Wednesday, January 22, 2014

Episod 84


Eun Su membawa buku-buku yang telah diminta untuk membeli balik ke pejabat Gyeong Seon ini . Dia melihat gambar Hyeon U dengan Gyeong Seon di atas meja dan berkata bahawa Gyeong Seon seolah-olah menjadi orang yang benar-benar baik.

Hyeon U ditanya sama Jeong Hoon hanya tahu selepas dia berkahwin yang Jun Hee adalah anaknya dan dia telah jatuh ke dalam perangkap Se Yeon itu. Sekarang dia tidak boleh mendapatkan perceraian. Dong Hee menjawab ya dan ia amat menyedihkan. Hyeon U berkata Se Yeon adalah benar-benar seorang wanita yang tidak baik. Dong Hee berkata, walaupun dia tahu bahawa Se Yeon dan dia mempunyai hubungan yang sangat istimewa, dia benar-benar marah kerana Se Yeon mencederakan ramai orang. Untuk walaupun meninggalkan mana-mana orang yang baik seperti Hyeon U dan merosakkan  Jeong Hoon serta kehidupan Eun Su . Hyeon U tertanya-tanya bagaimana Se Yeon akan membayar balik semua ini pada masa hadapan.

Eun Su datang dan terkejut melihat Dong Hee di sini. Eun Su memberitahu Hyeon U yang Gyeong Seon tidak di pejabatnya. Hyeon U memberitahu Eun Su yang Gyeong Seon baru sahaja keluar untuk temujanji. Eun Su bertanya Hyeon U jika dia belajar di sekolah yang sama dengan Se Yeon . Eun Su ditanya jika Se Yeon lulus dari Le Cordong kamu lari . Hyeon U memberitahu Eun Su bahawa dia dihalau dan tidak menerima ijazah daripada sekolah yang kerana Se Yeon. Eun Su terkejut. Hyeon U berkata Se Yeon adalah sama seperti beliau. Beliau berkata Se Yeon hilang di tengah-tengah kursus. Dong Hee terkejut bahawa Se Yeon tidak graduate.

Man Bok bertanya PA jika dia telah teliti menyelidik di rumah Dong Yeon dan dia masih tidak boleh menemuinya. PA beliau menjawab ya. Man Bok tertanya-tanya jika dia boleh menyembunyikan ia dalam bank. PA beliau berkata ia adalah satu kemungkinan. Man Bok meminta PA jika dia berjaya mencari pesalah Se Yeon itu. PA kepada Man ​​Bok yang dia sedang mencari dan dia mendengar bahawa San Yun akan masuk dan keluar dari tempat persembunyiannya perjudian kerana wang datang masuk PA memberitahu Man Bok bahawa dia memberi tumpuan kepada yang mencari dia. Man Bok berkata bahawa San Yun mesti dicari. Ia hanya kemudian bahawa Se Yeon dan Jeong Hoon boleh mendapatkan perceraian. Man Bok berkata Se Yeon tidak akan menandatangani kertas perceraian. Beliau tidak boleh membiarkan satu tindakan undang-undang tanpa syarat melalui tanpa sebab yang tepat untuk perceraian. PA kepada Man ​​Bok keutamaan beliau pada masa ini adalah untuk mencari akaun rahsia menempah pertama. Jika mereka menyebut perceraian, sisi lain mungkin mendedahkan buku akaun rahsia. Man Bok adalah tertanya-tanya di mana buku akaun rahsia bersembunyi.

Dong Yeon meninjau buku akaun rahsia. Jae Ryeol datang dan memberitahu Dong Yeon bahawa ia mungkin lebih baik untuk menyimpan buku akaun rahsia di bank yang selamat . Beliau memberitahu Dong Yeon bahawa rumah-rumah mereka telah dipecah masuk semalam siang hari. Dong Yeon ditanya jika mereka masih mencari rumah. Dong Yeon berkata ia kelihatan Man Bok adalah cemas. Dong Yeon memberitahu Jae Ryeol bahawa dia tidak mahu menyimpannya dalam yang selamat bank. Dia mahu menghafalnya di dalam fikirannya dan dia perlu untuk terus dengan beliau untuk melihat ia setiap masa. Ia hanya kemudian bahawa dia boleh memahami apa yang Man Bok adalah lukisan. Jae Ryeol berkata bahawa meletakkan buku akaun dalam beg bimbit beliau boleh menjadi berbahaya. Dong Yeon memberitahu Jae Ryeol tidak bimbang kerana mereka tidak akan meneka bahawa dia memasukkannya ke dalam beg bimbit beliau. Dong Yeon berkata selepas motif akaun dan kandungan memasuki fikirannya, dia akan tinggalkan ia dalam selamat bank.

