bertanya Dong Yeon apakah maksud menjelaskan Pengarah Go. Dong Yeon berkata beliau akan menimbang perkara itu antara Man ​​Bok dan pendakwa untuk melihat pihak mana yang akan memberi manfaat yang paling . Dong Yeon meninggalkan pejabat. Jae Ryeol mendapat panggilan daripada Ketua Yang tetapi dia memilih untuk tidak menjawab panggilannya .

Ketua Yang tidak berpuas hati bahawa tiada siapa yang menjawab panggilan itu. Dia tertanya-tanya yang mereka cuba untuk menghantar ke penjara.

Ketua Yang pergi kepenatan ke pejabat Se Yeon itu. Penolong Han memberitahu Ketua Yang Se Yeon yang tidak ada di dalam pejabatnya. Ketua Yang ditanya mengapa Se Yeon tidak ada di pejabat ketika dia akan dihantar ke penjara. Dia bertanya jika Se Yeon cuba untuk membuat dia menanggung tanggungjawab semata-mata. Beliau berkata beliau tidak akan membenarkan itu berlaku.

Ketua Yang pergi selepas Eun Su dan Dong Hee. Dong Hee meminta Ketua Yang apa yang perkara itu . Ketua Yang pergi lututnya dan meminta mereka untuk menyelamatkan beliau sekali untuk jenayah itu dia telah dilakukan. Dong Hee meminta Ketua Yang jika ia adalah dia yang merupakan syarikat pengintip mereka. Ketua Yang kepada Dong Hee bahawa dia melakukan apa yang dia telah diminta untuk melakukan sahaja dan berkata ia tidak kesalahannya.

Se Yeon pulang ke rumah dan mendapati dia telah terlepas panggilan daripada Ketua Yang. Se Yeon berdering Penolong Han dan bertanya kepada dia mengapa Ketua Yang sedang mencari kerana beliau mempunyai sepuluh lebih panggilan terlepas dari beliau. Se Yeon terkejut apabila dia diberitahu mengenai perkara itu dan bertanya apa yang dia berkata.

Ketua Yang memberitahu Dong Hee dan Eun Su segala-galanya di dalam bilik persidangan. Dong Hee ditanya jika Se Yeon mahu Ketua Yang menggunakan nama Ketua Oh untuk memberi pelan perniagaan Eun Su untuk Mi Soo Makanan . Ketua Yang mengangguk . Ketua Oh mahu menyelesaikan skor dengan Ketua Yang apabila dia mendengar itu tetapi ditarik jauh oleh rakan sekerja yang lain. Eun Su meminta Ketua Yang mengapa dia kira rahsia syarikat hanya untuk berbuat demikian kepada beliau. Ketua Yang kepada Eun Su yang Se Yeon berkata bahawa " penuh " pelan perniagaan restoran adalah benar-benar mati dan tidak akan dapat dibuka untuk perniagaan. Dong Hee tidak berpuas hati dengan Se Yeon . Telefon Ketua Yang ini bermula dering. Dong Hee bertanya siapa pemanggil itu. Ketua Yang kepada Dong Hee bahawa Se Yeon . Dong Hee menjawab panggilan. Se Yeon ditanya mengapa Dong Hee adalah menjawab telefon Ketua Yang itu. Dong Hee menyatakan Se Yeon bahawa Ketua Yang baru sahaja memberitahu segala-galanya dan yang Se Yeon adalah penghasut di sebalik perkara faks keseluruhan pelan perniagaan untuk Mi Soo Makanan . Se Yeon ditanya apa Dong Hee sedang bercakap tentang sekarang dan memberitahunya untuk lulus telefon kepada Ketua Yang. Dong Hee berbuat demikian . Ketua Yang ditanya di mana Se Yeon dan mengapa dia tidak menjawab panggilan dia. Se Yeon kepada Ketua Yang mendengar apa yang dia terpaksa mengatakan dengan teliti. Se Yeon berkata bahawa ia seolah-olah bahawa Dong Hee menggunakan cap jari untuk mengugut beliau. Se Yeon kepada Ketua Yang bahawa dia bertanya dan mengetahui hasil daripada pengenalan cap jari. Beliau berkata selain Ketua Oh , Dong Hee dan cap jari Na Dae Goo ini , tidak ada pengenalan cap jari orang lain. Se Yeon kepada Ketua Yang bahawa dia dalam perjalanan pulang ke pejabat dan memberitahu dia untuk tidak berkata apa-apa . Se Yeon gantung ke atas. Dia bertanya mengapa Ketua Yang adalah satu bodoh dan penakut.

Se Yeon datang ke bilik mesyuarat menuntut untuk tahu di mana Ketua Yang adalah . Dong Hee berkata Ketua Yang telah pergi ke balai polis untuk menyerahkan dirinya. Se Yeon ditanya apa dan jika mereka gila. Beliau berkata bagaimana besar perkara itu akan menjadi. Eun Su bertanya Se Yeon jika dia menghasut perkara itu. Jika dia mengarahkan Ketua Yang untuk mencuri pelan perniagaan restoran perundingan mereka dan memberikannya kepada Mi Soo Makanan .


Ep 87 Preview

Ketua Yang kepada Eun Su bahawa dia tidak akan menyerahkan dirinya. Eun Su kepada Ketua Yang bahawa ini adalah peluang terakhir.

Jeong Hoon berada di pejabat Se Yeon itu memberitahu beliau bahawa dia telah mendengar dia memberikan rahsia syarikat untuk Mi Soo Makanan . Ketua Yang berada di pintu telah pengintipan dalam apabila dia mendengar Se Yeon memberitahu Jeong Hoon bahawa dia tidak melakukannya dan ia adalah semua Ketua Yang itu lakukan. Ketua Yang berjalan lulus Penolong Han dengan muka yang sedang marah . Jeong Hoon berkata Se Yeon terus berbohong sehingga akhir.

Jeong Hoon memberitahu Dong Yeon bahawa jika dia berani untuk menolak Man Bok ke pinggir tebing dengan buku akaun rahsia, dia tidak akan mengampuninya .

Se Yeon memberitahu Eun Su yang dia mahu untuk meningkatkan seorang anak yang pintar baru-baru ini sebagai pengganti Bok Man ini . Katanya, dia perlu membawa kembali sekarang jika dia mahu berbuat demikian.

No comments:

Post a Comment