 Pal Soon datang ke kedai Soon Ja sekali lagi. Soon Ja bertanya mengapa Pal Soon datang seolah-olah dia akan datang untuk bekerja setiap hari . Pal Soon juga berfikir begitu. Pal Soon bertanya Soon Ja jika Jun Hee tidak datang hari ini. Soon Ja memberitahu Pal Soon bahawa Eun Su akan  mengambil pulang anaknya dari tadika. Pal Soon berkata Eun Su  seolah-olah menjadi terlalu sibuk sejak kebelakangan ini. Soon Ja bertanya Pal Soon mengapa dia sentiasa mencari Jun Hee. Beliau memberitahu Pal Soon cepat bertanya anak perempuannya dalam undang-undang untuk mempunyai anak bukan mencari cucu orang lain. Pal Soon bertanya Soon Ja jika Jun Hee adalah benar-benar cucunya. Pal Soon memberitahu Soon Ja bahawa dia berkata kerana beliau mempunyai banyak syak wasangka. Soon Ja berkata bahawa dia tidak tahu apa yang Pal Soon berfikir tetapi dia tidak mahu Pal Soon untuk bercakap tentang cucu orang lain begitu bersahaja . Pal Soon berfikir untuk dirinya sendiri bahawa ia seolah-olah benar-benar Soon Ja berpendapat bahawa Jun Hee adalah cucunya. Dia tertanya-tanya bagaimana dia akan katakan ini. Soon Ja terfikir untuk dirinya jika Pal Soon benar-benar tahu atau dia meneka. Pal Soon bertanya Soon Ja  katakan bahawa Jun Hee berumur 6 tahun . Beliau berkata ia juga adalah 6 tahun yang lalu bahawa Eun Su bertemu dengan kemalangan lalu lintas. Pal Soon bertanya Soon Ja untuk mengira masa dan bertanya bagaimana Jun Hee boleh cucunya. Soon Ja bertanya apa Pal Soon sedang bercakap tentang. Pal Soon berkata terdapat banyak perkara yang dibayangkan . Soon Ja bertanya Pal Soon yang cucunya adalah Jun Hee sekiranya bukan cucunya. Soon Ja memberitahu Pal Soon dia mengatakan perkara-perkara pelik . Dia bertanya Pal Soon jika Jun Hee adalah Pal Soon cucu sekiranya bukan cucunya. Pal Soon berkata tidak dan bertanya mengapa Soon Ja mendapat begitu teruja . Pal Soon berkata ia tidak seperti itu dan dia mahu meninggalkan . Beliau memberitahu Soon Ja bahawa dia hanya datang oleh untuk melihat. Pal Soon beredar.

Soon Ja tahu bahawa Pal Soon tahu dan tertanya-tanya apa yang perlu dilakukan. Jin Goo datang ke kedai. Beliau memberitahu Soon Ja bahawa dia hanya melihat Pal Soon meninggalkan kedai dan bertanya jika dia datang lagi. Soon Ja memberitahu Jin Goo yang Pal Soon adalah sangat keterlaluan. Soon Ja memberitahu Jin Goo bahawa dia berada di sini untuk melihat Jun Hee. Jin Goo ditanya jika Pal Soon seolah-olah tahu. Soon Ja memberitahu Jin Goo yang Pal Soon tahu. Beliau berkata Pal Soon akan bertambah rancak kini mengetahui bahawa  Jun Hee adalah cucunya. Soon Ja tertanya-tanya bagaimana Pal Soon tahu mengenainya. Soon Ja tertanya-tanya jika Pal Soon telah melakukan ujian DNA. Jin Goo terkejut. Jin Goo cepat berdering Eun Su memberitahunya mengenainya. Eun Su memberitahu Jin Goo jika itu berlaku, dia terpaksa merebut memegang masa. Beliau memberitahu Jin Goo bahawa dia telah diatur untuk melihat seorang peguam esok dan memberitahu Jin Goo tidak perlu bimbang. Jun Hee meminta Eun Su jika ia adalah Jin Goo dan mengapa dia tidak membenarkan dia menjawab telefon. Eun Su memohon maaf dan bertanya jika Jun Hee mahu untuk memanggil Jin Goo kembali supaya dia boleh cakap dengan dia. Jun Hee menyatakan Eun Su bahawa ia adalah baik.

Jeong Hoon telah menunggu di luar tempat Eun Su untuk mereka . Jeong Hoon membeli Jun Hee pengubah. Eun Su memberitahu Jeong Hoon bahawa dia telah membeli mainan cukup membentuk Jun Hee. Jeong Hoon berkata apabila beliau kira-kira umur Jun Hee , dia merayu sangat-sangat atas mainan. Eun Su ditanya bagaimana Jeong Hoon ingat perkara apabila dia berusia 6 tahun. Jeong Hoon, berkata sudah tentu sebagai Eun Su juga ingat perkara apabila dia berumur 6 tahun, bagaimana dia terpisah dari ibunya. Eun Su berkata bahawa adalah satu perkara yang istimewa ; yang sangat menyakitkan dan berkata perkara . Eun Su jujur ​​memberitahu Jeong Hoon bahawa dia tidak ingat apa yang ibu dia kelihatan seperti. Dia hanya ingat suara dan rasa beliau, dan kalung . Di samping itu, dia tidak mempunyai memori ketika dia berumur 6 tahun. Jeong Hoon, berkata yang benar kerana beliau hanya ingat ketika berusia 8 tahun. Katanya, beliau menangis begitu lama lebih mainan kemudian .

Se Yeon pulang ke rumah dan tiada siapa . Seperti dia adalah kira-kira untuk pergi di tingkat atas, dia membuat keputusan untuk pergi ke dalam kajian Man Bok untuk melihat jika terdapat apa-apa peranti pemantauan dipasang. Se Yeon berkata tidak ada tempat untuk memasang CCTV a. Jika itu berlaku, tidak ada cara untuk menangkap penjenayah. Se Yeon memandang. Dia tertanya-tanya bagaimana mereka akan untuk menangkap penjenayah. Man Bok berjalan dalam dan bertanya apa Se Yeon lakukan di sini. Se Yeon mendapat ketakutan a. Se Yeon berkata apa-apa. Man Bok ditanya jika Se Yeon berminat dalam kajian beliau . Se Yeon berkata bahawa dia melihat cahaya itu dihidupkan dan berfikir seseorang datang dalam, dan supaya dia datang untuk membaca. Man Bok bertanya jika itu adalah demikian.

Se Yeon pergi ke panik biliknya. Dia tertanya-tanya apabila Man ​​Bok pulang . Dia fikir hatinya akan berhenti berdenyut . Terdapat jelas tidak ada di rumah. Dia tertanya-tanya jika Man ​​Bok tahu.

Man Bok berkata Se Yeon nampaknya semakin takut. Dia mahu lihat berapa lama Se Yeon akan berlangsung.

Se Yeon datang untuk membayar Gyeong Seon lawatan di pejabat barunya. Se Yeon berkata dia melihat beberapa teratai dan mengambil keputusan untuk membelinya untuk Gyeong Seon . Gyeong Seon memberitahu Se Yeon mengambil tempat duduk . Se Yeon mengulas bahawa suasana pejabatnya agak baik. Gyeong Seon memberitahu Se Yeon bahawa dia hanya tinggal di sini buat sementara waktu. Gyeong Seon memberitahu Eun Su untuk membawa beberapa teh. Se Yeon ditanya jika Gyeong Seon meminta Lee Eun Su. Gyeong Seon memberitahu Se Yeon yang Eun Su kini membantu beliau berjaya jadual beliau dan melakukan penyelidikan untuk beliau serta diatur menu dicipta beliau. Eun Su datang dengan teh dan kiri. Se Yeon tidak gembira bahawa Eun Su membantu Gyeong Seon . Se Yeon membangkitkan perkara itu bahawa dia disebut ke semasa terakhir mereka bertemu. Gyeong Seon berkata beliau juga mahu melihat beliau untuk membincangkan perkara ini. Gyeong Seon menurun sebagai perunding untuk Man Bok Makanan . Se Yeon memberitahu Gyeong Seon bahawa syarikat mereka benar-benar memerlukan bantuan Gyeong Seon ini . Gyeong Seon berkata bahawa dia juga tahu hatinya dan berkata tiada apa yang dia boleh membantu dengan. Se Yeon ditanya jika ia adalah masalah yang dengan pelancaran restoran. Se Yeon berkata Awesome Dapur mengambil bahagian sebagai konsultan yang layak. Gyeong Seon berkata beliau juga mahu menyoal gadis mengenai perkara ini. Gyeong Seon ditanya mengapa Se Yeon dipadam nama Eun Su . Beliau berkata mengikut akal , tidak dapat dibayangkan . Se Yeon berkata beliau juga mahu nama Eun Su untuk ditambah. Tetapi para pemegang saham mempunyai banyak pendapat mengenai pengalaman dan kelayakan Eun Su dan juga masalah skandal pada taklimat itu . Sebab itulah nama Eun Su adalah dihapuskan. Gyeong Seon berkata jika mahu memadam nama Eun Su , kemudian mereka tidak sepatutnya diserahkannya . Gyeong Seon berkata adalah tidak munasabah untuk memadam nama selepas kepercayaan yang diberikan . Gyeong Seon berkata dia benar-benar tidak suka cara Man ​​Bok Makanan mengendalikan perkara .

Se Yeon keluar dari pejabat Gyeong Seon ini . Dia melihat Eun Su bercakap kepada kakitangan. Se Yeon marah menghampiri Eun Su. Se Yeon ditanya sama Eun Su gembira selepas bingkai beliau. Se Yeon berkata Gyeong Seon enggan kedudukan perunding di Man Bok Makanan dan sebab bagi yang demikian ialah dia telah melakukan satu perkara yang tidak munasabah. Se Yeon menyalahkan Eun Su bahawa ia adalah kerana beliau pada akhirnya. Dia bertanya berapa banyak Eun Su dikatakan membuat Gyeong Seon seperti itu. Beliau berkata Eun Su kelihatan seolah-olah tiada apa yang berlaku tetapi dia mesti rasa terkilan. Beliau berkata Eun Su mahu mencipta satu pengalaman untuk dirinya dengan menjadi seorang perunding restoran . Beliau berkata Eun Su gila sebagai perkara yang tidak pergi cara beliau dan itulah sebabnya dia merangka beliau. Eun Su ditanya mengapa dia mahu bingkai Se Yeon dan bertanya jika itu adalah perlu. Eun Su berkata dengan melihat kelakuan Se Yeon , dia sudah tahu apa jenis sampah yang paling teruk dia. Se Yeon ditanya sama Eun Su berkelulusan untuk menuding jari beliau pada dia. Se Yeon berkata , tidak munasabah bagi Eun Su mahu menggunakan yang jenis kelayakan dan pengalaman untuk menjadi perunding. Beliau berkata bagaimana berani Eun Su mengemukakan nama di sana. Se Yeon berkata Eun Su percaya Jeong Hoon apabila dia adalah kira-kira , yang dia mampu untuk melakukan sesuatu untuknya. Tetapi apa yang perlu dilakukan . Jeong Hoon tidak adalah sekitar sekarang juga. Se Yeon berkata Dong Hee juga akan mengemukakan peletakan jawatan itu dalam tempoh yang singkat. Se Yeon memberitahu Eun Su yang penyokong besar dia semua pergi . Se Yeon berkata Eun Su akan memahami dan kecewa bahawa dia adalah baik untuk apa-apa dan hanya orang yang membersihkan dapur. Se Yeon meminta Eun Su jika dia telah dicucuk beliau. Beliau memberitahu Eun Su bahawa ini adalah realiti dan dia jauh dari berayun kembali pada dia. Se Yeon berkata Eun Su tidak akan dapat melakukannya tidak kira berapa keras dia cuba . Se Yeon memberitahu Eun Su untuk belajar. Se Yeon kiri. Eun Su berkata kepada dirinya bahawa dia akan membantu Se Yeon untuk mengetahui pengalaman hebat beliau dan kelayakan.

Eun Su datang untuk membersihkan cawan. Gyeong Seon meminta Eun Su jika Se Yeon kiri. Eun Su berkata ya. Beliau juga memberitahu bahawa Gyeong Seon Se Yeon agak kecewa bahawa Gyeong Seon telah menolak cadangan beliau . Eun Su bertanya Gyeong Seon jika dia boleh tahu mengapa Gyeong Seon melakukannya. Gyeong Seon berkata kedudukan perunding memberikan beban beliau. Beliau berkata beliau tidak mahu membuang masa dan usaha beliau pada syarikat yang tidak mengakui usaha rakyat. Eun Su ditanya jika ia adalah kerana dia. Gyeong Seon ditanya mengapa Eun Su berpendapat bahawa ia adalah kerana beliau bahawa dia menolak yang jenis cadangan. Gyeong Seon meminta Eun Su jika dia ialah penting. Eun Su memohon maaf dan berkata dia hanya ... Gyeong Seon ditanya sama Eun Su mahu untuk memberitahu kedudukannya . Gyeong Seon memberitahu Eun Su bahawa dia adalah kakitangan yang paling rendah di Awesome Dapur. Gyeong Seon berkata sudah tentu Eun Su mempunyai memaparkan bakat beliau dalam kerja ini , dan yang jenis standard agak cemerlang. Tetapi, ia tidak mengubah apa-apa. Eun Su berkata dia tahu dan dia memohon maaf kepada Gyeong Seon . Eun Su bertanya Gyeong Seon jika dia boleh bertanya perkara. Eun Su ditanya jika kelayakan dan pengalaman yang diperlukan untuk menjadi tukang masak yang baik atau stylist makanan yang baik. Dia bertanya jika semangat, usaha dan bakat tidak berguna . Gyeong Seon berkata beliau telah memberitahunya sebelum itu dia merupakan seorang yang tanpa kelayakan dan pengalaman. Tetapi dia meminta Eun Su mengapa dia berada dalam kedudukan ini. Gyeong Seon memberitahu Eun Su yang jawapannya . Eun Su mengucapkan terima kasih kepada Gyeong Seon .

Dae Goo datang dengan penghantaran kimbap untuk Dong Hee. Dong Hee terkejut bahawa dia datang . Katanya, dia hanya bergurau apabila dia menghantar mesej teks. Dae Goo berkata bahawa perkhidmatan penghantaran mereka adalah sangat tepat walaupun ia agak menyusahkan bahawa dia mempunyai untuk menukar dua pengangkutan awam . Dae Goo memberikan Dong Hee makanan dia diperintahkan. Dong Hee mengucapkan terima kasih kepada Dae Goo lelaki penghantaran. Dae Goo memberitahu Dong Hee bahawa namanya adalah Na Dae Goo dan berkata kepada beliau untuk memanggil beliau bahawa pada masa akan datang jika tidak, dia akan mengambil makanan yang jauh . Dong Hee cuba untuk menghentikan Dae Goo oleh kembali memeluk dia dan kemudian menyedari apa yang telah dilakukannya , dia melompat kembali. Dae Goo mengutuk tangan buruk itu dan bertanya apa yang harus beliau lakukan. Dia bertanya bagaimana dia boleh memeluk pinggang rakan-rakan muda ini .

Dae Goo dan Dong Hee sedang makan di dalam bilik mesyuarat . Dae Goo tidak boleh berdiri cara ceroboh Dong Hee apabila dia makan. Dong Hee ditanya mengapa Dae Goo telah menderanya ketika dia sedang makan. Dae Goo berkata ia tidak begitu dan mula mengelap muka Dong Hee untuknya. Ketua Yang datang dan bertanya apa yang kedua-dua mereka lakukan. Dong Hee ditanya jika Ketua Yang tidak meninggalkan kerja yet. Ketua Yang berkata dia telah dipanggil untuk pasukan pemasaran dan telah tinggal di sana sehingga sekarang. Ketua Yang bertanya Dae Goo jika dia mempunyai apa-apa untuk lakukan untuk tinggal di sini di pejabat.

Pal Soon berkata bahawa Peguam Pak memberitahunya selepas bertemu beliau hari ini bahawa ia adalah tidak menguntungkan untuk mereka walaupun mereka memfailkan tindakan undang-undang terhadap Eun Su mengenai penjagaan. Pal Soon berkata bahawa Eun Su telah menimbulkan Jun Hee selama 6 tahun dan mereka adalah orang luar. Se Yeon bertanya demikian. Pal Soon berkata bahawa mahkamah akan memerintah baik ke arah Eun Su. Se Yeon berkata jika Eun Su mempunyai kecacatan sebagai seorang ibu membesarkan anak , mahkamah akan mempertimbangkan juga apa jenis persekitaran adalah lebih memihak kepada Jun Hee. Pal Soon berpendapat begitu juga. Pal Soon bertanya apa yang adalah masalah tegas. Se Yeon berkata mereka perlu memalsukan ia . Se Yeon ditanya jika Pal Soon mahu mengambil Jun Hee kembali. Pal Soon berkata bahawa walaupun kini dia mahu mengambil Jun Hee kembali dengan segera. Se Yeon memberitahu Pal Soon untuk melakukan mengikut apa yang dia kata . Pal Soon bertanya apa yang dirancangkannya. Dong Hee pulang ke rumah dan melihat perbincangan mereka . Dia memberikan mereka ketakutan. Dong Hee bertanya apa masalah mereka yang datang dengan dan jika mereka mempunyai sebuah parti perang songsang. Pal Soon berkata bahawa Dong Hee adalah bising dan memberitahunya untuk masuk ke dalam biliknya. Dong Hee berjalan ke biliknya. Se Yeon memberitahu Pal Tidak lama kemudian bahawa dia tidak dibenarkan untuk memberitahu Dong Hee. Beliau berkata jika Dong Hee tahu, dia akan memberitahu Jeong Hoon. Pal Soon dipersetujui. Beliau berkata selagi dia boleh mengambil Jun Hee kembali, dia akan melakukan apa-apa. Se Yeon memberitahu Pal Soon percaya kepada beliau.

Eun Su telah membuat penyelidikan mengenai Se Yeon resume di internet. Eun Su tertanya-tanya jika pengalaman gemilang Se Yeon itu semua direka sebagaimana yang dikatakan oleh pelajar . Pengalaman indah Se Yeon ini dilindungi oleh dusta. Eun Su sedang melalui butiran resume satu Se Yeon dengan satu untuk melihat apa yang benar dan apa yang salah .

Hyeon U sedang menunggu di pejabat Se Yeon itu. Se Yeon bertanya Hyeon U yang membenarkan beliau untuk duduk di pejabat orang lain. Hyeon U berkata Se Yeon dan dia adalah sama apabila dia bercakap tentang pejabat orang lain. Hyeon U ditanya tidak adakah pangkat Jeong Hoon itu. Se Yeon ditanya mengapa Hyeon U boleh cuba katakan. Se Yeon menyuruhnya mengatakan titik utama . Hyeon U memberitahu Se Yeon dia akan berkata perkara utama . Hyeon U memberitahu Se Yeon bahawa dia bertekad untuk memecahkan kontrak sebagai perunding Man Bok untuk restoran. Hyeon U berkata beliau akan membayar Man Bok 3 kali ganda, sama ada ia adalah 600 ribu atau 700 ratus ribu. Se Yeon ditanya apa . Hyeon U memberitahu Se Yeon yang Man Bok Makanan tidak boleh menggunakan apa-apa yang " Penuh ". Se Yeon telah fuming . Hyeon U berkata Man ​​Bok mempunyai untuk mula melakukan beberapa pekerjaan. Pembukaan restoran pada bulan Julai akan dikikis juga dan tanggungjawab sudah tentu terletak pada Se Yeon . Se Yeon memberitahu Hyeon U bahawa dia tidak akan membebaskannya. Hyeon U memberitahu Se Yeon yang ia terpulang kepada beliau. Hyeon U memberitahu Se Yeon yang peguam mereka akan menghubungi beliau esok. Dan itu adalah niatnya untuk datang ke sini adalah itu dan dia pergi.

Se Yeon menghadiri segmen temubual selebriti di stesen TV. Dia melihat Eun Su dan mukanya digugurkan.

Jeong Hoon adalah di pejabat barunya kelihatan amat gembira.

Penyampai TV berkata mereka telah dijemput makanan stylist terbaik di negara ini untuk menghadiri temuduga selebriti. Penyampai TV berkata Se Yeon telah mendengar banyak kajian yang baik dan mereka kini menerima soalan penonton ' . Eun Su mengangkat tangannya . Eun Su berkata dia sangat digerakkan oleh kejayaan Se Yeon itu. Tetapi, ia juga telah mewujudkan beberapa soalan. Eun Su berkata sebagai dia melihat resume Se Yeon di sini , Se Yeon telah memenangi 2009 Le Cordong pertandingan masakan antarabangsa. Eun Su berkata , menurut beliau memahami , terdapat letusan gunung berapi besar di Perancis pada tahun 2009 dan semua pertandingan masakan tidak tidak mengadakan . Eun Su menunjukkan salinan laporan kertas baru letusan gunung berapi. Eun Su bertanya Se Yeon untuk menjelaskan bagaimana dia menang di satu pertandingan antarabangsa masakan apabila ia tidak diadakan. Eun Su berkata beliau juga mempunyai soalan lain. Dalam resume , Se Yeon menyatakan bahawa dia lulus dari institut terkenal masakan di Perancis dipanggil Le Cordong kamu lari . Eun Su berkata , dari apa yang dia dengar, Se Yeon tidak ijazah tetapi keciciran a. Eun Su berkata beliau telah mendapat memegang senarai tamat pengajian dan nama Se Yeon bukanlah di kalangan mereka. Eun Su bertanya Se Yeon jika dia benar-benar lulus. Para jurugambar dan penonton mula mengambil gambar-gambar Se Yeon manakala Eun Su menekan Se Yeon untuk menjawab soalan itu. Se Yeon memukul bumbung.

Ketua Yang melihat laporan berita di internet dan berkata neraka telah dipecahkan longgar. Ketua Yang kepada Dong Hee untuk lihat internet. Dong Hee ditanya mengapa . Ketua Yang membaca tajuk-tajuk utama ; Min Se Yeon direka kelayakan dan pengalaman. Ketua Yang berkata berita itu di seluruh tempat . Dong Hee berkata dia tahu ia akan menjadi seperti ini. Dia tertanya-tanya jika anugerah hadiah juga palsu. Ketua Oh berkata internet akan mendedahkan segala-galanya jika ini berterusan . Dong Hee berkata apa-apa tentang Se Yeon yang dihormati dan dia masih berbohong dan berpura-pura menjadi terkenal di luar negara. Ketua Yang membaca artikel , ia adalah kerana persoalan tajam penonton itu yang membuat Se Yeon , yang membisu stylist makanan. Ketua Yang berkata orang yang membuat pengetahuan kepada orang ramai mengenai Se Yeon direka kelayakan adalah Lee Eun Su. Dong Hee berkata apa dan dia melihat gambar Eun Su di internet. Dong Hee gembira kata Ok, yang akan melakukan . Dong Hee berkata Se Yeon telah ditangkap dan gembira tentang itu.

Jeong Hoon sibuk mendapat pejabatnya bersedia. Dong Hee memanggilnya dan memberitahu beliau mengenai perkara itu dan meminta kepadanya untuk melihat laporan berita di internet.

Dong Yeon ditanya apa Jae Ryeol berkata. Dia bertanya jika Eun Su terdedah resume Se Yeon di TV secara langsung. Jae Ryeol menjawab ya . Dong Yeon berkata Eun Su adalah orang gila dan bertanya bagaimana perkara itu sekarang. Jae Ryeol berkata pendapat awam tidak baik dan terdapat banyak pendapat di web. Dong Yeon memberitahu Jae Ryeol untuk memberi media sosial panggilan untuk menghalang mereka daripada laporan , memberitahu mereka bahawa mereka akan memperluaskan iklan Man Bok di media internet dan akhbar media. Dong Yeon Jae bertanya Ryeol untuk memberitahu mereka untuk memadam semua laporan Se Yeon itu. Jae Ryeol menjawab ya . Dong Hee datang dan memberitahu sebelah Hyeon U akan memecahkan kontrak perundingan dan mereka akan membayar untuk kemungkiran kontrak itu sudah tentu. Tetapi , Man Bok Makanan tidak boleh menggunakan mana-mana Hyeon U atau kerja Eun Su . Dong Yeon ditanya apa Dong Hee sedang bercakap tentang. Dong Yeon berkata Julai adalah hari pembukaan dan Hyeon U mahu memecahkan kontrak . Dong Hee berkata Man ​​Bok Makanan juga keterlaluan. Se Yeon tidak pun mengangkat jari dan mereka menggunakan nama Se Yeon untuk membuka perniagaan. Dia bertanya jika yang masuk akal. Dong Hee berkata lupa tentang menjadi model iklan TV. Dong Hee ditanya bagaimana Se Yeon boleh meletakkan namanya sebagai perunding dan pencipta menu. Dong Yeon semakin marah Dong Hee. Dong Hee menyatakan seorang lagi. Sebab Se Yeon menjadi jurucakap itu adalah kelayakan indah dan pengalaman beliau. Dong Hee berkata kelayakan indah dan pengalaman Se Yeon itu semua palsu. Dong Hee bertanya Dong Yeon apa yang perlu dilakukan . Dong Hee menyatakan Dong Yeon yang Pengarah Pak akan meneruskan perkara ini pada mesyuarat pemegang saham. Dong Hee tidak berkata hanya itu, ada mesyuarat lembaga itu bulan depan yang dia akan menyerlahkan dengan jelas keadaan ini. Dong Hee bertanya Dong Yeon apa yang dia akan lakukan sekarang. Dong Hee kiri. Dong Yeon memberitahu Jae Ryeol bahawa mereka boleh menggoncang para pemegang saham. Dong Yeon memberitahu Jae Ryeol untuk bersungguh-sungguh menyebarkan penjelasan.

Se Yeon terbentur meja apabila dia kembali ke bilik di stesen TV. Se Yeon ditanya sama Eun Su mesti melakukan ini. Se Yeon ditanya sama Eun Su difikirkan dia akan kehilangan beliau seperti ini. PA Han datang dalam menunjukkan Se Yeon laporan di internet. Se Yeon bertanya apa ini . PA Han berkata ia seolah-olah penonton telah menghantar SMS lebih dan ia merebak di seluruh internet . PA Han bertanya Se Yeon apa yang perlu dilakukan . Se Yeon marah berkata bahawa dia tidak akan membiarkan Eun Su off.     ( Bila dia pernah berbuat demikian di tempat pertama ? Menggelikan. )

Eun Su sedang berjalan di stesen TV koridor apabila Se Yeon memanggilnya untuk berhenti. Se Yeon berjalan ke arah Eun Su. Se Yeon berkata ia seolah-olah preening selepas dia telah melakukan satu perkara yang besar . Dia bertanya Eun Su jika dia fikir dia akan jatuh oleh pendedahan tersebut. Se Yeon berkata apa yang perlu dilakukan kerana ini adalah apa-apa. Se Yeon berkata ia bukan sahaja beliau yang mereka-reka kelayakan dan pengalaman. Beliau berkata masyarakat hari ini, tidak ada seseorang yang tidak berbohong lebih daripada satu atau dua perkara. Eun Su bertanya Se Yeon jika dia mendakwa ia adalah apa-apa pun menjadi profesional dan lagi mereka-reka kelayakan dan pengalaman beliau sebaliknya. Se Yeon menjawab ya dan berkata bahawa perkara seperti apa-apa. Eun Su berkata adalah kebenaran. Untuk Se Yeon , kebenaran tidak penting. Tetapi, pada masa akan datang , Se Yeon boleh tidak pernah memperkecilkan lagi di hadapan sesiapa sahaja kerana pendidikan dan pengalaman beliau. Eun Su berkata Se Yeon begitu yakin tentang ketika itu. Se Yeon memberi amaran Eun Su bahawa dia tidak akan membiarkan dia mati jika dia berani datang dengan perkara-perkara lagi. Eun Su memberitahu Se Yeon tidak membiarkan dia. Beliau memberitahu Se Yeon bahawa dia tidak mahu dia tinggal masih. Se Yeon berkata mereka akan tunggu dan lihat.

Ep 85 Preview

Pal Soon semakin lebih dan lebih bimbang untuk mendapatkan Jun Hee kembali. Dia mengugut mereka.
Jeong Hoon mahu memeluk dari Jun Hee. Eun Su memberitahu Jeong Hoon yang Pal Soon seolah-olah tahu bahawa Jun Hee adalah anaknya. Jeong Hoon ditanya bagaimana Pa lSoon tahu.

Dong Yeon memberitahu Jae Ryeol untuk bersedia untuk mengadakan sidang akhbar untuk Se Yeon . Se Yeon tidak berpuas hati dengan idea bahawa dia mempunyai ke hadapan media dan datang bersih dengan resume beliau.

Se Yeon memberitahu media bahawa dia meminta maaf dan mengakui bahawa kelayakan dan pengalaman beliau adalah tidak benar. Se Yeon berikrar tidak membiarkan Eun Su menang.

No comments:

Post a Comment